Miksi palstalla niin paljon SJW:eja?
Koskee aloitus mitä vaan, nämä vetävät täysin omia johtopäätöksiään ja vievät asian ihan väärille raiteille. Rasittavia. Ovat jotenkin niin kovia uhrautumaan toisten puolesta, etteivät huomaa olevansa ainoita häiriköitä monesti ketjuissa. Alottaja ei ole viitannutkaan mihinkään sinne minne SJW:t vetävät ketjun ja herneet neniinsä samantien.
Sanoinko jo että ovat rasittavia.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Uli, SWJ, WT????
Olet varmaan TT, koska en ymmärrä näitä hienoja lyhennyksiä?
TT= täällä turhaan
Uli ulisee jatkuvasti hysteerisenä naisista, homoista, kasvissyöjistä ja ulkomaalaisista. WT tarkoittaa valkoista roskaväkeä. SWT on social justice warrior, eli ilmeisesti oikeudenmukaisuuden puolesta taisteleva soturi.
Vierailija kirjoitti:
Naisvaltainen palsta. Mee postaamaan ulilaudalle niin ei naiset tuu tielle.
Taas tätä SJW-tason kommentointia,. uhriutumista.
itsekin olen nainen, mutta en SJW. Tuolla en ole käynyt koskaan, vaikka usein kuullut puhuttavan siitä.
ap
SJW = kaikkien vähemmistöjen puolesta loukkaantuja.
Vierailija kirjoitti:
Koska yli 90% suomalaisista eivät ole naisia, homoja ja ulkomaalaisia vihaavia persuja. Ehkä siellä persukuplassa saa väärän kuvan todellisista suomalaisista.
En ole mionäkään, huom.
ap
Koska täällä on paljon naisia ja naiset ovat huomattavasti reseptiivisempiä propagandalle ja painostukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän täällä pyörii palstauleja, jotka saastuttavat jokaisen keskustelun naisvihallaan.
Uli-jankkaamisesiko on omasta mielestäsi keskustelua?
Voiskohan olla, että aika monia kyllästyttää se, että sinä jankutat niitä naisjuttujasi täällä palstalla päivät pitkät sen sijaan, että tekisit jotain oikeaa? Jos et halua lukea jankkaamista uleista, lopeta se uliseminen! Jos sinulla on paha olo, hae apua siihen. Ei se poistu sillä, että kehittelet jotain mielikuvitusmaailmaa täällä päivät pitkät.
Ja en ole sama kirjoittaja, jolle vastasit, emmekä minä ja se kirjoittaja, jota lainasit, ole ainoita, jotka olemme huomanneet, että teet tänne jatkuvasti ulisevia avauksia.
Siis kenelle nämä kommentit oli, minulle?
Minä en ole mies, enkä vihaa naisia. SJW:t kyllä ärsyttävät, mutta se ei liity sukupuoleen, niitä on molemmissa, olen tavannut somessa sekä mies- että nais SJW:itä.
ap
"Millenial aivo" vaan.
Extremistit mielipiteet escaloituu aivoissa eikä vanhemmat opeta arvoja, nöyryyttä vaan jankkaa "sä voit olla mikä vaan jos yrität vaan kaikellasi". Tästä syystä SJW:eet muodostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän täällä pyörii palstauleja, jotka saastuttavat jokaisen keskustelun naisvihallaan.
Uli-jankkaamisesiko on omasta mielestäsi keskustelua?
Voiskohan olla, että aika monia kyllästyttää se, että sinä jankutat niitä naisjuttujasi täällä palstalla päivät pitkät sen sijaan, että tekisit jotain oikeaa? Jos et halua lukea jankkaamista uleista, lopeta se uliseminen! Jos sinulla on paha olo, hae apua siihen. Ei se poistu sillä, että kehittelet jotain mielikuvitusmaailmaa täällä päivät pitkät.
Ja en ole sama kirjoittaja, jolle vastasit, emmekä minä ja se kirjoittaja, jota lainasit, ole ainoita, jotka olemme huomanneet, että teet tänne jatkuvasti ulisevia avauksia.
Eikä siinä mitään, että tekee avauksia, pysyis niissä omissa ketjuissaan. Mutta ei, tunkee jokaiseen ketjuun ja pyrkii pilaamaan jokaisen keskustelun ulinallaan, ihan sama vaikka ketju koskisi kevään tuloa, niin miesulina alkaa.
Palstamammat ihan oikeasti kuvittelevat, että palstalla käy vain yksi mies?
Melkoisen psykoottista
"Jankutat niitä naisjuttujasi".
Ehkä sun kannattaisi hakea ihan itse sitä apua noihin harhoihisi ja mielikuvitusmaailmastasi päästäksesi.