Naiset saavat naistenpäivänä suklaata ja kukkia, saavatko miehet miestenpäivänä olutta ja makkaraa?
Naisia muistetaan naistenpäivänä monin eri tavoin. Mitäpä me miehet ansaitsemme?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mistä naisvihasi kumpuaa? Lapsuudesta? Selkäänpuukottaneista kavereista? Entäs ilkeytesi? Synnyitkö sen kanssa, vai onko kehittynyt ominaisuus? Rakastiko äiti liikaa vai liian vähän, kun naistenpäivänä koet jääväsi paitsi jostain ja vaadit itsellesi samaa? Rakastiko isä liikaa vai liian vähän, että sinusta tuli tuollainen?
Jos joku kysyy ystävällisesti mitä miehet saavat miestenpäivänä, on se siis naisvihaa.
Jos naisten käsityskyky on sitä luokkaa kuin peukkujen jakautuminen antaa ymmärtää, ehkä naistenpäivä ja laaja-alaisista oppimisvaikeuksista kärsivien päivä pitäisi jotenkin yhdistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Expat kirjoitti:
Miehissä on se ero, että ostavat oluensa ja makkaransa itse jos tekee mieli.
Jos mä haluan ruusun, tai suklaata, osaan myös käydä ostamassa sen ihan itse. Todennäköisemmin ostan sen oluen, makkarasta en niin välitä.
No miksi naiset sitten valittavat jos mies ei osta niitä kukkia?
Naiset? Ketkä naiset sulle ovat valittaneet asiasta?:D En tunne ketään joka valittaisi.
No tässäkin ketjussa on jo monta kommenttia, jossa on asiasta valitettu. Puhumattakaan muista ketjuista. Sisälukutaito?
Ja jokaista kommenttia kohden on ainakin kymmenen kommenttia naisilta, jotka sanovat, että heillä ja lähipiirissä naistenpäivää tai ystävänpäivää ei noteerata ollenkaan. Sisälukutaito?
Kyllä minä lukea osaan, osaatko sinä? Sinä kysyit ketkä naiset asiasta ovat valittaneet. Et kysynyt mikä se suhdeluku on valittajien ja ei-valittajien välillä.
Ei ihmekään ettet ymmärrä maailmasta mitään.
En ollut tuo kysyjä, joten turhaan syyttelet. Tällä palstalla miehet ovat vaatineet, että heitä pitää muistaa miestenpäivänä. Miestenpäivän jälkeen alkaa taas miesten valitus, kun niitä neitsytbikinimalleja ei tullutkaan kotiin antamaan itsetuntoa kohottavia palveluja. Enemmän minulla on elämänkokemusta mitä sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä naisvihasi kumpuaa? Lapsuudesta? Selkäänpuukottaneista kavereista? Entäs ilkeytesi? Synnyitkö sen kanssa, vai onko kehittynyt ominaisuus? Rakastiko äiti liikaa vai liian vähän, kun naistenpäivänä koet jääväsi paitsi jostain ja vaadit itsellesi samaa? Rakastiko isä liikaa vai liian vähän, että sinusta tuli tuollainen?
Jos joku kysyy ystävällisesti mitä miehet saavat miestenpäivänä, on se siis naisvihaa.
Jos naisten käsityskyky on sitä luokkaa kuin peukkujen jakautuminen antaa ymmärtää, ehkä naistenpäivä ja laaja-alaisista oppimisvaikeuksista kärsivien päivä pitäisi jotenkin yhdistää?
Miestenpäivä on marraskuun 19. päivä. Onkohan tuo kysely himpan ennenaikaista, mitäpä luulet?
Naistenpäivä on kerran vuodessa, miestenpäivä 364 päivää vuodessa.
Tää ikisinkkumiesten käsitys et naiset saa yleisesti ystävänpäivänä ja naistenpäivänä kukkia ja suklaata ja miehet ei koskaan mitään, tulee varmaan jostain amerikkalaisista sarjoista tms. Mut jos mulla olisi poikaystävä joka erityisesti haluaisi antaa vaikka niitä kukkia ja suklaata, mäkin sit varmaan antaisin miestenpäivänä ja ystävänpäivänä joko samoja tai jotain muita, jos hän ei vaikka suklaasta välittäisi
Jos minä saisin suklaata ja kukkia, niin samaa saisi mieskin.
Olutta sain, ja jotain punalaputettuja possupihvejä, kun itse maksoin.
Mä sain mieheltä vittuilua. Mitähän sitä antais takaisin miestenpäivänä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Expat kirjoitti:
Miehissä on se ero, että ostavat oluensa ja makkaransa itse jos tekee mieli.
Jos mä haluan ruusun, tai suklaata, osaan myös käydä ostamassa sen ihan itse. Todennäköisemmin ostan sen oluen, makkarasta en niin välitä.
No miksi naiset sitten valittavat jos mies ei osta niitä kukkia?
Naiset? Ketkä naiset sulle ovat valittaneet asiasta?:D En tunne ketään joka valittaisi.
No tässäkin ketjussa on jo monta kommenttia, jossa on asiasta valitettu. Puhumattakaan muista ketjuista. Sisälukutaito?
Ja jokaista kommenttia kohden on ainakin kymmenen kommenttia naisilta, jotka sanovat, että heillä ja lähipiirissä naistenpäivää tai ystävänpäivää ei noteerata ollenkaan. Sisälukutaito?
Kyllä minä lukea osaan, osaatko sinä? Sinä kysyit ketkä naiset asiasta ovat valittaneet. Et kysynyt mikä se suhdeluku on valittajien ja ei-valittajien välillä.
Minä osaan lukea ja minun tietämäni suhdeluku on yksi ruikuttava mies vs. useampi tervejärkinen nainen. Sinä se et taida itse ymmärtää ympäröivästä maailmasta mitään, surkuttelet katkerana jotain naistenpäivää joka on ihan kuule jokaisen (sukupuolesta riippumatta) oma valinta viettääkö vai nou :D