Naiset saavat naistenpäivänä suklaata ja kukkia, saavatko miehet miestenpäivänä olutta ja makkaraa?
Naisia muistetaan naistenpäivänä monin eri tavoin. Mitäpä me miehet ansaitsemme?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Miehille on jo pihvi ja suihinotto päivä
Raketoiko pihvien myynti eksponentionaalisesti tuona päivänä yhtä paljon kuin kukkakauppojen myynti naistenpäivänä?
Ei tasan varmasti.
Expat kirjoitti:
Miehissä on se ero, että ostavat oluensa ja makkaransa itse jos tekee mieli.
Minäkin ostan itse suklaani ja kukkani, jos ja kun niitä haluan! Mulle on aivan sama mitä äijät ostaa. Vaikka sitten sen pihvin ja maksaa suihinotosta jollekin kympin hutsulle silloin beef&blowjob -.:D
T. Nainen 33 v
Expat kirjoitti:
Jos mä haluan ruusun, tai suklaata, osaan myös käydä ostamassa sen ihan itse. Todennäköisemmin ostan sen oluen, makkarasta en niin välitä.
*beef & blowjob -päivänä*
Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Expat kirjoitti:
Jos mä haluan ruusun, tai suklaata, osaan myös käydä ostamassa sen ihan itse. Todennäköisemmin ostan sen oluen, makkarasta en niin välitä.
No miksi naiset sitten valittavat jos mies ei osta niitä kukkia?
En ole saanut naistenpäivänä milloinkaan mitään, keneltäkään. Mieheni ei muista tai huomioi mitään juhlapäiviä muutenkaan. Naimisissa on oltu jo 24 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Expat kirjoitti:
Naiset? Ketkä naiset sulle ovat valittaneet asiasta?:D En tunne ketään joka valittaisi.
Ystävän päivä: nainen saa kukkia ja suklaata.
Naisten päivä: nainen saa kukkia ja suklaata.
Äitien päivä : nainen saa kukkia ja vaikka mitä.
Meneekö pikkuisen överiksi!
Ketkä naiset saavat suklaata ja kukkia??Kaikki naiset? Kuka niitä niinku jakaa? ei oo koskaan mulle niitä annettu, vaikka nainen olen enkä ole toisaalta koskaan vaatinutkaan. Hullu väite ap 😂
Mieheni kanssa on iloisesti unohdettu kaikki kaupalliset juhlapäivät. Molemmat meistä ostaa omat suklaansa ja oluensa jos niitä tekee mieli.
Samaa suosittelen muillekin.
Lakatkaa turhanpäiväinen uikutus ja hakekaa itse herkkunne, sekä miehet että naiset.
Ei mulle ole koskaan tullut mieleen, että mua pitäisi jotenkin naistenpäivänä lahjoa. Mutta kyllä mulle olut ja suklaa kelpaisivat :-P.
Tjaa, minun mieheni (no aika roisisti sanottu - tarkennetaan niin, että miehet lähipiirissäni) ovat viime vuosina miestenpäivinä saaneet olutta, viskiä, sikarin, kakkua, hyvän ruuan tai jotain herkkua. Suklaatakin ovat joskus saaneet. Ei toki tuota kaikkea kerralla, mutta jotain noista, ja jokaiselle vähän miehen ja hänen makunsa mukaan. Töissä miehet saavat leivoksia ja karkkia. Ovat tykänneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Expat kirjoitti:
Naiset? Ketkä naiset sulle ovat valittaneet asiasta?:D En tunne ketään joka valittaisi.
No tässäkin ketjussa on jo monta kommenttia, jossa on asiasta valitettu. Puhumattakaan muista ketjuista. Sisälukutaito?
Ei kaikki naiset tykkää kukista ja suklaasta. Jos pitäis valita niin sitten tää miehille yhtä steteotyyppinen bisse ja makkara mieluiten notskilla. Jos oma mies haluaa ilahduttaa tänään niin Kotipizzan pizzaa ja Pepsi Maxia. Muuten kyllä pidän naistenpäivää yhtä turhana kuin ystävänpäivää. En ole yhtään romanttista tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ystävän päivä: nainen saa kukkia ja suklaata.
Naisten päivä: nainen saa kukkia ja suklaata.
Äitien päivä : nainen saa kukkia ja vaikka mitä.
Meneekö pikkuisen överiksi!
Kuule, ei sinun ole mikään pakko noita ostaa. Sovit vaan vaimosi (tai kuka nyt onkaan kyseessä) kanssa, että jatkossa jätätte lahjojen ostelun väliin ja vaikka vain halaatte toisianne. Jos nainen jättää sinut tuon takia, niin anna mennä, ei kannata surra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Expat kirjoitti:
No tässäkin ketjussa on jo monta kommenttia, jossa on asiasta valitettu. Puhumattakaan muista ketjuista. Sisälukutaito?
Ja jokaista kommenttia kohden on ainakin kymmenen kommenttia naisilta, jotka sanovat, että heillä ja lähipiirissä naistenpäivää tai ystävänpäivää ei noteerata ollenkaan. Sisälukutaito?
Mies saa samoin kukkia ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä naiset saavat suklaata ja kukkia??Kaikki naiset? Kuka niitä niinku jakaa? ei oo koskaan mulle niitä annettu, vaikka nainen olen enkä ole toisaalta koskaan vaatinutkaan. Hullu väite ap 😂
Joku K-kauppa Oulussa ilmeisesti jakaa ruusuja naisille tänään. Ilmeisesti ap asuu Oulussa eikä ole tullut ajatelleeksikaan, että naisia on muuallakin kuin siellä. 😉
Mistä niitä saa ja kuka niitä jakaa, ap? mä oon ilmeisesti aina eksynyt jonosta, kun en ole ikinä vielä saanut lahjaksi suklaata ja kukkia vaikka ikääkin kohta 30.
Kummatkaan ei mua erityisemmin kiehdo, mut hyvä käsityöläisolut kyllä maistuisi.
Nainen
En muista miestä mitenkään! Ei hänkään muista minua Naisten päivänä :/ kyllä olen kade naisille jotka saavat miehiltään hemmottelua yms lahjoja tänään. Olkaa onnellisia jos omistatte sellaisen herrasmiehen!!