Naiset saavat naistenpäivänä suklaata ja kukkia, saavatko miehet miestenpäivänä olutta ja makkaraa?
Naisia muistetaan naistenpäivänä monin eri tavoin. Mitäpä me miehet ansaitsemme?
Kommentit (50)
Ainakin minun mieheni saa joka päivä (halutessaan) olutta ja makkaraa.
Ja seksiä.
Just nauroin poikaystävälle, etten ole ikinä ostanut hänelle miestenpäivänä mitään, vaikka itse saan kukkia ja hemmottelua. Ehkä vien sen tänään grillille :D
Minä muistan miestä tismalleen samalla tavalla, millä hän muistaa minua. Tasa-arvoa nääs.
Mistä naisvihasi kumpuaa? Lapsuudesta? Selkäänpuukottaneista kavereista? Entäs ilkeytesi? Synnyitkö sen kanssa, vai onko kehittynyt ominaisuus? Rakastiko äiti liikaa vai liian vähän, kun naistenpäivänä koet jääväsi paitsi jostain ja vaadit itsellesi samaa? Rakastiko isä liikaa vai liian vähän, että sinusta tuli tuollainen?
Tänään olen saanut kerätä lattialta mieheni likaisia sukkia ja käytettyjä nenäliinoja.
Taidan paskantaa lattialle miestenpäivänä.
Jaa kuka naisia muistaa naistenpäivänä?
Kyllä mieheni saa makkaraakin syödä, tosin se on enempi sellainen kesäinen grilliruoka. Ja olutta juodaan molemmat aina kun mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
Jaa kuka naisia muistaa naistenpäivänä?
K-supermarket Toppila. Jakavat ruusukimppuja naisille.
Miehille on jo pihvi ja suihinotto päivä
En minä ole koskaan saanut mitään naistenpäivänä joten eipä mieskään saa mitään. Ja en ole mitenkään tästä katkera jos joku nyt niin tulkistee, en edes haluaisi mitään ruusupuskia ja suklaita kun en niistä tykkää. Parempi käyttää nekin rahat johonkin hyödyllisempään.
Eipä ole kukaan mulle kukkia antanut tänään. Mihin kauas sellaisia saadakseen pitäisi mennä? Suklaata sain töissä kahvitauolla. Oli naispuolinen esimies tuonut. Mies ei yleensä muista mitenkään. Minä toivotan hänelle hyvää miestenpäivää miestenpäivänä, mutta en sen isommin muista.
Miehissä on se ero, että ostavat oluensa ja makkaransa itse jos tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi olla miestenpäivä.
Miestenpäivä on ollut joka ikinen vuosi 19. marraskuuta.
Vuodesta 1999 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi olla miestenpäivä.
Sellainen on marraskuussa. Kansainvälinen miestenpäivä 19.11.
Miestenpäivänä en muuten koskaan ole kuullut naisten inisevän "MUTTA ENTÄ SE NAISTENPÄIVÄ! MIKSEI MEITÄ NAISIA MUISTETA KOSKAAN!"
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan miestä tismalleen samalla tavalla, millä hän muistaa minua. Tasa-arvoa nääs.
Näinpä. Eli en mitenkään.
Jos miestenpäivää vietettäisiin, en haluaisi ainakaan kaljaa ja makkaraa. En kyllä seksiäkään, koska se ei ole mikään lahja tai vaihdon väline.
Jos vaimoni haluaisi joskus muistaa minua, haluaisin saada herkullista oliivi-kasvispastaa ja hyvää Chiantia. En itse asiassa pistäisi pahakseni kukistakaan.
Itse muistin vaimoa tänään kukilla, suklaalla, kahveilla ja pienellä yllätyksellä. Tein töissä vain puolikkaan päivän, että ehdin kotiin ajoissa.
Illalla menemme ravintolaan ja kotona lämmitän saunan.
Tasa-arvon vuoksi annan vaimolle siideriä ja makkaraa, olutta ei juo.