Työkaveri lähetti viestin: " Hyvää naistenpäivää! <3"
Okei, okei, saatan nyt vähän ylitulkita, koska olen vähän kiinnostunut työkaveristani "siinä" mielessä.
Sain häneltä työpuhelimeen viestin: "Hyvää naistenpäivää! <3" Vielä punaisella sydämellä.
Siis... onko hän kiinnostunut minusta, vai oliko tuo sellainen kohteliaisuus-<3? En itse laittele punaisia sydämiä tuttavamiehille, siksi kysyn. Olen ainoa nainen firmassa, joten en voi kysyä ovatko muutkin saaneet samanlaisen.
Ja mitä tuohon voisi vastata? Mitä vastaisitte, jos haluaisitte vihjata, että muutakin kuin kohtelias vastaus olisi saatavilla?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
tässä tilanteessa veikkaan että kyseessä oli ihan ystävällisyyden osoitus, esim. ystävänpäivänä olisin voinut tulkita toisin. kiitos ja ehkä joku emoji/hymiö riittänee vastaukseksi.
Kurjuus....
Kiitä ja kysy, mitä hän tekee viikonloppuna (tai sopivana ajankohtana), kiinnostaisiko käydä yksillä tai leffassa tai mitä ikinä?
Sydän oli punainen, koska kyseinen symboli on punainen.
"Kiitos, ihana kun muistit. Olet harvinainen mies..."
Eli ei suoraa flirttiä, mutta tuosta on helppo jatkaa, mikäli mies jatkon aloittaa.
tässä tilanteessa veikkaan että kyseessä oli ihan ystävällisyyden osoitus, esim. ystävänpäivänä olisin voinut tulkita toisin. kiitos ja ehkä joku emoji/hymiö riittänee vastaukseksi.