Suositteko Valion vai Arlandan maitoa?
Itsellä tulee ostettua kumpaakin, vanhanajan maito hyvä tuote mutta Arlandalla myös joitakin ok maitoja. Tehdäänkö kaikki Suomessa myytävät Valion ja Arlandan maidot Suomessa?
Kommentit (54)
Meillä menee 25 litraa Valion rasvatonta viikossa. En voisi ostaa lapsilleni ruotsalaista rasvaista maitoa.
Vierailija kirjoitti:
ARLAn ehdottomasti. Joskus myös jotain Valioa.
Suomalaista ehdottomasti - suosikaa suomalaista, mikäli yhtään välitätte Suomen talouden tilasta!
Aika kalliiksi tulisi ostaa joka päivä Arlandan maitoa. Ja kun siellä olen, harvoin juon maitoa, ja mukaankin tulee ostettua kyllä muita juomia kuin maitoa...
Meillä juodaan Heathrowia, joskus myös Pirkkalaa.
Mä tykkään Helsinki-Vantaan maidosta eniten.
Onko nyt jotain eroa Valion ja Arlandan maidoissa? Eikö ne lechmistä tule kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö kaikki Suomessa myytävät Valion ja Arlandan maidot Suomessa?
Tehdään.
Arlan Suomessa tölkitetty maito on 100% suomalaista enkä tiedä, saako sitä Arlandasta. Minä huomasin, että Hongkongissa on todella hankala löytää minkäänlaista maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt jotain eroa Valion ja Arlandan maidoissa? Eikö ne lechmistä tule kumpikin.
Ja jopa suomalaisista lehmistä kumpikin. Ellet sitten käy hakemassa Arlandasta.
Siellähän se purkissa lukee, missä on tehty.
Arlan maito tehdään Sipoossa suomalaisten lehmien maidosta. Ruotsista ei ole maitoa tuotu aikoihin.
Valiota mielummin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista ehdottomasti - suosikaa suomalaista, mikäli yhtään välitätte Suomen talouden tilasta!
Mitä paremmin taloudella menee sitä enemmän valtio otta tänne maahantulioita koska on ”varaa”. Eli tottakai bokotoidaan suomalaisia tuotteit ja palveluita aina kun mahdollista. Kannattaisi teidän maanjussenkin ottaa yhteyttä kansanedustajiinne jos haluatte että teidän maitoja ostetaan
En kaupassa katso mistä firmasta maito on, ostan vain vähärasvaisuuden perusteella. Lapseni kärsivät, jos annan heille tuotteita, jossa on yhtään rasvaa.
Uskomatonta, mutta totta: viime syksynä sain Arlan lentokentällä kahvilassa Valion maitoa.
Vierailija kirjoitti:
En kaupassa katso mistä firmasta maito on, ostan vain vähärasvaisuuden perusteella. Lapseni kärsivät, jos annan heille tuotteita, jossa on yhtään rasvaa.
Millä tavalla ne kärsivät?
Saako Arlandan maidosta siivet selkään?
Vierailija kirjoitti:
Siellähän se purkissa lukee, missä on tehty.
Arlan maito tehdään Sipoossa suomalaisten lehmien maidosta. Ruotsista ei ole maitoa tuotu aikoihin.
Mutta noin tuetaan silti RUOTSALAISTA YRITYSTÄ - itse suosin suomalaista, koska taloutemme täysin kuralla ja massatyöttämyyttä vaikka kuinka.
Arlan jogurtit yms. ovat usein paljon sokeripitoisempia kuin suomalaiset maitotuotteet, ainakin maultaan, joten siksikin suosin suomalaista.
Myös Lidlin ulkomaiset jogurtit, vaikka monet ovatkin hyvän makuisia, mutta niin sokerisen tuntuisia, etteivät vaikuta yhtä terveellisiltä.