Onko hyvät tarjottavat vaatekutsuille illaksi?
-Teetä, eri laatuja.
-Mehua.
-Lidlin paistopisteen jalkapallosämpylöitä ja kaurasydämiä.
-Oivariinia.
-Rucolaa, tomaattia, kurkkua, paprikaa.
-Kermajuustoa.
-Kinkkua.
-Paria eri keksiä.
-Konvehtirasia.
-Viinirypäleitä.
-Pähkinäsekoitus.
Vähän erilainen tarjoilu. Kuulostaako hyvältä vai kaipaisitko perus kakkuja ja pullaa ja suolaista piirakkaa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta kahviakin olisi hyvä olla.
Keitin on rikki.
Ostanko pikakahvia, juoko sitä kukaan?
Ja ilta kuitenkin kyseessä. "Kahvit" juodaan kuuden-seitsemän aikaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitin on rikki.
Ja ilta kuitenkin kyseessä. "Kahvit" juodaan kuuden-seitsemän aikaan.Ap
Ei pikakahvia, se on karmeeta. Lainaa jostain keitin illaksi tai käy ostamassa parilla kympillä.
Lidlin kultakorkkinen pikakahvi on ihan hyvää.
Ehdit illaksi vielä tekemään suolaisen juustokakun. Helppo ja hyvä tarjottava.
Kyllähän noista hyvät sämpylät saa kasatuksi.
Minusta tarjoilu on oikein hyvä. Jokainen saa ilmeisesti makunsa mukaan tehdä itselleen voileipiä.
Helppoa sekä sinulle että vieraille.
Otankin tästä mallia, kun seuraavan kerran järjestän jonkun pienimuotoisemman tapaamisen.
Olen yleensä hikihatussa väsännyt kaiken valmiiksi.
Lidlin reilunkaupan murukahvi on parasta; voittaa juhlamokat ja predidentit mennentullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitin on rikki.
Ja ilta kuitenkin kyseessä. "Kahvit" juodaan kuuden-seitsemän aikaan.Ap
Ei pikakahvia, se on karmeeta. Lainaa jostain keitin illaksi tai käy ostamassa parilla kympillä.
Melkein kaikki ystävistä juo teetä. Pari "ylläriä" tulossa mutta saa tyytyä nyt teehen.
Ostan kunnon keittimen myöhemmin.
Ap
Ihan hyviä tarjottavia.
Osta Lidlin luomu pikakahvia, se on melko säädyllistä. Laita kahvinjoujille lämmintä maitoa vähän kermanekkaa isompaan kannuun, illalla se saattaa napata paremmin.
Keitä pannukahvia. Kattilaan tai pannuun vettä, kiehutat ja porot perään. Odota 5min. Valmis.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tarjoilu on oikein hyvä. Jokainen saa ilmeisesti makunsa mukaan tehdä itselleen voileipiä.
Helppoa sekä sinulle että vieraille.
Otankin tästä mallia, kun seuraavan kerran järjestän jonkun pienimuotoisemman tapaamisen.
Olen yleensä hikihatussa väsännyt kaiken valmiiksi.
Lidlin reilunkaupan murukahvi on parasta; voittaa juhlamokat ja predidentit mennentullen.
Muutama ääni jo tullut lidlin murukahville eli voisi sitä varuiksi purkin ostaa :)
Itse olen kanssa aina tehnyt kaikkea mutta nyt en viitsi. Idean tähän sain erään ystävän kutsuilta ja itse olin ilahtunut tarjottavista. Ja pari kasvissyöjää on niin kaksi kärpästä yhdellä iskulla ;) Ne jalkapallosämpylät ja kaurasydämet on tosi hyviä, siksi niitä.
Voisin kyllä jonkun marjapiirakan tai vastaavan vielä tehdä valmismurotaikinaan.
Minulla pieni vauva niin en hirveästi nyt ehdi enkä jaksa leipoa.
Kiitos kaikille kommentoijille :)
Ap
muuten hyvä mutta kahvia kaipaan...... en tyytyisi teehen, vaikka pakkohan se olisi kun kutsuilla jo olen ja kahvia ei ole tarjolla. Tee sitten edes pannukahvia tms. Ei pikakahvia. Pyydä naapurilta keitin lainaksi? muuten ihan ok tarjoilut, kelpaisi mulle.
Vierailija kirjoitti:
-Teetä, eri laatuja.
-Mehua.
-Oivariinia.
-Kermajuustoa.
-Kinkkua.
-Paria eri keksiä.
-Konvehtirasia.
-Viinirypäleitä.
-Pähkinäsekoitus.Vähän erilainen tarjoilu. Kuulostaako hyvältä vai kaipaisitko perus kakkuja ja pullaa ja suolaista piirakkaa?
Vähän erilainen tarjoilu?? Voisiko tylsempi ja tavanomaisempi olla. Kahviaon ehdottomasti oltava.
Kahvia minäkin ottaisin ja siihen lorauksen maitoa. Mutta jos sitä ei olisi, ottaisin sen mehun.
Jos jotain makeaa haluat vielä tarjota, raaka pakasteet on käteviä. Pellille ja uuniin.
Jaloviina ja kalja puuttuvat.
T Pike
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Teetä, eri laatuja.
-Mehua.
-Oivariinia.
-Kermajuustoa.
-Kinkkua.
-Paria eri keksiä.
-Konvehtirasia.
-Viinirypäleitä.
-Pähkinäsekoitus.Vähän erilainen tarjoilu. Kuulostaako hyvältä vai kaipaisitko perus kakkuja ja pullaa ja suolaista piirakkaa?
Vähän erilainen tarjoilu?? Voisiko tylsempi ja tavanomaisempi olla. Kahviaon ehdottomasti oltava.
No en nyt tarkoittanut erilaisella että jotain ainutkertaista ja uskomattoman hyvää vaan erilaista siihen nähden että yleensä on suolaista- ja makeaa piirakkaa, pullaa, pasteijaa..
Ihan perus lastenvaatekutsut joihin tulee äitejä lapsineen. Kiva ilta ystävien kanssa ja ajattelin että tuollainen iltapala olisi hyvä niin pääsee helpolla sitten kotona kun ei tarvi iltapaloja enää laittaa.
Ja tosiaan, kaikki tuntemani juo pelkkää teetä. Kaksi sellaista tulee joista en tiedä. Heille varaan nyt pikakahvia.
Ap
Miksi ihmeessä aina pitäisi olla kahvia? Eikö aikuiset ihmiset osaa kylässä ollessaan juoda sitä, mitä on tarjolla?
Kuulostaa oikein hyvältä! Kunnon sämpylät itse valituilla täytteillä on paljon parempi kuin rasvaiset piiraat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä tarjottavia.
Osta Lidlin luomu pikakahvia, se on melko säädyllistä. Laita kahvinjoujille lämmintä maitoa vähän kermanekkaa isompaan kannuun, illalla se saattaa napata paremmin.
Ja laita purkki näkyville. Pahakin ruoka ja juoma kelpaa hipeille, kun purkissa lukee luomu.