Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinulla niin paljon menoja/muistettavaa, että tarvitset kalenteria?

Vierailija
19.04.2006 |

Mulle tämä on ihan uutta, että pitää kalenteria käyttää. Ennen ei ollut mitään ja nyt on joka päivä jotain muistettavaa. :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne olen laittanut lähinnä syntymäpäivät ja muut, joista haluan sen muistuttavan.

Vierailija
2/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kalenteria olisin ihan hukassa. Ja minullakin huono muisti ja kännykän kalenterikin piipittää vähän väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisin onnellinen ilman sitä, muut taas kärsisivät!

Vierailija
4/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalenterissani on kaikki töihin ja opiskeluihin liittyvät päivämäärät kellonaikoineen, perheenjäsenten menot, lomat, lääkärit, neuvolat, kyläilyt ja kaveritapaamiset.

En olisi mitenkään oikeassa paikassa oikeaan aikaan ilman muistiinpanojani.

Vierailija
5/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maa, miehen työmatkoja, yhtiö-/hallituksen kokouksia ym. on niin paljon, että parempi pitää kalenterissa ylhäällä, ettei unohdu.

Vierailija
6/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin että mulla ei ole elämää, tai ainakaan mitään tajua siitä missä mun elämäni on, ilman näitä kavereitani.

Vierailija
7/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten meillä on seinäkalenteri, johon merkitsen kaikkien menot ja muut aikataulut.

Vierailija
8/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kalenteria en selviäisi. Omat menoni muistan, mutta lasten neuvolat yms. on paras merkitä kalenteriin.

Vierailija
9/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista millään kaikkea ulkoa.

Vierailija
10/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä siellä nytkin on merkintöjä ja muistutuksia. Mitään tavallista kalenteria en jaksa täytellä tai kantaa mukana. Puhelin nykyään joka paikassa mukana, niin se on sen takia kätevä.

Vierailija
11/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka paljon on muistettavaa, niin en osaa käyttää kalenteria. Onneksi vielä kaikkialle olen osannut mennä ajoissa. Monesti olen yrittänyt täyttää kalenteria, mutta aina se jossain vaiheessa unohtuu.

Kännykään olen laittanut kaikkien synttärit.

Vierailija
12/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien menot yritetään laittaa keittiöön yhteiseen seinäkalenteriin ja omat on lisäksi Outlookissa.

Kun lapset on koululaisia ja heillä on harrastuksia, mutta eivät vielä omatoimisia, niin vanhempien on pakko sompailla heidänkin juttuja - ja aikuiset ei voi olla samana päivänä työmatkalla.

Vierailija
13/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärit, neuvolat, tuntilistat, bussiliput, tapaamiset, ilmoittautumiset, työasiat, laskut, syntymäpäivät yms. yms. aaaarrgghhh...

Vierailija
14/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan kalenteriin, milloin astmainen lapsi ollut sairaana/antibioottikuurit. Työpaikan osoitteen (keikkaa) ja työajat, sekä kuinka kauan lapseni olleet kunakin päivänä hoidossa. Kirjoitan neuvolat, lääkärit yms. Kirjoitan muistiin myös tekemämme jutskat, lasten muskarit, leffakäynnit yms. Kalenteristani löytyy myös vanhempieni työvuorot. :D

Kalenterini on Solidaarisuuskalenteri, juuri sopivan kokoinen.

Vierailija
15/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkirjaa kalenteriin, eli kirjoitin jokapäivän kohdalle minkälainen olo oli ollut ja missä oli käyty, nyt on kiva muisto raskaus- ja vauvan ensiajoilta!

Oli kyllä raskastakin jokapäivä muistaa kirjoittaa, koska siitä tuli tavallaan pakkomielle :)

Nyt pidän ihan tavallista kalenteria jossa kaikki neuvolat, lääkärit ja muut viralliset jutut.

Vierailija
16/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei myöskään muiden menojen muistamisista, vaikka niitä ei niin paljon olekaan..

Vierailija
17/17 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitinä olen, mutta pakko laittaa kaikki menot ja kyläilyt ylös,

muuten en muistaisi kaikkia kerhoja ja vierailuja, lääkäreitä ja partureuta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi