Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesmäinen nainen? Painisitko?

Muscle
08.03.2018 |

Mitä mieltä. En tarkoita feministiä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta panisin.

Vierailija
2/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta panisin.

Olen ymmärtänyt, että naisen lihakser kiehtovat monia, toiset eivät taasen pidä lihakimppuja naisellisena. Hienoa, että nainen pitää huolta kunnostaan, mutta joskua tämä menee liiallisuuksiin. Rinnat tuntuu näiltä hormoneilla pumpatuilta naisilta häviävän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en tunne. Mistä musiikista tykkää, pitääkö lautapeleistä, lukeeko scifiä?

Vierailija
4/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on. Painiminen vaihettuu yleensä panemiseen. Hän dominoi.

Vierailija
5/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä vois kunhan ei ala perään soittelemaan

Vierailija
6/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Esim. Marit Bjørgen: Hyi v#ttu miten ällöttävä kaikkineen Hulkin käsivarsineen...

Vierailija
7/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miehekäs nainen. Minulla on leveät hartiat ja lihaksia tulee helposti. Painin joskus miehen kanssa, joskin panihommiksi se aina lopulta menee.

Vierailija
8/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lihaksikkaat naiset tuskin viehättyy näistä palstasedistä joten turha edes miettiä panisitko vai et. Kukaan teille anna mitään hyi.

Vierailija
9/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttisikanaiset kuuluisivat johonkin sirkukseen tms friikkilään.

Vierailija
10/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta, jos tykkään siitä ihmisenä. Etsin toisaalta vakavaa suhdetta, joten pelkät panohommat ei kiinnosta. Yleensä tykkään vähän feminiinisemmän puoleisista ihmisistä, mutta poikkeuksia on niin miehissä kuin naisissakin.

Vierailija
11/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mielelläni. Harmi vain, että oon aika lihaksikas ja vahva eikä nainen saa mua nippuun ellen anna vähän tasoitusta

Vierailija
12/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla miesmäinen? Käytös, tyyli, kasvot, vartalo, ääni? Itse olen kasvoista jonkun verran maskuliininen, ja vartaloltani aika lihaksikas, tosin tiimalasimallinen ja naisellinen muuten, mutta ihan kunnon haukka ym. Kroppani on sivutuote niiden asoiden tekemisestä josta nautin, en ole siihen erityisesti pyrkinyt. Käytökseltäni olen aika tyttömäinen kyllä. Jotkut yksittäiset miehet tuntuu tykkäävän minusta paljonkin, mutta on niitäkin jotka suorastaan karsastavat tai tylyttävät, ehkä se johtuu kuitenkin enemmän maskuliinisista kasvoistani, koska söpö naama tuntuu olevan miesten ykkösprioriteetteja naisessa. En ole kokenut miesten huomion saamista mitenkään helpoksi. Aina saa varoa tuleeko tylytystä. No, ehkä mullekin vielä joku löytyy vaikka olen enemmän atleettinen kuin söpö pehmeä...

N 27

Vierailija
13/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mielelläni. Harmi vain, että oon aika lihaksikas ja vahva eikä nainen saa mua nippuun ellen anna vähän tasoitusta

Heh. Niinhän sitä voi kuvitella.

Vierailija
14/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla miesmäinen? Käytös, tyyli, kasvot, vartalo, ääni? Itse olen kasvoista jonkun verran maskuliininen, ja vartaloltani aika lihaksikas, tosin tiimalasimallinen ja naisellinen muuten, mutta ihan kunnon haukka ym. Kroppani on sivutuote niiden asoiden tekemisestä josta nautin, en ole siihen erityisesti pyrkinyt. Käytökseltäni olen aika tyttömäinen kyllä. Jotkut yksittäiset miehet tuntuu tykkäävän minusta paljonkin, mutta on niitäkin jotka suorastaan karsastavat tai tylyttävät, ehkä se johtuu kuitenkin enemmän maskuliinisista kasvoistani, koska söpö naama tuntuu olevan miesten ykkösprioriteetteja naisessa. En ole kokenut miesten huomion saamista mitenkään helpoksi. Aina saa varoa tuleeko tylytystä. No, ehkä mullekin vielä joku löytyy vaikka olen enemmän atleettinen kuin söpö pehmeä...

N 27

Mäkin mietin, että enemmän se luonne ja sisus ratkaisee. Joku maskuliinisen näköinen nainen voi tosiaan olla luonteeltaan tyttömäinen ja pehmeä. Tällöin pitäisin häntä feminiinisenä. Samoin joku luonnostaan naismaisen näköinen mies voi kuitenkin olla musta miehekäs.

Aika moni ilmentää sisintään myös pukeutumisella. En menisi sanomaan maskuliiniseksi naista, jolla on kukkamekko päällä, laitettu tukka ja meikkiä, vaikka sillä olisi leveät hartiat ja jykevät kasvot, ellei käytös ole todella miesmäistä. Ja joku siro, pieni nainen voi olla mielestäni hyvin miesmäinen.

Esimerkkinä vaikka Katri Kuvitteellinen. Hän painaa 47kg, pituus alle 160cm. Hänellä on pikkutyttömäinen ääni, pienet kädet ja sievät kasvot. Kuitenkin Katrilla on siilitukka, käyttää miesten kalsareita ja dödöä, korjaa työkseen autoja ja ostaa vaatteensa miesten osastolta. Osa on armeijan ylijäämää. Katri asuu kämpässä, jossa on vain tarpeelliset huonekalut ja nekin on saatu sukulaisilta joskus. Lattialla lojuu pizzalaatikoita. Suihkussa on yksi pala epäillyttävältä haisevaa saippuaa, eikä mitään muuta. Katrilla on karvaiset jalat ja kainalot. Se metsästää ja kalastaa.

Onko Katri kuitenkin naisellinen, kun on pieni ja sievä fyysisesti? Ei taida olla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi