YMMÄRTÄKÄÄ! Häissä vain hääparilla on ihanaa. Vierailla enemmän tai vähemään tylsää.
Kommentit (10)
Ei mulla tule mieleen häitä missä olisi ollut tylsää...
mutta joskus menee. Meillä oli viime kesänä kolmet häät joista ekat oli " ihan kivat" eli ei nyt ihan tylsääkään mutta ei mitenkään hirmu hauskaakaan. Yhdet ihan surkea joista karattiin heti kun kehdattiin ja kolmannet olivatkin ihan sika hauskat pippalot vaikka olivatkin kaikkein eniten amerikkalaiset prisessa häät. Jatkoille olisimme menneet ellei lapsia vahtimaan tullut mummo olisi hädissään soitellut puolen yön maissa kotiin kun pienin 10kk poikamme alkoi kovasti kaivata äitiä =)
Riippuu hääparista ja itse vieraista hyvinkin pitkälti. Ja toki miten järjestetty. Suurimmaksi osaksi viihtyvyyden määrittelee oma asenne...
Pitkälti kysymys on omasta asenteesta. En ymmärrä ruikutusta. Miksi pitäisi aina itse olla valokeilassa? Joskus on terveellistä edes yrittää olla iloinen toisten puolesta ja jättää omat mieltymykset taka-alalle. Häiden järjestämisessä harva päätyy ammattilaiseksi ja aina voi vieraana nurista siitä ja tästä yksityiskohdasta, jos haluaa. Mutta miksi ihmeessä vaivautua moiseen? Jos ei ole valmis osallistumaan iloisella mielellä hääparin tärkeään päivään, kannattaa jäädä juhlista kokonaan pois.
Hääparille hääpäivä on enemmän tai vähemmän suorittamista. Vieraat sen sijaan voivat ottaa rennosti, tulevat valmiiseen pöytään, odottavat vain, mitä tuleman pitää ja viettävät päivänsä jutellen mukavia tuttujen kanssa. Mikäs sen mukavampaa.
Omissa häissä oli pirun tylsää istuskella kahestaan omassa pöydässä. Muilla tuntui olevan niin hauskaa ja naurattavaa. Aviopuolisonsa kanssa kun saa olla aika monesti samassa pöydässä ja ihan kahestaan. No eipä tuota ruokailua onneks kauheen pitkään kestänyt ja sen jälkeen sitä pääsikin jo muiden seuraan.
Kuten joku sanoikin jo, omat häät on kauheeta suorittamista, vaikka ois kuinka hauskaa. Mä luulen, että kysymys onkin siitä, että osaako iloita toisten puolesta, vai meneekö häihin vaan kyttäämään, että miten on järjestelyissä kämmäilty ja kuinkahan pian tuokin pari eroaa. ;) Eli ap:n väittämä kertoi enemmän ap:stä itsestään kuin muiden häistä...
ohjelmat tylsiä moneen kertaan nähtyjä. Pitkästyttäviä odotusaikoja, ruokaa joutuu jonottamaan. Kaiken lisäksi viedään kalliit häälahjat ja parin vuoden päästä hääpari eroaa.
Ei ne mun omat häät niin ihmeelliset olleet. Odotin oikeastaan, että saatiin " alta pois" ja päästäisiin jo kahdestaan lomille, ja kun kaikki ei päivänä mennyt mitenkään putkeen (vaikka vieraat vakuuttelivatkin kohteliaina, että muka eivät huomanneet), niin ärsyttikin. Mutta esim. siskon ja hyvien kavereitten häissä on ollut kyllä usein tosi ihanaa :)
koska eihän kukaan ala sulle haukkumaan sun häitäsi.
Ja myönnän, ei mullakaan ole aina niin kivaa muiden häissä :)