Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli jättänyt töihin lähtiessään kukkakimpun pöydälle ja kortin jossa luki "Tässä emännälle vähän piristystä naisten päiväksi"

Vierailija
08.03.2018 |

Itse kukissa ei mitään vikaa, mutta tuo teksti... Olen nuori hoikka nainen ja asun tietääkseni kaupungissa enkä omista yhtäkään lehmää. Jäi vähän häiritsemään että pitääkö mies minua jonain paksuna lehmänlannalta haisevana tanttana?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa hyvin tai ei ollenkaan. Minä haluaisin kuulla miehen sanovan niillä kukilla tai mieluummin ääneen kulta minä rakastan sinua. Niin ei voi sanoa liian usein. Eikä mitään vesityksiä siihen omaan tunteeseen.

Mutta jos se tuntuu liian vaikealta, työläältä tai nololta, teennäiseltä niin jättää sitten ostamatta. Kun eihän se tunnu sitten miltään, enää. Kyllä ne jotka rakastaa niin osaa sanoa sen, kukkasilla tai ilman.

Minä menin naimisiin sen miehen kanssa joka osaa sanoa, että rakastaa ja myös sanoo sen. Se unohti oman syntymäpäivänsä kun sitä mun syntymäpäivää piti hössöttää. Nyt se ei tiedäkään mistään Naisten päivästä. Mutta sanoi aamulla rakastavansa kun herättiin.

En minä valita. Minä rakastan ja sanon sen about joka päivä ja muistin myös syntymäpäivän.

Vierailija
42/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teille on emäntä -sana ongelma, niin teillä ei ole silloin oikeasti ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kuvitella yhdenkään miehen loukkaantuvan jos häntä kutsutaan isännäksi. Vaikkei nyt sitten omistaisikaan yhtäkään lypsävää.

No kyllä toi olisi ihan helvetin junttia. Ei ole modernin naisen puhetta tuollainen itsensä alentaminen ”isännän” vallan alle.

Vierailija
44/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se ne kukat oli aamutuimaan nyysinyt?

Vierailija
45/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää sinua sikatilan emäntänä? 

Mutta joo, älä nyt mieti asiaa, vaan ole iloinen. Mies on sentään yrittänyt ja osin onnistunutkin. Kiitä kukista kun näette, älä jää tivaamaan tekstiin mitään selitystä.

Vierailija
46/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt tuosta kuitenkaan nokkiinnu, hyvää tarkoitti :) Vinkki: pääsee helpommalla & parisuhde voi paremmin, kun puolin ja toisin jätetään loukkaatumatta tilanteissa, missä voi jättää loukkaantumatta. Hyvä jos aina haluttaisiin nähdä asiat parhain päin.

N45

Vierailija
47/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs emäntä. En haise lehmälannalta, enkä ole ylipainoinen. MIkäli mielikuvasi sanasta "emäntä" on negatiivisesti värittynyt, niin kerro ihmeessä se miehellesi. Noin yleisesti ottaen emännät harvoin haisevat lehmänlannalle, ja jos näin pääsee käymään, on se hetki ennen pesua. Lannanhaju kertoo emännän ja isännän toimenkuvasta, työstä ja toimeentulosta.

Minä käyn säännöllisesti kuntosalilla, ulkona syömässä, ratsastamassa, kynsi- ja jalkahoidoissa. Olen vastikään aloittanut joogan lähikaupungissa, minne ajan maasturilla. Ulkomailla käyn kaksi kertaa vuodessa, perhe mukana. Olemme ihastuneet Pariisiin. Käteni ovat hoidetut, tukka hyvin, sporttinen tyyli. Emännyyden lisäksi käyn opettamassa paikallisessa kansanopistossa atk-taitoja ja ranskan alkeita. Mies harrastaa viinejä, meillä on kiva viinikellari. Emäntiä ja isäntiä on monenlaisia.

Vierailija
48/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja naisten ongelmat. Tämän takia naisia ei nähdä kovinkaan paljon yhteiskuntamme tärkeissä päättävissä asemissa. He eivät käsitä kokonaisuuksia eivätkä ymmärrä mitä merkitystä esimerkiksi sillä on, että toinen ihminen antaa kauniita tavaroita toiselle ilman erillistä korvausta. Tämä tavaroiden lahjoitus kielii siitä, että antaja arvostaa tavaran lahjoituksen kohdetta ja haluaa ylläpitää antoisaa suhdetta. 

Sanamuodoilla tai piilomerkityksillä ei ole mitään väliä. Väliä on vain sillä, mitä toinen on tehnyt ja mitä sinä teet. Jos et halua olla suhteessa jossa kiintymystä osoitetaan lahjoituksilla, eroa ja hanki suhde, jossa kiintymys osoitetaan piilomerkityksillä ja sanamuodoilla.

Vierailija
49/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi suuttua tuosta... Käsittämätöntä :D ei sun kaltanen hernenokka edes ansaitse miestä

Vierailija
50/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako AP ottaa mitään huumorilla? Tuohan on hauskasti kirjoitettu, varsinkin jos olet täysin päinvastainen kuin mitä kirjoitus tuo sinulle mieleen. Varmaan niin miehesikin ajatteli. Ole tyytyväinen kukista, äläkä mene haastamaan riitaa näin typerästä asiasta.

Vierailija
51/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset uskovat, että kukat ovat heijastus siitä, keitä he ovat. Naiset pitävät siitä, miten kukat pysäyttävät ajan hetkeksi. Kukkien läsnäolo saa naiset muistelemaan sitä, miten he saivat kukkansa; mitä sanoja mies käytti antaessaan kukkia ja koko hetken ihastuttavuutta kaiken kaikkiaan. Kukat ovat hyvä tapa kaapata naisen huomio ja saada hänet miettimään kukkien antajaa. Kukat saavat naisen tuntemaan olonsa erityislaatuiseksi, mikä on toivottavasti juuri sitä, mitä halutaankin.

Vierailija
52/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja naisten ongelmat. Tämän takia naisia ei nähdä kovinkaan paljon yhteiskuntamme tärkeissä päättävissä asemissa. He eivät käsitä kokonaisuuksia eivätkä ymmärrä mitä merkitystä esimerkiksi sillä on, että toinen ihminen antaa kauniita tavaroita toiselle ilman erillistä korvausta. Tämä tavaroiden lahjoitus kielii siitä, että antaja arvostaa tavaran lahjoituksen kohdetta ja haluaa ylläpitää antoisaa suhdetta. 

Sanamuodoilla tai piilomerkityksillä ei ole mitään väliä. Väliä on vain sillä, mitä toinen on tehnyt ja mitä sinä teet. Jos et halua olla suhteessa jossa kiintymystä osoitetaan lahjoituksilla, eroa ja hanki suhde, jossa kiintymys osoitetaan piilomerkityksillä ja sanamuodoilla.

Mistä naisvihasi kumpuaa? Lapsuudesta? Selkäänpuukottaneista kavereista? Entäs ilkeytesi? Synnyitkö sen kanssa, vai onko kehittynyt ominaisuus?

Vierailija
53/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä sanaa voi käyttää jos nainen oikeasti on maatalon emäntä, sanassa sinänsä ei ole mitään halveksuvaa. Sitä vaan ei tule käyttää ellei nainen ole maatalouden harjoittaja, silloin se osoittaa huonoa makua.

Puistattaa jos mies käyttää lastensa äidistä ilmaisua meidän äiti tai meidän mamma. Tietääkseni nainen ei synnytä (adoptoi) miestään vaan lapsensa.

Vierailija
54/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia puhua emännästä ja isännästä.. etenkin vanhemmat ihmiset tekevät niin

Vierailija
55/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä eräs emäntä. En haise lehmälannalta, enkä ole ylipainoinen. MIkäli mielikuvasi sanasta "emäntä" on negatiivisesti värittynyt, niin kerro ihmeessä se miehellesi. Noin yleisesti ottaen emännät harvoin haisevat lehmänlannalle, ja jos näin pääsee käymään, on se hetki ennen pesua. Lannanhaju kertoo emännän ja isännän toimenkuvasta, työstä ja toimeentulosta.

Minä käyn säännöllisesti kuntosalilla, ulkona syömässä, ratsastamassa, kynsi- ja jalkahoidoissa. Olen vastikään aloittanut joogan lähikaupungissa, minne ajan maasturilla. Ulkomailla käyn kaksi kertaa vuodessa, perhe mukana. Olemme ihastuneet Pariisiin. Käteni ovat hoidetut, tukka hyvin, sporttinen tyyli. Emännyyden lisäksi käyn opettamassa paikallisessa kansanopistossa atk-taitoja ja ranskan alkeita. Mies harrastaa viinejä, meillä on kiva viinikellari. Emäntiä ja isäntiä on monenlaisia.

Älä hyvä ihminen opeta enää kellekään atk-taitoja. Et ole valitettavasti enää itse ajantasalla tuolla termistöllä. Käyhän itse päivittämässä tietosi tieto- ja viestintätekniikkaan, digitalisaatioon, tekoälyyn ja palvelumuotoiluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi