Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli jättänyt töihin lähtiessään kukkakimpun pöydälle ja kortin jossa luki "Tässä emännälle vähän piristystä naisten päiväksi"

Vierailija
08.03.2018 |

Itse kukissa ei mitään vikaa, mutta tuo teksti... Olen nuori hoikka nainen ja asun tietääkseni kaupungissa enkä omista yhtäkään lehmää. Jäi vähän häiritsemään että pitääkö mies minua jonain paksuna lehmänlannalta haisevana tanttana?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyroidu nyt siitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai toi jäbä muijalle vähän kukkii. Ihq. Jätä se herrasmies ja hanki huonompi mies.

Vierailija
4/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö hän, että et pidä ”emäntä”-sanasta? Jos ei, niin en lähtisi herneitä vetämään nenään. Hälle ehkä ihan normisana, joka ei mitenkään viittaa maatalon emäntään. Itselleni (ja meillä päin muutenkin) emäntä tarkoittaa samaa kuin puoliso. Vastaavasti ”mammaksi” tai ”muijaksi” mua ei saa IKINÄ kutsua.

Vierailija
5/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli kauniisti tehty mieheltä. Jos hän ei olisi lainkaan huomioinut Naistenpäivää, niin viimeistään illalla olisi ap siitäkin närkästynyt.

Mutta tuo emäntä... Aivan kamala ilmaisu, sen närkästyksen ymmärrän. Miehet eivät ole vielä ymmärtäneet että nainen ei tykkää kun kutsutaan emännäksi. Olen sitten yrittänyt ajatella että miehet eivät käytä sitä negatiivisessa merkityksessä, se on enemmänkin hellitelynimi.

Vierailija
6/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi kehittää jotain piiloviestiä tuosta. Mies halusi ilahduttaa sinua, kutsuu sinua emännäksi (voi, voi...) No kerro kuule miehelle että loukkaannuit ja älä ihmettele kun mies ei enää huomioi. Haasta se oikeuteen kunnianloukkauksesta!

Vierailija
7/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää, että mies sanoi kerran minua emännäksi. Sanoin sen hänelle, että hän saa sanoa minua emännäksi sitten, kun meillä on talo maalla ja karjaa, sekä liuta lapsia. Mies lopetti saman tien. Salaisuus on siinä, että kertoo miehelle mikä mättää. Kertoo sen kauniisti ja perustelee, miksi. Miehet eivät ole ääliöitä, he eivät vaan osaa lukea ajatuksia, eivätkä varsinkaan ennakolta.

Ihanaa, että sait kukkia!

Vierailija
8/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella yhdenkään miehen loukkaantuvan jos häntä kutsutaan isännäksi. Vaikkei nyt sitten omistaisikaan yhtäkään lypsävää.

Vierailija
9/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulisi epämiellyttävä olo kukkakimpusta ja varsinkin tuosta tekstistä. Niin alentuvaa. "Siinä sulle nyt". Ikinä en ole vilpittömään mieheen törmännyt.

Vierailija
10/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että mielikuvasi "emännästä" on noin ahdasmielinen. Jätä se sika nyt kuitenkin niin hänkin pääsee etsimään parempaa kumppania.

Vierailija
11/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaanpas sitä herkkiä. Minua ei kyllä yhtään haittaisi, jos kutsutaan emännäksi. Ajatus on tärkein.

Vierailija
12/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo oli kauniisti tehty mieheltä. Jos hän ei olisi lainkaan huomioinut Naistenpäivää, niin viimeistään illalla olisi ap siitäkin närkästynyt.

Mutta tuo emäntä... Aivan kamala ilmaisu, sen närkästyksen ymmärrän. Miehet eivät ole vielä ymmärtäneet että nainen ei tykkää kun kutsutaan emännäksi. Olen sitten yrittänyt ajatella että miehet eivät käytä sitä negatiivisessa merkityksessä, se on enemmänkin hellitelynimi.

Kuka tykkää, kuka ei. En menisi puhumaan koko sukupuolen puolesta.

Vierailija
13/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, arvasin jo otsikosta, että nyt on rouva vetänyt herneet nenäänsä tuosta emännästä! Jo on kumma kun ei kukat kelpaa! Minusta on ihan ekstraplussaa jos mies edes jollain tapaa huomioi naistenpäivän. Mutta ei, ei näytä kelpaavan mikään.

Vierailija
14/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppa sitä kukkakimppua nyt vähän tarkemmin, varmasti onnistut löytämään siitäkin jotain vikaa mistä valittaa. Onko siinä esimerkiksi jotain keltaista, hyi että, mies ei selkeästikään sinusta pidä kun tuollatavalla kukkia menee ostamaan.

Vierailija
15/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja ja tervehdys. Emäntä on kaunis sana :) sulla on rakastava ukko.

Vierailija
16/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, isäntäsi on ihan asioikseen käynyt aamulla ennen töihinlähtöään hakemassa sinulle kukkia. Mikähän kukkakauppa on ollut niin aikaisin auki.

Vierailija
17/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jpo vedä hirveet kilarit nyt ni ehkä mies tajuaa alkaa etsiä parempaa seuraa itselleen. On se kumma kun ei osata arvostaa yhtään mitään vaan kaikesta pitää etsiä jotakin negatiivista. Älä odota mitään huomionosoituksia mieheltä enää koskaan jos nyt hälle menet reklamoimaan.

Vierailija
18/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen" trollaama aloitus.

Vierailija
19/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne miehet, joita hävettää ostaa kukkia naiselleen ja työntää puskan käteen tyyliin "tossa" eikä katso suoraan silmiin. Tai jättää pöydälle, sutasee jonkun lapun kun piti kerran ostaa eikö se niin nyt ole, että pitää ostaa.

Nainen jos ostaa ystävälleen vaikka syntymäpäiväkukat niin antaa kukat hymyillen ja sanoo ajattelin ilahduttaa!

Kummassakin tapauksesa nainen saa kukat, tyyli on vähän eri.

Vierailija
20/55 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateeksi käy ;) kirjoitti:

Vau, isäntäsi on ihan asioikseen käynyt aamulla ennen töihinlähtöään hakemassa sinulle kukkia. Mikähän kukkakauppa on ollut niin aikaisin auki.

Lähi-ABC:llä ja Prismassa oli ainakin viimeiseksi kukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi