Kanta.fi Tiskit tiskaamatta.
Onko tuo teistä normaalia, siis kirjaus? Siis että lapsiperheessä on nyt näin päässyt käymään ja neuvolan tädin on pitänyt se oikein kirjata lapsen tietoihin?
Kommentit (94)
no aika inhimillistä jos sattuu oleen kaks kahvikuppia ja yks lautanen no johan on tiskivuori.
No ei ole normaalia. Lienee joku lestadiolais-kepulais-martta käynyt teillä ja kirjannut sen sitten ylös.
mä tiskaan välillä kerran viikossa jos niitä on päässy kertymään liikaa ku en jaksa useammin töiden lisäksi, ei vissiin kannata sit hankkia lapsia tähän kämppään
Ja tähän kiteytyykin yksi syy, miksi en ole lapsia tähän maahan tehnyt.
joo samassa tekstissä oli muutakin tökeröä, esim valheita sekä tapahtumia mitä ei edes tapahtunu. pitää pyytää uudelleen muuttamista tossa tekstissä ja ehkä vaikka laittaa muistutusta muuta kautta.
Eikö muuta kirjoittanut? Edes vauvan/ äidin voinnista?
on se niin kivaa kun noi kaikki merkinnät ja lapsen syntymästä asti ollut lasu mikä alkaa loppua niin näkee aina sen tiedoissa. hah olempahan lapsen synnyttyä saanut kumottua että olisi tarpeellista moiset, mutta ainahan jotain sangen väännettävää löytyy. Kerran syyni, jatkuva syyni.
Vierailija kirjoitti:
joo samassa tekstissä oli muutakin tökeröä, esim valheita sekä tapahtumia mitä ei edes tapahtunu. pitää pyytää uudelleen muuttamista tossa tekstissä ja ehkä vaikka laittaa muistutusta muuta kautta.
Teistä tehdään kovaa vauhtia moniogelmaista perhettä.
Ensimmäiseksi teet niin että jos olet myöntynyt terveystietojen luovutukseen esim. päiväkodista niin muutat tämän raksin kohtaan, missä et salli terveystietojen vaihtoa tai yhteydessä oloa esim. neuvolaan tai mihinkään muuhunkaan.
Tämä sen takia että olet joutumassa ammattitadottomien tunareiden uhriksi.
Joku syy jollain oli tehdä ennakoiva lasu lapsesta ennen syntymää. Hyvä että tuo huolta aiheuttava asia/ käytös tms. on poissa/ oli aiheeton ja pärjäät nyt lapsen kanssa. Tietysti kun lasu on tehty, niin ovat sitten tarkempia nyt, siihen ei taida auttaa kuin se, että tsemppaa ja näyttää että lasuun ei ollut syytä. Onnea uuteen perheeseen!
Vierailija kirjoitti:
mä tiskaan välillä kerran viikossa jos niitä on päässy kertymään liikaa ku en jaksa useammin töiden lisäksi, ei vissiin kannata sit hankkia lapsia tähän kämppään
vähän luulen että eläisit toisin, jos sulla olisi lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä tehdään kovaa vauhtia moniogelmaista perhettä.
Ensimmäiseksi teet niin että jos olet myöntynyt terveystietojen luovutukseen esim. päiväkodista niin muutat tämän raksin kohtaan, missä et salli terveystietojen vaihtoa tai yhteydessä oloa esim. neuvolaan tai mihinkään muuhunkaan.
Tämä sen takia että olet joutumassa ammattitadottomien tunareiden uhriksi.
Sama mullakin tuli mieleen, että etsimällä etsitään jotain negatiivista sanottavaa, ja jos ei sitä muuten löydy, niin sitten tartutaan tiskeihin, jotka eivät keskimäärin kuitenkaan ole terveys- tai turvallisuusriski kenellekään.
No kai sulle kerrottiin mikä se lasun syy oli? eli mitä ne epäili?
ennakoiva lasu tehtiin kun jäi neuvolakäynti välistä. sittenhän alettiin etsiä jokasta koukeroa että asiakkuus olis oleellista
Vieläkin naista ollaan laittamassa piian asemaan ja arvostellaan. Ne tiskit laitetaan sitten, kun on aikaa. Mistä täti tietää, että onko sinulla ollut aikaa? Ei voi samalla imettää ja laittaa tiskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähän luulen että eläisit toisin, jos sulla olisi lapsia
Miksi se että lapsiperheessä on tiskaamattomia tiskejä on jotenkin kamalaa?
Miten tiskaamattomat tiskit vaikuttavat vauvan hyvinvointiin?
Kos yksi neuvolakäynti jää välistä niin ei sen takia kai nyt pelkästään lasua tehdä? Koko maa olis täynnä lasuja, sillä helposti voi unohtaa milloin oli käynti jos ei ole laittanut ylös muistiin. Jotain muitakin syitä on täytynyt olla, nuori ikä?
Tärkeämpää on kirjata onko lapsella kakkahätä. Kirjataan koodilla "oravituttaa". Äidiltä voi jättää kirjaimet "ora" pois, jolloin saadaan äiteelle diagnoosi ja pilleripurkki saman tein.
No joo kyl mä ymmärrän tollasen merkinnän. Kuitenkin oot tienny vierailusta ja silti tiskit tiskaamatta? Millanen tilanne kun ei oo vieraita tulossa käymään..