No nyt on oikeasti meikitön ja filtteritön kuva julkkiksesta. Tunnistaisitko?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo... ja huoh! Kyllä tuollaisen epäonnistuneen kuvan saa napattua kenestä tahansa..
Eihän tuo ole epäonnistunut, tuo on vaan todellinen kuva 50 vuotiaasta meikittömästä naisesta.
Eli ilmeilet itse tuolla tavalla kuvissa?
Vähän jo ajojahdilta vaikuttaa. Toisella ero menossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se Seiskan paparazzi on osunut paikalle jonnekin metsätielle toisen jäädessä kiinni poliisille? Seurasiko ne julkkisnaista? Käräyttikö ne sen? Antoiko joku vinkin Seiskan paparazzille, että nyt olisi tulossa hyvää settiä?
"Katso paljonpuhuva kuvasarja torstaina ilmestyneestä Seiskasta ja lue, mitä tapahtui, kun Marita näki paparazzin kotinsa kulmilla ja kun poliisi saapui paikalle Seiskan paparazzin soittamana."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nain-Marita-Taavitsainen-karahti-poliisil…
Vierailija kirjoitti:
Tästä mallia sarasiepeille ja muille, mitä tarkoittaa REHELLISESTI meikitön. Ei irtoripsiä, ei meikkivoidetta, ei tummennettuja kulmakarvoja, ei photoshoppia jne jne.
😂
Onpahan pläjäys.
Useimmista saisi kyllä vieläkin huonomman kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Onpahan pläjäys.
Useimmista saisi kyllä vieläkin huonomman kuvan.
Mutta useimmista taviksista ei ole ammattimeikkaajan maalaamia iltapuku-kuvia julkisuudessa. Pudotus on kammottavan suuri, tai jos tässä tapauksessa voi käyttää sanaa ero.
Vierailija kirjoitti:
Vähän jo ajojahdilta vaikuttaa. Toisella ero menossa.
Ei taida olla toimittajien suosiossa?
Naamasta päätellen Maritalla taitaa maistua muukin kuin vesi. Eipä siinä, niin minullakin. Marita <3
Oivoi, Marita seisoo kuin pikkulikka ison poliisin edessä tumput suorina. Vähän säälittää jo.
Vierailija kirjoitti:
Iho on kyllä hyvin hoidettu.
Suomalaisilla on niin hyvä iho, ettei sitä tarvitse paljon hoitaa
Samannäköinen kuin minäkin olen ilman meikkiä. 😉t.50- vuotias nainen
Kyllä nyt ihmetyttää millä ihmeen kikoilla saa itsestään niin eri näköisen lavalle :O
Silloin Suomessa oli vielä ihan oikeat karismattiset tangokuninkaalliset kun Sillanpää ja Taavitsainen valittiin samana vuonna.
Andree...
Mennyt huutamaan paparazzille kärkevään sävyyn, kun tuollainen auton ikkunasta otettu lähikuva naamasta on julkaistu :D
Mitä se sillä lumiharjalla teki poliisin kanssa jutellessa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sillä lumiharjalla teki poliisin kanssa jutellessa?
Varmaan uhkaili paparazzia.
Onpas... mummomaisen näköinen, vaikka on saman ikäinen kuin mun äiti. Mun äiti näyttää kyllä paljon tuota nuoremmalta, myös ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mennyt huutamaan paparazzille kärkevään sävyyn, kun tuollainen auton ikkunasta otettu lähikuva naamasta on julkaistu :D
Ihmettelinkin aamulla tota kuvaussuuntaa. Ihan kuin kuvaaja olis ollu auton sisällä.
Huh huh, juuri eilen katsoin yhtän Maritan kuvaa, että "onpa upea nainen, yksi kauneimmista", mutta nyt :D