Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin aiemmin addiktoitunu tähän palstaan, mutta nyt...

Vierailija
08.03.2018 |

..kun olen ollut lukematta muutaman kuukauden ajan tätä ja tulin huvikseni äsken lukemaan, niin voi luoja kuinka ilkeitä ihmiset on täällä, tuli henkisesti paha olo. Suosittelen muillekin taukoa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tällä palstalla on henki suuresti muuttunut 12 vuoden aikana. Silloin aluksi kun aloin palstailla oli enemmän ihan oikeita lapsiin tms liittyviä keskusteluja ja siihen päälle hyväntahtoiset hupiketjut. Nyt täällä on ihmisten haukkumista, jankkaajia, juoruilua. Suurin osa ketjuista typerää juupas eipäs vääntämistä haukkumisella höystettynä, ei mistään keskustelusta tietoakaan.

Vierailija
2/3 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..kun olen ollut lukematta muutaman kuukauden ajan tätä ja tulin huvikseni äsken lukemaan, niin voi luoja kuinka ilkeitä ihmiset on täällä, tuli henkisesti paha olo. Suosittelen muillekin taukoa!

Olet varmasti oikeassa. Mikä sai sinut ottamaan taukoa, sanoit olleesi palsta-addikti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap. oikeassa. Vielä muutama vuosi sitten täällä oli mielenkiintoisia keskusteluja ja puhuttiin asiasta, mutta nyt, ilkeyden ja loukkauksien lisäksi jankutetaan kuka loisii kenenkin kukkarolla, kielioppi virheistä jne. jotka ovat toisarvoisia keskustelupalstalla ja vie huomion itseasiasta. Jotenkin tuntuu kuin tämän palstan olisivat ottaneet haltuun murkkuikäiset.

Nykyisin piipahdan täällä aamuisin, kun en halua osallistua keskusteluun, jossa loukataan ja saivarrellaan.

Ja modekin on laittanut hanskat tiskiin, kun täällä julkaistaan mitä tahansa törkykommentteja, ilman sensuuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi