Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjekaverimeininkiä aikuisiällä

Vierailija
07.03.2018 |

Mikä siinä oikein on, että niin moni ihminen haluaa kirjoitella hirveän pitkiä juttuja messengerissä tai whatsappissa, mutta intoa nähdä livenä ei löydy? En itse saa tällaisesta vuorovaikutustavasta irti mitään. Ei kiinnosta koko ajan pyöriä somessa vastailemassa Mitä kuuluu -viesteihin, kasvotusten sen sijaan olisi kiva nähdä toisia ajoittain. Ellei säännöllisiä livetapaamisia ole, niin omassa mielessä nämä ihmiset alkavat vähitellen haalistua merkitykseltään yhdentekeviksi. Ilmeisesti moni kuitenkin kokee asian toisin ja haluaa tällaisia ns. kirjekavereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai :(

Minä kun ajattelin että oikeasti joku toinenkin haluaisi kirjoittaa postitse ihan oikeita kirjeitä vielä. Ei sitten mitään, poistun takavasemmalle.

Vierailija
2/2 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset kirjeet ovat ihania! Anteeksi hämäävä otsikointi. Vuosiin en vain ole kirjeitä saanut tai kirjoittanut. Kieltämättä niissä on paljon enemmän tunnelmaa kuin whatsappissa tulevissa Mietin hölmöä exääni yms. -viesteissä. Olisipa vain enemmän aikaa oikeille kirjeille kuten niin monelle muullekin kivalle jutulle. ❤

-Ap

Vierailija kirjoitti:

Ai :(

Minä kun ajattelin että oikeasti joku toinenkin haluaisi kirjoittaa postitse ihan oikeita kirjeitä vielä. Ei sitten mitään, poistun takavasemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi