Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Astralimaailmankävijä, kuvaile minut!

Vierailija
07.03.2018 |

IS:llä on juttu lasten yliluonnollisuuksista, mm. ennustuksista ja näyistä. Kommentteja lukiessa tuli vastaan astralimaailmasta kertova ja siihen uskova tapaus jolle yritin kommentoida, mutta tavoilleen uskollisena IS niuhoilee eikä julkaise kommenttiani.

Lainaus: "Astralimaailmassa liikkuu paljon henkiolentoja, sillä emme todelakaan ole yksin täällä..
Esim. minä voisin vaikka antaa sinullekin merkin minun olemassaolosta tai kertoa mitä sinulla on päälläsi tai miten asut vaikka en varmastikaan ole ikinä nähnyt sinua."

Kaikki te tuohon oikeasti uskovat, todistakaa tuo! Käykää täällä ja kuvailkaa sitten vaatteeni ja ympäristöni. Satasesta vetoa että metsään menee. Huom, ei mitään ympäripyöreää "olovaatteet, ja huoneessa on stereot" vaan yksityiskohtia. Ettehän te sokeita ole?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pöytä on tumman ruskeaa puuta ja siinä on punainen pöytäliina.

En usko koko haihatukseen, mutta tällainen "etiäinen" viestistäsi :D

Vierailija
2/14 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon tähän, koska musta on vauvapalstalla nähty asioita, jotka todellakin pitivät paikkaansa, eivätkä sovi todellakaan kaikkiin ja se oli sellainen ktju, jossa astraali-ihminen laittoi monille, eikä ne muiden ois sopineet minuun.

Muuallakin on käynyt samoin. Eli kyllä sellaista on olemassa. Miten, en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kuka minä olen, mitä minulla on päälläni ja mitä murehdin nyt? - nainen, mutta mistä päin suomea ;)

Vierailija
4/14 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä, silmä, nenä, suu. Hmm, pinnistän astraaliaistia ja saan selvän kuvan myös kahdesta kädestä ja kahdesta jalasta. Pitääkö paikkansa?

Vierailija
5/14 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmä, silmä, nenä, suu. Hmm, pinnistän astraaliaistia ja saan selvän kuvan myös kahdesta kädestä ja kahdesta jalasta. Pitääkö paikkansa?

Lol. 

Vierailija
6/14 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa.

Vierailija
7/14 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole astraalimaailman kulkija enkä harrasta kaukokatselua, mutta aloituksesta tuli vahva mielikuva harmaasta paidasta/takista, lyhyistä sekaisista hiuksista ja pyöreistä tummista silmistä. Myös jotain punavalkoruutuista näkyy kun oikein siristän, ehkä kodintekstiili?

Vierailija
8/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, menikö nämä oikein?

Vierailija
9/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kun katosin. En vain jaksanut tehdä tunnuksia, enkä tajunnut katsoa kelloa tehdessäni aloitusta.

Ei vielä oikein ole vakuuttanut. :D Ainoa varmasti oikea on ollut vähemmän yllättävist tuo silmä, silmä, nenä, suu...  sekä toisen kommentoijan mainitsema tumma silmien väri.

-ap

Vierailija
10/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon tähän, koska musta on vauvapalstalla nähty asioita, jotka todellakin pitivät paikkaansa, eivätkä sovi todellakaan kaikkiin ja se oli sellainen ktju, jossa astraali-ihminen laittoi monille, eikä ne muiden ois sopineet minuun.

Muuallakin on käynyt samoin. Eli kyllä sellaista on olemassa. Miten, en tiedä.

Onko linkkiä? Tai jotain hakusanaa millä löytyisi googlettamalla? En suostu uskomaan ennen kuin joku oikeasti osuu oikeaan juuri minun kohdallani. Siihen asti pidän näitä vain horoskoopin tapaisena, eli aina joku kohta osuu oikeaan vaikka muu 90% olisi pielessä.

-ap

Vierailija
11/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mitä paskaa.

Kannattaa käydä lääkärillä, mikä ulosteesi laatu noin järkyttää.

-ap

Vierailija
12/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma. Hän on pukeutunut kokonaan ihonsa ja hiustensa värisiin vaatteisiin! Tahtoo olla vitsikäs! Olisin kuvitellut, että olisi laittanut kaikki mahdolliset värit kerrallaan päälleen tai sitten säteillyt sellaista valkoista väriä, mutta ehei, hänen henkensä voima käänsi valkoisen beessiksi! Oletteko nyt tyytyväisiä?

Vierailija
13/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ja kumma. Hän on pukeutunut kokonaan ihonsa ja hiustensa värisiin vaatteisiin! Tahtoo olla vitsikäs! Olisin kuvitellut, että olisi laittanut kaikki mahdolliset värit kerrallaan päälleen tai sitten säteillyt sellaista valkoista väriä, mutta ehei, hänen henkensä voima käänsi valkoisen beessiksi! Oletteko nyt tyytyväisiä?

Et ole hauska.

-ap

Vierailija
14/14 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muumiaiheista näkyy vahvasti.