Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan sosiaalityöntekijä kääntynyt mua vastaan "epäilyttävien" tilitietojen vuoksi...

Vierailija
07.03.2018 |

Mulla oli ennen joulua ja alkuvuodesta käteisnostoja ja muutamia matkalippuja Tampereelle ja Helsinkiin. En käytä laittomia päihteitä, ja reissut oli ihan viattomia mm. kaverilla kylässä käyminen. Normaalisti olen kotona, käyn lähikaupassa ja apteekissa ja olen yleensä sairas ja väsynyt, enkä jaksa mennä minnekään. Ehkä ne tulkitsi tuon epätyypillisen käytöksen huumeidenostoreissuksi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyhhyi. Muista että se ensimmäinen marihuana piikki voi tappaa!!

Vierailija
2/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etköhän nyt vähän kuvittele omiasi, ei tollasissa tilitiedoissa ole yhtään mitään epäilyttävää. Minulla on näkynyt sossuaikoina tiliotteissa alko-ostoksia, isoja käteisnostoja ja baariostoksia eikä niistä kukaan mitään välittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt nimittäin alkuvuodesta kyselivät kaikkia ekstraliitteitä ja kieltäytyivät auttamasta laskuissa, joihin olivat jo sanallisesti luvanneet ja joihin olisin kyllä tarvinnut. Mukavaa kun vahditaan, tai ainakin saa pelätä, että vahditaan... Ap

Vierailija
4/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole käynyt Turussa, mitähän sossut musta ajattelee!?!

Vierailija
5/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ole käynyt Turussa, mitähän sossut musta ajattelee!?!

Että olet nynny, Tampere on nyt se huumepääkaupunki. Ap

Vierailija
6/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko rahat nostaa käteisellä, jolloin voi sanoa että käytin ne ruokaan. Vai pitääkö sitten näyttää kuitit. (näitten sop eläkehuijareiden myötä olen intoutunut itsekin kikkailemaan sen minkä ehtii. Harmi etten voi maksaa veroja veroparatiisiin.)

Vierailija
7/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa perustaa Skrill -tili, eli nettilompakko. Niiltä saa Visa Electronia vastaavan kortin, Skrill Mastercardin, jolla pystyy maksamaan kaikkialla. Niitä tilitietoja ei enää ei-toivotut tongikaan ja saat olla rauhassa.

Vierailija
8/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa perustaa Skrill -tili, eli nettilompakko. Niiltä saa Visa Electronia vastaavan kortin, Skrill Mastercardin, jolla pystyy maksamaan kaikkialla. Niitä tilitietoja ei enää ei-toivotut tongikaan ja saat olla rauhassa.

Kiitos, pitääpä perehtyä. Ap

Vierailija
9/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa taas ajatuksia. Ei niitä sossuja kiinnosta, vaikka laittaisi kaikki rahansa Alkoon. Eikä ketään kielletä matkustamista. Huumeita saa jo peruskoulun välitunnilla, miksi niiden eteen pitäisi matkustaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi