Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan virkistyspäivä?

Vierailija
07.03.2018 |

Kuinka usein teillä pidetään työpaikalla virkistyspäiviä tai vastaavia ja mitä teette sillon? Mietin vaan, kun omalla työpaikalla on ollut virkistyspäivä viimeksi varmaan 3 vuotta sitten.. Että onko se nykyään edes yleistä, että näitä pidetään? Kun kaikki muutkin henkilöstöedut jne on karsittu minimiin.. Vai oonko vaan surkeassa paikassa!?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalla ei koskaan. Pari kertaa vuodessa työnantaja tarjoaa iltapäivällä kahvin kanssa keksiä tai pullaa siten, että pulla on ilmestynyt taukohuoneeseen ja sitä saa ottaa kun hakee sen iltapäiväkahvinsa.

Vierailija
22/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ilmoittautunut vapaaehtoiseksi jäämään töihin. Ei paljon kiinnosta mitkään väriampumisleikit omallakaan ajalla, saati töissä. Toiset tykkää kaikenlaisesta "virkistymisharrastuksesta" toiset ei.

Ei haittaa, jos niitä halukkaille järjestetään, mutta ei pidä pakottaa ketään mukaan, eikä tulkita kieltäytymistä niin, että se ei halua olla työyhteisön jäsen.

Ei toki pidä pakottaa, mutta kyllä minä pidän sellaisia ihmisiä todella ankeina. Aivan kuten hekin pitävät minua varmaan tosi lapsellisena idioottina kun tykkään virkistystoiminnasta.

Jospa ihan opettelisit hyväksymään nekin ankeat ihmiset työpaikallasi. Meitä on niin moneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuthia tuommoiset tyky ja tyhy päivät. Työpaikka on työntekoa varten.

Vierailija
24/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa järkevä virkistyspäivä on vapaapäivä. Niitä hömppä juttuja ei kestä hermot eikä järki.

Vierailija
25/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa järkevä virkistyspäivä on vapaapäivä. Niitä hömppä juttuja ei kestä hermot eikä järki.

Hyvin kiteytetty. Vapaapäivä olisi paljon virkistävämpi. Ihan hirveää joku tyky patikointi ja laavulla makkaranpaisto, paljon rankempaa kuin normi työpäivä olisi. Virkisty siinä sitten.

Vierailija
26/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pikkujoulu ja joskus kesäpäivät joskus jotain muuta.

Firmassa oli aika pitkä väli kun omistajia ei kiinnostanut pippaloida, niin edes pikkujoulua ei vietetty joka vuosi tai ne vietettiin myöhässä joskus keväällä.

Ei säännöllisesti ja harvoin mitään mukavaa.

Vierailija
27/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ilmoittautunut vapaaehtoiseksi jäämään töihin. Ei paljon kiinnosta mitkään väriampumisleikit omallakaan ajalla, saati töissä. Toiset tykkää kaikenlaisesta "virkistymisharrastuksesta" toiset ei.

Ei haittaa, jos niitä halukkaille järjestetään, mutta ei pidä pakottaa ketään mukaan, eikä tulkita kieltäytymistä niin, että se ei halua olla työyhteisön jäsen.

Ei toki pidä pakottaa, mutta kyllä minä pidän sellaisia ihmisiä todella ankeina. Aivan kuten hekin pitävät minua varmaan tosi lapsellisena idioottina kun tykkään virkistystoiminnasta.

Jospa ihan opettelisit hyväksymään nekin ankeat ihmiset työpaikallasi. Meitä on niin moneksi.

En tiedä miksi kuvittelet että en heitä hyväksyisi, tottakai hyväksyn. Meitä on moneksi, sehän on selvää. Jos joku on minun mielestäni "ankeaa", niin se on vain minun mielipiteeni, ei sen kummempaa :)

Vierailija
28/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta jotain urheilullista, jolloin vertaillaan juoksuasuja jne. Suurin osa porukasta inhoaa näitä,muttta kun isopomo laihduttaa, niin sitten me kaikki teemme samaa. Aidosti oikeasti vihaan koko sydämestäni sitä, että kännykkä piippaa sähköposteja, työt seisovat sumassa ja sitten me hypimme yhdellä jalalla ja hirnumme iloisesti, koska nyt me esitämme hevosia.

PS. Minulla on kyllä juoksuvarusteet, mutta ei todellakaan eri kenkiä eri keleille, kuten monella muulla.

Vierailija
29/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen firmassa on hyvät virkistyspäivät. Lähtevät aamulla pomon mökille, siellä on sitten tavallisia mökkiaktiviteetteja eli uimista, saunomista, kalastusta, kaljaa. Syövät hyvin ja juovat paljon ja aamulla pomon pojat hakevat porukan pois. Miehiä kaikki, siksi ei tarvita erikseen mitään ravitsemusluentoja tai kaverihalailuja.

Vierailija
30/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras virkistyspäivä oli kun jostain syystä olivat mokanneet päivämäärien kanssa ja ei jouduttukaan jonnekin helvetin ohjatulle patikointireissulle.

Ajeltiin sitten pitkän kaavan mukaisesti linja-autossa takaisin. Käytiin välillä kahvilla ja syömässä ihan ilman mitään kiireitä.En muista olenko koskaan ollut yhtä hauskalla ja rennolla virkistyspäivällä.

Vierailija
31/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa. Yleensä toinen on ns. vuosikokous isommalla porukalla ja toinen on sitten osastomme oma. Yleensä varaamme jonkun aktiviteetin, esim. mikroauto tai muu ajotapahtuma, ammuntaa, rib-veneajelu, keilausta...yms mitä nyt milloinkin keksitään. Illaksi varaamme sitten saunan, jonne halukkaat jäävät ottamaan kuppia.

Vierailija
32/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut talossa vasta puolitoista vuotta, joten en täysin tiedä mikä on tavallista, mutta tänä aikana on ollut kaksi kertaa vuodessa oman yksikön virkistysilta, kerran koko firman virkistyspäivä, yksi projektin oma virkistysilta. Viikonloppuna järjestetty kerran talvessa laskettelupäivä, jolle perheetkn voisi osallistua. Lisäksi tietty pikkujoulut, joululounaat.

Ohjelmassa on ollut keilausta, bilistä, ammuntaa, virkistyspäivänä oli liikuntakeskuksessa lajikokeiluja lentopallosta kiipeilyyn, rallipelistä pakohuoneseikkailuun.