Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan virkistyspäivä?

Vierailija
07.03.2018 |

Kuinka usein teillä pidetään työpaikalla virkistyspäiviä tai vastaavia ja mitä teette sillon? Mietin vaan, kun omalla työpaikalla on ollut virkistyspäivä viimeksi varmaan 3 vuotta sitten.. Että onko se nykyään edes yleistä, että näitä pidetään? Kun kaikki muutkin henkilöstöedut jne on karsittu minimiin.. Vai oonko vaan surkeassa paikassa!?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inohan työpaikan virkistyspäiviä. Pahin oli, kun mentiin korpeen jonnekkin laavulle ja leikittiin leikkiä, että otettiin työkaverin nimi hatusta ja siitä piti kirjoittaa jotain kivaa.

Sitten paistettiin tikkupullaa ja leikittiin lisää ja heiteltiin lassoa poronsarviin.

Ankeat oli tarjoilut, kun työnantaja oli maksanut ison summan per lärvi tarjoiluista. Odotin edes kunnon pullakahveja, enkä paskaisessa laavussa itsepaistettua taikinakönttää

Vierailija
2/32 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa on ollut näitä turhaakin turhempia virkistyspäiviä.

Viimeksi käytiin Korkeasaaressa ja sitä edellisenä vuonna linnanmäellä.

Vierailija
4/32 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistyspäivät? Never heard minun alallani.

Vierailija
5/32 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työpäivä on virkistyspäivä!

Vierailija
6/32 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä paikassa 1 krt vuodessa yhteinen illanvietto (hohtokeilausta tai vastaavaa sekä pari juomaa firman piikkiin), edellisessä paikassa parin kk:n välein tiimin yhteinen illallinen ravintolassa (omakustannehintaan..........)

Vierailija
7/32 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mellä ole sellaisia kuin johtoportaalle.

Vierailija
8/32 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus vielä menen töihin, hartain toiveeni on, että siellä ei ole virkistyspäiviä.

Vierailija
9/32 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa vuodessa +pikkujoulut.

Ollaan käyty vaeltamassa, ratsastamassa, ajamassa jääradalla, maastopyöräilemässä, huskysafarilla, moottorikelkkasafarilla ja sit muutaman kerran "epäaktiivisia" juttuja eli teatteria ja keikkoja.

Vierailija
10/32 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan käyty vaeltamassa, ratsastamassa, ajamassa jääradalla, maastopyöräilemässä, huskysafarilla, moottorikelkkasafarilla ja sit muutaman kerran "epäaktiivisia" juttuja eli teatteria ja keikkoja.

Unohdin mainita seinäkiipeilyn. Ja siis meillä on kiva työporukka ja noi virkistyspäivät on hauskoja ja odotettuja, ei ole mitään väkisin leikittämistä vaan kokeillaan uusia juttuja ja pidetään hauskaa ja rentoudutaan. Lisäksi on aina ruokailu joko ennen tai jälkeen muun ohjelman. Mistään ei ole tarvinnut itse maksaa, firman piikkiin koko lysti.

Vierailija
11/32 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyhypäivä tulossa (nakitettiin just järjestelyporukkaan), se on kerran vuodessa. Leffailtapäiväkin on työajalla. Joululounasta tms ei ole. Pikkujoulut on omalle porukalle ja koko toimialalle. Lisäksi porukka käy baarissa yhdessä kerran kuussa, tää on uusi itse järjestetty epävirallinen juttu.

Vierailija
12/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita seinäkiipeilyn. Ja siis meillä on kiva työporukka ja noi virkistyspäivät on hauskoja ja odotettuja, ei ole mitään väkisin leikittämistä vaan kokeillaan uusia juttuja ja pidetään hauskaa ja rentoudutaan. Lisäksi on aina ruokailu joko ennen tai jälkeen muun ohjelman. Mistään ei ole tarvinnut itse maksaa, firman piikkiin koko lysti.

Mitä ylipainoiset tekivät, kun te seinäkiipeilitte? Jostain syystä nää virkistystapahtumat on aina suunniteltu hyväkuntoisille ja normaalipainoisille. Kipeät, vanhat ja vaivaiset sitten seisovat sivussa ja "tsemppaavat". Vähän kuin koulussa liikuntatunnilla..

Vierailija
13/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on virkistyspäivä kerran vuodessa ja sitten pikkujoulut. Mun mielestä on ollut aina kivaa :) Tykkään muutenkin tuommoisista työpaikan tapahtumista. Kuulostatte kauheen ankeilta :D Mukava tutustua kaikkiin paremmin, olla rennosti ja niitä "hassunhauskoja" leikkejä ei pidä ottaa niin vakavasti.

Vierailija
14/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempien piirien asiantuntija työssä on vuosittain kesäpäivät, pikkujoulut, kansainvälisen verkoston kesäjuhlat jossain päin Eurooppaa, parin vuoden välein lisäksi erikoistumisalueen kekkerit ulkomailla. Nämä siis kaikki pelkkää huvia, ei työtä.

T.mies

Vierailija
15/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli viimeviikolla. Työpaikan miespuoliset kävi katsomassa jääkiekko-ottelua, erätaukotarjoilut luonnollisesti talon puolesta ja kuski oli hommattu, jotta pystyi nauttimaan tarjoilusta. Meitä naispuolisa ei tietenkään pyydetty mukaan. Eli miespuolisille 1-2 kerta vuodessa, naispuolisille ei mitään.

Vierailija
16/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ollut ihan mahtavia virkistyspäiviä. Kivaa ohjelmaa johon kaikki pääsevät osallistumaan, sellaista missä tehdään yhdessä jotain. Aina on ollut hauskaa. On aamukahvit, aamupalat, lounas ja päivällinen, ja toki sitä olutta ja viiniä. Yleensä vielä mahdollisuus saunoa. Tosi kivoja päiviä ollut nuo virkistyspäivät.

Vierailija
17/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ilmoittautunut vapaaehtoiseksi jäämään töihin. Ei paljon kiinnosta mitkään väriampumisleikit omallakaan ajalla, saati töissä. Toiset tykkää kaikenlaisesta "virkistymisharrastuksesta" toiset ei.

Ei haittaa, jos niitä halukkaille järjestetään, mutta ei pidä pakottaa ketään mukaan, eikä tulkita kieltäytymistä niin, että se ei halua olla työyhteisön jäsen.

Vierailija
18/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ilmoittautunut vapaaehtoiseksi jäämään töihin. Ei paljon kiinnosta mitkään väriampumisleikit omallakaan ajalla, saati töissä. Toiset tykkää kaikenlaisesta "virkistymisharrastuksesta" toiset ei.

Ei haittaa, jos niitä halukkaille järjestetään, mutta ei pidä pakottaa ketään mukaan, eikä tulkita kieltäytymistä niin, että se ei halua olla työyhteisön jäsen.

Ei toki pidä pakottaa, mutta kyllä minä pidän sellaisia ihmisiä todella ankeina. Aivan kuten hekin pitävät minua varmaan tosi lapsellisena idioottina kun tykkään virkistystoiminnasta.

Vierailija
19/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ja talvella, lisäksi henkilökunnan pikkujoulut + joululounas, eli yhteensä neljä tapahtumaa.

Vierailija
20/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran vuodessa. En tykkää niistä, turhaa ajanhukkaa. Ilmoittaudun aina töihinjääväksi, koska jonkun on aina jäätävä töihin kuitenkin. Tai sitten olen vuosilomalla sillä viikolla kun tuollainen päivä on. Työsopimuksessa olen luvannut olla tietyn määrän tunteja tiettyyn hintaan työnantajan osoittamissa työtehtävissä, muun ajan haluan käyttää parhaaksi katsomallani tavalla ja se ei kyllä ole muiden työkavereiden kanssa kökkimistä missään virkistyspäivässä.