Pinaattiletut! Pääruoka jo itsessään mutta entäs lisuke niille? Vai lisäke sellaisenaan mutta minkä pääraaka-aineen kanssa tarjottavaksi?
Mitä helvettejä ne oikeastaan on...keitetty peruna ja pinaattilettu..ööh ei houkuta.
Kommentit (69)
Mielipiteet ja neuvot olisivat antoisampia kuin alapeukut
Ei ne kyllä tarvii muuta kuin puolukkahilloa kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteet ja neuvot olisivat antoisampia kuin alapeukut
Ihan voi järkeäkin käyttää. Syötkö keitettyjä perunoita ja pihvin sellaisenaan?
Kun teen itse ne niin puolukkahillo riittää. Einesjuttujen kanssa käy karjalanpiirakat&munavoi.
Salaattia ja puolukkahilloa menee meillä. Jonkun mainitsema pastasalaatti tai perunasalaatti on ruokaisampi, jos tuntuu ettei muuten riitä :)
Miksei perunamuusiakin? Tai vaikka ranskalaisia perunoita? Uuniperuna? En ole näitä koskaan itse kokeillut, joten omalla vastuulla :D
Mitä mieltä olette jos lettujen päälle ripottelisi fetaa tai vuohenjuustoa ja uunissa paistaisi? Ja sitten vaikka jotain kanaa tms?
Meillä syödään aina salaatin kanssa, yleensä sellainen vähän ruokaisampi kinkku-pastasalaatti.
Perunamuusi ja pastasalaatti, tietenkin hillo myös. Koulussa oli tällaisella yhdistelmällä ja itselle käyttöön jäänyt sama. Jos itsetehdyt letut niin muusi voi joskus jäädä pois.
Mä oon tehny lämppreitäkin niistä. Leipää, lettuja, tomaattia ja juustoa. Avot!
Meillä syödään parmesaanin kanssa à la Hanna G.
Mä teen aika usein kaveriksi kermaperunoita tai uuniperunoita ja täytettä. Ja puolukkahilloa.
Viimeksi syötiin edellispäivän uunilohen jämien kanssa. Pinaatti + lohi on mahtava yhdistelmä.
Minä syön ihan hillon kanssa,
tai jos haluan suolasta, niin tonnikalan ja puolukoiden kanssa.
En ymmärrä miksi jotkut syövät pinaattilettuja esim perunamuussin kanssa, tuntuu oudolta.
Mutta mikäs minä oon arvostelemaan.
Musta letut kuitenkin syödään lettuina, ne ei ole mikään lisuke, lettujen päälle vain laitetaan jotain ja pannaan poskeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehny lämppreitäkin niistä. Leipää, lettuja, tomaattia ja juustoa. Avot!
Mika on lampprei?
syötkö tavallistenkin lettujen kanssa jotain perunoita? Ei pinaattiletut eroa ilman pinaattia tehdyistä, eli hillo riittää.
Outoja ehdotuksia tässä ketjussa. Karjalanpiirakat!!!! Ranskalaiset perunat!!!! Muusi!!! MITÄ IHMETTÄ!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kyllä tarvii muuta kuin puolukkahilloa kaveriksi.
Näin juuri. Ei tavallisten makeiden lättyjen kanssakaan mitään perunoita syödä.
Salaatti? Kastike? Puolukkahillo? Voi?