Mikä on fuckboi?
Tässä ihmettelee yli 40 vuotias perheen äiti, joka kuuli että poikaani kutsutaan fuckboiksi. Onko se joku haukkumasana vai mitä se tarkoittaa
Kommentit (30)
Todellinen alfamies, jonka ympärillä roikkuu useampikin nainen. Tuleva instagram-tähti. Nyt vaan hommaat pojalle kunnon korut, guccia ja laadukkaat aurinkolasit!
Täällä av-palstalla kateus oikein kukoistaa. Ymmärrän että teitä ärsyttää että ette saa mutta pitääkö ilo yrittää pilata muiltakin?
Kun mies pyörittää naisrulettia, se on halveksuttavaa. Kun nainen pyörittää miesrulettia, nainen on "rohkea ja vapaa orjuudesta". Uusi normaali? Se sitoutumisvelvoite koskee vain miehiä.
Minä taas olen kilttimies joka ei ole ollut naisen kanssa edes vielä 33v iässä
Vierailija kirjoitti:
huonon lapsen olet kasvattanut, häpeä nyt ja opeta poikasi tavoille!
Päinvastoin. Tuleva menestyjä. Nuorena vähän sekoillaan, sitten kasvetaan ihmisenä jne. Kaikkien naisten unelma tuollainen entinen paha poika joka oppinut tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Haukkumasana. Ei sillä ketään kehuta.
Itse varmaan ottaa kehuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huonon lapsen olet kasvattanut, häpeä nyt ja opeta poikasi tavoille!
Päinvastoin. Tuleva menestyjä. Nuorena vähän sekoillaan, sitten kasvetaan ihmisenä jne. Kaikkien naisten unelma tuollainen entinen paha poika joka oppinut tavoille.
Naiset kuvittelevat rauhoittavansa pahan pojan. Voi olla tulevaisuudessa menestyjä tai lähiökuppilan farkkutakkipultsari, nelikymppinen nuorisorikollinen.
Sitoutumiskammoinen mies joka nussii paljon