Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on fuckboi?

Hämmentynyt äiti
07.03.2018 |

Tässä ihmettelee yli 40 vuotias perheen äiti, joka kuuli että poikaani kutsutaan fuckboiksi. Onko se joku haukkumasana vai mitä se tarkoittaa

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla sama kuin fuckbuddy? Ei ton nuorison sanoissa pysy perässä :O

Vierailija
2/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko runkkari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisit googleen niin saisit nopeamman vastauksen.

https://www.urbaanisanakirja.com/word/fuckboy/

En avaa enempää etten järkytä pikku äitiä.

Vierailija
4/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjarunkkaaja

T. M17

Vierailija
5/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on hyvä ja opettelee käyttämään urbaania sanakirjaa

Fuckboy tai fuck boy on lapsellinen jätkä, joka kohtelee naisia panopuina, kimpaleina lihaa, tisseinä ja perseinä. Viettelee naisen ja jättää illan päätteeksi.

=pelimies, pukki, huonon lapsen olet kasvattanut, häpeä nyt ja opeta poikasi tavoille!

Vierailija
6/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pleijeri joka pyörittää vähän useempaa mirriä kerral

Vierailija
7/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumasana. Ei sillä ketään kehuta.

Vierailija
8/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen poika tai mies joka kelpaa naisille kun samaan aikaan se kunnollinen hyväsydäminen poika tai mies haluaisi parisuhteen mutta ei sitä saa.

Vierailija
9/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset myös käyttävät samaa sanaa miehistä joiden tietävät vain panevat kaikkea mitä liikkuu ja siksi naiset hakee siltä helppo seksiä. Tavallaan ilmainen miesh*ora.

Vierailija
10/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kauniita vastauksia.

"Ettei järkytä pikkuäitiä..."

Isoäitikö olet? Tuskin, toivottavasti.

Vierailija
11/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti on hyvä ja opettelee käyttämään urbaania sanakirjaa

Fuckboy tai fuck boy on lapsellinen jätkä, joka kohtelee naisia panopuina, kimpaleina lihaa, tisseinä ja perseinä. Viettelee naisen ja jättää illan päätteeksi.

=pelimies, pukki, huonon lapsen olet kasvattanut, häpeä nyt ja opeta poikasi tavoille!

Millä tavalla minä muka poikaa opetan? Kyllä minä tiesin, että pojalla tyttöjä on ollut mut en minä mitään tälläistä aatellut.

Vierailija
12/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan myyjä on fuckboy.

Vierailija
13/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen poika tai mies joka kelpaa naisille kun samaan aikaan se kunnollinen hyväsydäminen poika tai mies haluaisi parisuhteen mutta ei sitä saa.

Tämä.

Vierailija
14/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oboy on kaakao ja fuckboi on panokaakao!

Vierailija
15/30 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu.

Mä voin ihan hyvällä omatunnolla sanoa, että mä kohtelisin naista kuin prinsessaa, mutta saan yksi toisensa perään näitä "vaikutat kivalta, mutta en tuntenut kipinää" pakkeja.

Samaan aikaan naiset antaa seksiä näille fuckboille ja sen jälkeen vielä valittavat asiasta treffeillä meille kunnollisille parisuhdetta haluaville miehille. Se on aika ristiriitainen tunne kun nainen ensin valittaa sulle pelimiehistä ja sitten antaa sulle "en tuntenut kipinää" pakit.

Vierailija
16/30 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peluri joka nai ja dumppaa typeriä ämmiä. Joka onkin oikein.

Vierailija
17/30 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin kehu jonka mies voi saada.

Ole ylpeä. Olet kasvattanut alfan.

Vierailija
18/30 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu.

Mä voin ihan hyvällä omatunnolla sanoa, että mä kohtelisin naista kuin prinsessaa, mutta saan yksi toisensa perään näitä "vaikutat kivalta, mutta en tuntenut kipinää" pakkeja.

Samaan aikaan naiset antaa seksiä näille fuckboille ja sen jälkeen vielä valittavat asiasta treffeillä meille kunnollisille parisuhdetta haluaville miehille. Se on aika ristiriitainen tunne kun nainen ensin valittaa sulle pelimiehistä ja sitten antaa sulle "en tuntenut kipinää" pakit.

Miehet antaa näitä "ei kipinää"-pakkeja ihan yhtälailla, jos nainen ei ole tarpeeksi jännä ja hankala, oman elämänsä pikkumyy.

Vierailija
19/30 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu.

Miehet antaa näitä "ei kipinää"-pakkeja ihan yhtälailla, jos nainen ei ole tarpeeksi jännä ja hankala, oman elämänsä pikkumyy.

Höpöhöpö, miehille kelpaa perswitut aina kunhan on edes jonkin näköinen. Harmaat hiirulaiset sopivat kimppaan kilttimiesten kanssa.

Vierailija
20/30 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuckboi on voimaantunut mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi