Minkä biisin haluaisit soimaan hautajaisiisi?
Kommentit (41)
Satumaa tangon :) sen olen kaikille jo ilmoittanut ja se pitää soida sitten kun täältä lähden.
Lindbergin Vanha virsi Taalainmaan karjamajoilta sekä muutama läheinen virsi kuten esim Herra, kädellesi (tästä on vuosien kuluessa jo tullut 'must' sukumme hautajaisissa, minun aloitteestani) ja toiseksi Sinuhun turvaan, Jumala (körttivirsi, vaikken körttiläinen olekaan, mutta se on aina koskettanut minua sanomallaan).
Totuus taitaa kyllä olla toisenlainen. Olen perheetön eikä läheisiäkään enää juuri ole eli on mahdollista, että kunta järjestää hautauksen. Kanttori soittaa jotakin mieleensä tullutta kappaletta ja pappi tekee tehtävänsä. Ja se on sitten siinä. Krematoriossa ei enää musiikkeja soitella eikä välttämättä, kun uurna kaivetaan sukuhaudan multiin.
Queen - Another one bites the dust
Gabriel Fauren Pavane ja Green Dayn Time of your Life.
Juicen Ei elämästä selviä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Satumaa tangon :) sen olen kaikille jo ilmoittanut ja se pitää soida sitten kun täältä lähden.
Maija Vilkkumaan esittämä? Toivottavasti se.
Haluaisin tämän soitettavan mieluummin jonkun toisen hautajaisissa. On niin kaunis ja ihana ja omissani en sitä itse kuulisi.
Sainte-Colombe: Les pleurs
Pink Floydin Wish you were here. Suosikkibiisi.
En ole miettinyt mutta ehkä Van Morrisonin Into the Mystic.
Ei ainakaan mitään "kaunista" honkäilybiisiä tai itkuvirttä. Joku iloinen rallatus mielummin, vaikka Ottawanin D.I.S.C.O
Sentenced - End of the Road