Minkä biisin haluaisit soimaan hautajaisiisi?
Kommentit (41)
Wham - Wake me up before you go go
Tuire Pentikäisen Menolippu tai CatCatin Bye bye baby
Monta hyvää vaihtoehtoa jo tullut edellä, mutta oma valinta olisi HIMin Join Me (in Death)
kuolin ilmoitukseeni tulee gösta sundqvistin teksti " Olen pahoillani kaikesta , mua turha pahalla on muistella, vastaantulijoiden kaistalla on vittumaista luistella" . hautajaisissani haluaisin että joku laulaisi maija vilkkumaan viimeisen laulun ja alla pohjan tähden ( se laulettiin mummoni hautajaisissa ja mummo on aina ollut mulle kaikista rakkain) mummolle olin kirjoittanut kukkapuskan korttiin eppua " minkä mä maailmalle mahdan kun kerran lähden pois , ei kuplia ruiskeeseen vaan suoraan meluun ja tuiskeeseen, se kaukana on se jossa vain kuulen tuulen ja rajana on taivas rannaton"
- erityisempää sanomaa, muutama hyvä sävel kuitenkin
doors: riders on the storm
metallica: call of ktulu (symphony version)
linkin park: In the end
kingston wall: shine on me (live)
tiesto: 10 seconds before sunrise
sibelius: valse triste
Voisin ottaa Juha Tapion biisin Ohi kiitävää, mutta englanniksi käännettynä ja naisen laulamana. Olkoon se sitten vaikka "How pass all in life"
kai se Sinatran My way olisi , toisena vaihtoehtona Lynyrdin Free bird
Irwinin Ei tippa tapa. Tappo sittenki.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa Juha Tapion biisin Ohi kiitävää, mutta englanniksi käännettynä ja naisen laulamana. Olkoon se sitten vaikka "How pass all in life"
"How pass all in life" xD. Käytitkö konekäännöstä vai miten onnistuitkin muotoilemaan nin epäkieliopillisen käännöksen?
Twisted Sister - You're Gonna Burn in Hell
Five finger death punch- Wrong side of heaven.
The Traveling Wilburys - End of the Line
Visulahden tunnusmusiikki 10 kertaa repeat. Onpahan hautajaisväellä ihmettelemistä.
juice leskinen - bluesia pieksämäen asemalla
eppu normaali - poliisi pamputtaa
eppu normaali - savuna ilmaan
eppu normaali - taivaassa per*eet tervataan
(tästähän tuli myös kuvaus viimeisistä hetkistä)
tai ehkä vaan :
elton john - sorry