Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voihan kettu!!!!! mä sain veromätkyjä!!!!!

Vierailija
19.04.2006 |

ja eka kerran elämäni aikana ja juuri nyt kun oon hoitovapaalla ja rahaa tulee tosi vähän. suomen valtio on pee.... stä!!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei verottaja huvikseen mätkäytä ihmisiä..ne tulot ja vähennykset pitää mennä oikein ja jos ei mene joudut maksamaan lisäveroa. niin yksinkertaista se on!

Vierailija
2/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään joku iloitsi 1400¿ palautuksista, ja sai tyhmän maineen kun on ilmaiseks lainannu valtiolle..

eli sä olet oikeasti viisas ja älykäs ja rikaskin! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI suomalaiset maksavat veroja samojen prosenttien mukaan. Miksi sinä olisit erityisasemassa?

Vierailija
4/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2% mitä verokortissa lukee. luulin sen riittävän mutta ei riittänyt.

Vierailija
5/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös hoitovapaalla viime vuoden, kait meitä rangaistaan kotonaolosta?

Vierailija
6/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt valmistuva vertotus on 2005. nykyisinpä kela ottaa sen 20% jos ei vie muutosverokorttia, ei tule näitä enää. onneks.

Vierailija
7/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän se usein korreloi kotonaolon kanssa?

T. tosi tyhmä, jolle tulee 700 palautusta. Nekin ois poikineet paremmin korkeakorkoisella

Vierailija
8/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroprosenttini uudestaan, kun kortti on napsahtanut postista ja KAIKKINA kolmena vuotena, kun olen ollut ensin ä-lomalla ja nyt hoitovapaalla, niin MÄTKYJÄ vaan tulee, äsken taasen, on se ihan ihme hommaa, itse ensin laskevat veroprosentin ihan ihka oikeiden tulojen mukaan ja mätkyjä silti. Kyllä ärsyttää!!!

Vierailija
9/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta puuttuu kaikki kilomterikorvaukset, kotityövähennykset (?) ja tulonhankintavähennykset. olitko verovuonna 2005 päivääkään töissä? jos vastaat, voin ehkä auttaa.

Vierailija
10/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut töissä koko aikana, eikä mielestäni mikään ole muuttunut siitä, kun tammikuussa verottajalle soitin ja pyysin tarkistamaan prosentin...

Vierailija
11/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole veroviraston velvollisuus tarkistaa ovatko tulosi ja menosi oikein. jokuhan siinä mättää että saat mätkyjä joka vuosi! olet joko arvioinut tulosi väärin tai sitten sinulta puuttuu joitain vähennyksiä (asunto- ja opintolainan korot, ehkä?).

ei ne mätkyt tule koskaan syyttä.

Vierailija
12/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että mätkyjä tulee, odotin tosin hieman pienempää summaa... Minä tosiaan tein tämän ihan tietoisesti, rahat on olleet tosi tiukilla. Silloin kun mätkyt on maksussa, niin tilanne on parempi. Mies tosin saa ehkä pikkuisen takaisin, joten silläkin voi sitten vähän tasata (ahne kotiäiti).

Vierailija
13/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan on tulot (=hoitoraha) tiedossa ja sen mukaan muutosverokortti laskettu - silti mätkyjä 50 euroa. Ei oo paljon, mutta harmittaa, kun ei voi mennä oikein vaikka ihminen kaikkensa yrittää...

Vierailija
14/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mätkyjä tuli 120e, jäin äitiyslomalle viimevuoden lokakuun lopulla, eli 2kk:lta tuli tuo summa ja ainoastaan sen takia kun kukaan ei muistanut/huomannut/viitsinyt mainita kelassa tai missään että kelan ' ' etuuksista' ' menee isompi vero! Vahingossa sain sen selville kun onnellisena menin alkuvuodesta verotoimistoon laskemaan vero% kun tulot tippuivat alle puoleen ja ne perkeleet nostivat vain sitä!! (hyvä niin, ei tule tältä vuodelta mätkyjä) Muita tietämättömiä vai olinko ainut ' ' tyhmä' ' ???

Vierailija
15/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö sieltä nämä asiat jo noin suoraan!

Vierailija
16/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä saat/maksat!????

Vierailija
17/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, tänä vuonna en siis maksa vaan saan ja kunnolla takaisin!!!

Vierailija
18/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ole tarpeeksi tarkkoja muutosverokorttia pyytäessänne eli ette ilmoita kaikkia tulojanne, tuloihin vaikuttavia vähennyksiä tms. oikein. Ei verottaja ole mikään selvännäkijä, joka aina laskee kaiken oikein - tietokoneohjelmat siellä laskee prosentit teidän itsenne antamienne tietojen perusteella. Ja jos tiedoissa jotain häikkää, prosentti menee väärin ja tulee mätkyjä tai palautusta. Eli tarkkuutta peliin..

nimim. verotus yleensä aina +-0

Vierailija
19/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskettanut uuden veroprosentin, koska olen tarkkaan, siis eurolleen, tiennyt tuloni. Joka kerta, kun olen näin tehnyt, olen joutunut maksamaan lisäveroja. Olen ehkä tyhmä, kun en ole oppinut, ettei veroviranomaisiin voi luottaa.

Vierailija
20/31 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja verottajalla on usein vanhoja tietoja, esim. minä olisin saanut joka vuosi mätkyjä jos en olisi puuttunut vanhoihin lainatietoihin, joiden mukaan maksoin korkoja paljon enemmän kuin oikeasti maksoin. Veroehdotukset ym. pitää katsoa tarkasti rivi riviltä läpi ja uutta korttia pyytäessä keskittyä muuhunkin kuin pelkkiin tuloihin! Ja aina pitää mainita, onko kyseessä ansiotulo vai sosiaalietuus.

19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi