Au pairit Miamissa
Sarjan tähdet esitellään Seiskassa. On Seiskan tähtityttöä, vähemmistön edustajaa..
Aiotteko katsoa? Sarja tulee kokonaisuudessaan areenaan 29.3
Kommentit (1327)
Potkut tuli :D Kiroilulla maailman maineeseen :D Tervemenoa joukkioon Tyrkyt ja Turhat :D
Niin hänellähän ei ollut hirveästi varsinaisia työtehtäviä. Mutta kyllä hänestä näki sen oma-aloitteisuuden ja reippaudenkin. Että varmaan pyyhki pöytää pyytämättä jne. Hänhän valitti jo alkuun sitä että tykkää touhuta ja tehdä töitä. Olis halunnut varmaan näyttää miten tehokas on. Ristiriitainen persoona. Tosi paöjon ärsytti nuo mainitut jutut ja toisaalta hän on kaunis, tarmokas ja käytännöllinen. Hän ei uskaltanut avautua itsestään siinä jaksossa missä Neea ehdotti tutustumista syvemmin. Muut avautuivat mutta ei Jane. Hänellä oli kova kuori sisinpäänsä jonka halusi säilyttää. Ehkä se Bret poikaystävän käytöskin taustalla hajotti häntä. Hän oli varmasti kuvitellut tämän kiiruhtavan paikalle heti. Hän ei kuitenkaan voinut itkeä sitä pettymystään kenellekään. Ois ollut parempi itkeä se suru pois eikä esittää että se ei muka tuntunut missään. Luulen että tuo saattoi aiheuttaa ne friikkikohtaukset koska nekin räjähti pienten pettymysten hetkellä. Janen kannattaisi miettiä vähän omaa käytöstään ja uskaltaa välillä pysähtyä hengittämään.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on Jane Seiskalle itkemässä, kuinka netissä puhutan hänestä pahaa ja kuinka hän on oikeasti ihana ihminen. Peiliin ei varmasti osaa katsoa.
Tämän kirjoittanut tuolla noin puolessa
välissä tätä ketjua, on hyvä ennustaja.
Kyseessä ei ole seiska, mutta muuten oikein veikattu.
Lissu on ihan oma ittensä sarjassa. Ylläpitää ympärillään muutamaa kaveria, jotka osallistuvat kiusaamiseen, mutta takana päin Lissulta tulee palautetta näidenkin tyyppien asioista riippuen jaksavatko tarpeeksi miellyttää Queenia. Ihan omaa käyttäytymistä: mulle kaikki ja heti, minä minä...
Lol sä et tiedä mikä narsisti edes on. Se että käyttäytyy tyhmästi, pomotaa, riehuu ja on lapsellinen ei tee narsistia. Educate yourself.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta on Jane Seiskalle itkemässä, kuinka netissä puhutan hänestä pahaa ja kuinka hän on oikeasti ihana ihminen. Peiliin ei varmasti osaa katsoa.
Kyseessä ei ole seiska, mutta muuten oikein veikattu.
Haha, mä kirjoitin tuon. Mikä lehti? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ole seiska, mutta muuten oikein veikattu.Haha, mä kirjoitin tuon. Mikä lehti? :D
En tiedä tästä asiasta enempää, mutta Anna lehdessä sanoo just noin.
Jaa että ihan se yksi pissis lähti viettämään myöhästynyttä uhmaikäänsä Miamiin! Suu käy mutta pää tyhjää käy, tästä näkee mikä yhdistelmä on alkoholi ja keskenkasvuinen itsestään suuria luuleva pikkutyttö. Ehkä reissu opetti jotakin vai oliko liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajunnut, miksi perhe, joka tunnin haastattelun perusteella otti au pairin kotiinsa hoitamaan lapsia, ei kuitenkaan uskaltanut päästää au pairin poikaystävää luokseen kylään. Neaa eivät kuitenkaan tunteneet etukäteen ollenkaan, mutta Lari oli kuitenkin heidän palkkaamansa ja tuntemansa au pairinpoikaystävä, eikä mikään randomtyyppi kadulta. Onko vähän kaksoisstandardit tuossa turvallisuushuolessa?
Hehän mainitsivat, että Neean taustat on tarkastettu, mutta Larin ei. Ilmeisesti au pair sopimukseen kuuluu taustojen tarkastaminen.
SannaSanna kirjoitti:
Tällaisissa sarjoissa aina toivoisi vähän syvyyttä. Enemmän siitä työstä, vähemmän toistoja ja leikkauksilla dramatisointia. Se on niin uuvuttavaa, että yleensä en jaksa katsoa, nyt oli sopivan tylsistynyt väli.
.
Kuka ihan oikeasti jaksaisi katsoa kokonaisen sarjan au pairin perustyöstä? Lasten hoitoa, siivoamista yms. Toki siinä on myös niiden lapsien intimiteettisuojasta kyse, mutta tuskin siitä perustyöstä kovin mielenkiintoista sarjaa saisi.
Ekassa jaksossahan Neea itse on aika kaksimielinen. Sanoo, että Larille taitaa tulla ikävä Neean piirakoita. Mutta onneksi Lari osaa itsenäisestikin vatkata munaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajunnut, miksi perhe, joka tunnin haastattelun perusteella otti au pairin kotiinsa hoitamaan lapsia, ei kuitenkaan uskaltanut päästää au pairin poikaystävää luokseen kylään. Neaa eivät kuitenkaan tunteneet etukäteen ollenkaan, mutta Lari oli kuitenkin heidän palkkaamansa ja tuntemansa au pairinpoikaystävä, eikä mikään randomtyyppi kadulta. Onko vähän kaksoisstandardit tuossa turvallisuushuolessa?
Hehän mainitsivat, että Neean taustat on tarkastettu, mutta Larin ei. Ilmeisesti au pair sopimukseen kuuluu taustojen tarkastaminen.
Kuka haluaa täysin tuntemattoman kotiinsa? Perhe on halunnut aupairin, ei koko perhettä. Täysin ymmärrettävää musta, en itsekään ottaisi aupairin poikakaveria asumaan luokseni.
Haluaisin pienen houkuttelun jälkeen antaa Matleenalle helminauhan.
Vierailija kirjoitti:
Saiko se Jane potkut Lidlistä, ei oo enää siellä?
On se siellä. Eilen viimeksi sen kassalla olin . Ihan normaali kassatyöntekijä.
Neea vastailee kysymyksiin omalla YouTube-kanavalla.
De maagus tehnyt Janesta kaksi videota, jossa sanoo Janesta suoria sanoja. Kyllä on fiksun oloinen nuorimies.
Vierailija kirjoitti:
Neea vastailee kysymyksiin omalla YouTube-kanavalla.
Ihana, raikas, suloinen kaunis ja luonnollinen Neea. Harmi kun on varattu.
Vierailija kirjoitti:
De maagus tehnyt Janesta kaksi videota, jossa sanoo Janesta suoria sanoja. Kyllä on fiksun oloinen nuorimies.
Tarkoitat kai tuota Jane ryypätään you tubea? Niitä on kaksi. Toinen jatko-osa. Joo, on kyllä de maagus oikeessa.
Tämä De Maagus tehnyt myös au pairit Miamissa " nyt mulle riitti" tuben.
Kiinostais tietää kuka on tuo nuorimies? Helkkarin fiksu on.
Saiko se Jane potkut Lidlistä, ei oo enää siellä?