Miksi nainen tienaa rahoitusalalla 2200 e/kk ja opiskelijapoika yli 4000 e?
Olne nähnyt poikani palkkakuitin ja tiedän, että hän tienaa opintojen ohessa yli 4000 e/kk, mutta poistetussa LTO-keskustelussa naiset kertoivat saavansa samalla alalla palkkaa vain himpun yli 2000 e. Vai onko niin, että naiset eivät voi koskaan töissään joustaa, lapset pitää päästä hakemaan viimeistään klo 16 ja siksi rahakkaammat työt jäävät niille, jotka eivät tuijota kelloa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sä tajuta että päiväkoti ei jousta? Jos lapsen jättää hakematta, päikyn tädit tekevät lasun.Joten kyllä sitä kelloa on pakko tuijottaa jos on tarhaikäisiä lapsia.
Olet todella irti reaalimaailmasta jos et tuota tiennyt. Naiset kyllä joustaisivat jos ei ois niitä lapsia. Opiskelijapojalla tuskin lapsia on tai jos on niin puoliso (yleensä nainen) ne hakee tarhasta.
Sun aloitukses on kyllä täydellinen esimerkki siitä miten pihalla joku voi olla lapsiperheen elämästä.
Oliko sulla vielä jotain päin alvettia olevia käsityksiä joita voisin oikaista?
Mulla ei muuten ole lapsia mutta tuttavilla on.
Tykkäätkö ottaa suikkiin pomolta?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sä tajuta että päiväkoti ei jousta? Jos lapsen jättää hakematta, päikyn tädit tekevät lasun.Joten kyllä sitä kelloa on pakko tuijottaa jos on tarhaikäisiä lapsia.
Olet todella irti reaalimaailmasta jos et tuota tiennyt. Naiset kyllä joustaisivat jos ei ois niitä lapsia. Opiskelijapojalla tuskin lapsia on tai jos on niin puoliso (yleensä nainen) ne hakee tarhasta.
Sun aloitukses on kyllä täydellinen esimerkki siitä miten pihalla joku voi olla lapsiperheen elämästä.
Minulla on tuo poika ja lisäksi 2 muuta lasta, joista nuorempi oli päiväkodissa vielä kakis vuotta sitten. Koska työaikani päättyi klo 17 ja työmatkaan meni yli 30 min, lapsen hoitopäivä päättyi vasta 18.00. Laki kun takaa lapselle päivähoitopaikan silloin, kun se vanhempien työn vuoksi on tarpeen eikä ole olemassa mitään syytä sille, että päiväkoti määrää, koska lapsi on noudettava.
Mutta jos haluaa olla joustamaton eikä halua järjestää asioitaan siten, että voi tehdä töitä, niin ilman muuta palkka saakin olla pieni. Mutta miksi ihmeessä sitten valittaa alhaisesta palkasta, jos itse laittaa kaiken muun paitsi työn elämässään ensisijalle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisillakin on mahdollisuus noihin ansioihin. Se vain vaatii hieman joustavuutta... Vartti päivässä esimiehen pöydän alla riittää... ;)
Tämä kertoo työtä vieroksuvien naisten asenteesta työntekoa kohtaan.
Miehiä pidetään pätevämpinä vain sukupuolen takia.
Poikasi harrastaa huumekauppaa ja rahanpesua
Esimieheni on nainen ja naimisissa, että enpä ole yrittänyt sinne pöydän alle.