Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko katkarapukikkelin mahdollista saada parisuhdetta naisen kanssa?

senttipeliä
06.03.2018 |

Jos on, niin miten?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu meillä, alkuun oli todellinen ongelma. Ihan tosissaan sain houkutella että sain ensimmäisen kerran edes työntää käden housuihin, todetakseni, että kyllä tämä minulle kelpaisi kun saisi vain. Yhdessä sitten kehiteltiin kivat leikit ja hyvin menee.

Älkää te pojat lannistuko, jos joku nauraa teidän pilille, niin se on vain merkki siitä ettei hän ymmärrä oikein asioita.

N32

En epäile etteikö joku mukava ja avarakatseinen nainen voisi minunkin vehkeistäni tykätä. On vaan melko henkisesti raskasta etsiä tätä yksisarvista ja ottaa matkalla useita iskuja itsetuntoon. Kovinta on kun kaikki tuntuu olevan kunnossa ja sitten hylätäänkin syntymäominaisuuden vuoksi.

Seurustele vähän vanhanaikasemmin. Tee itsesi niin tärkeäksi naiselle että hän lopulta on ihan itse aloitteellinen, niin ei ole niin tarkka sitten enää tuollaisesta pikkuasiasta.

Siinä vaiheessa kun tuntuu että tilanne menee intiimiksi, niin anna samantien näyte suuseksitaidoistasi, niin pienempikin kalu riittää kun nainen tietää olevan muutakin tarjolla.

N28

Kuulostaa hyvältä. Valitettavasti mulla ei ole juurikaan taitoja. Kokoni aiheuttama itsetuntopuute on jättänyt kokemusten määrän melko pieneksi, eikä ainakaan täällä päin kansalaisopisto tarjoa asiaan kurssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla