Onko katkarapukikkelin mahdollista saada parisuhdetta naisen kanssa?
Kommentit (41)
Voisin nimetä julkisuuden henkilön, jolla kokoa katkis, aina akka on.
No on paljon naisia jotka ei saa pelkästään yhdynnässä orgasmia, oli miehellä sitten millainen molo tahansa. Joten näille naisille se koko ei varmaankaan ole tärkeä. Sitten on tietysti ison/väljän/tilavan omistavia naisia, jotka saavat kun mieheltä löytyy vähintään puolen kilon makkarapötkön kokoinen pönkkö ja vielä kestävyyttä jyystää "tuntikausia". Paljon on myös naisia, jotka eivät halua isoa, eivätkä pientä. Keskikoko on hyvä heille.
Jos on valmis kestämään paljon nöyryytyksiä, hylkäyksiä, naurua ja pilkkaa, niin varmasti lopulta löytää jonkun.
Minä en kestänyt. Nyt elän yksin minimunani kanssa rauhallista arkea.
On. Ole hellä, kohtelias ja huomaavainen. Kokkaa, auttele kotitöissä ja ei haittaa vaikka olisit kätevä käsistäsi.
Olin nivustyräleikkauksessa ja siinä sängyllä, leikkausta odotellessa, kaksi hoitsua katseli mun alapäätä. Toinen kuiskasi toiselle hoitsulle jotain ja voi sitä naurun määrää. Saivat varmaan kotona kerrottavaa. Itsellä ei itsetunto tuosta kohentunu.
Vierailija kirjoitti:
Olin nivustyräleikkauksessa ja siinä sängyllä, leikkausta odotellessa, kaksi hoitsua katseli mun alapäätä. Toinen kuiskasi toiselle hoitsulle jotain ja voi sitä naurun määrää. Saivat varmaan kotona kerrottavaa. Itsellä ei itsetunto tuosta kohentunu.
Jos tämä totta niin olihan törkykäytöstä! Toivottavasti itse ovat valioyksilöitä....
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta ei vielä selvinnyt miten katkispojat voisivat tavata naisia?
Lopettamalla ruikuttamisen ja kehittämällä niitä ominaisuuksia, joihin voi vaikuttaa.
Ei ole rakettikirurgiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä totta niin olihan törkykäytöstä! Toivottavasti itse ovat valioyksilöitä....
Naishoitajia olivat. Vai mitä tarkoitit?
Minulla on mies jolla on ainakin omasta mielestään pieni ja kai sitten niin onkin. Onhan minuakin työnnelty jos minkälaisilla järkäleillä, enkä ole niitäkään väistänyt, mutta kun mies osaa asiansa, muulloinkin kuin varsinaisen yhdynnän aikana niin, minäpä en isompaan vaihtaisi. On muuten kiva kun mahtuu suuhunkin kunnolla, siitäkin nautimme molemmat. Lapsiakin tuolla on saanut tehdyksi, jopa jo viimeisin vähän niinkuin vahingossa. Niin että kaikki kunnossa.
Ne ns ”katkismiehet” ette ole muita huonompia, teille kyllä löytyy vaimot, kunhan ette itse vaivu synkkyyreen.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naishoitajia olivat. Vai mitä tarkoitit?
Että eiköhän heidänkin vartaloistaan löydy vähemmän täydellisiä kohtia tai ominaisuuksia jotka ei kaikkia miellytä. Oli tai ei niin rumia sisäisesti ja se on paljon suurempi vika kuin mikään ulkoinen tekijä ihmisessä.
Älä anna yhden ominaisuuden itsessäsi määrittää sitä mikä sinä olet. Vaikka miehellä olisi pieni muna niin on hän paljon muuta kuin pieni munainen mies. Keskity miettimään ja korostamaan ominaisuuksia joista itsessäsi pidät. :)
Minullakin kokemusta monenkin kokoisesta, mutta aviomieheksi kelpasi se pienimmän koon mies. Ei ole ollut ongelmia nautinnoissa. Päin vastoin minä tykkään ratsastaa ja se edellyttää että voi vapaasti istua ja pienillä liikkeillä tehdä itselle ja miehelle nautintoa. Pimpsan ympäristöönkin pitää kohdistua painetta ja erityisesti just sinne. Pippeli pimpsassa on tärkeä asia, mutta vain osa nautintoa. Tärkein se on sisällä silloin kun se ruikaisee siemenet, vaikka niitä ei sillä kertaa hyödynnettäisikkään, mutta se niiden sisällge tulo on tärkeää.
N33
Mun miehellä on aina ollut kompleksi pienestä munasta. Itse olen siihen ihan tyytyväinen, mutta se hyvä puoli tässä on, että mies on selvästi oppinut käsi- ja suuseksillä tyydyttämään kumppaninsa. On niissä kyllä tosi hyvä. Olen ollut monen todella isomunaisen kanssa ja nää ovat monet luottaneet liikaakin mulkkuunsa.
Sama juttu meillä, alkuun oli todellinen ongelma. Ihan tosissaan sain houkutella että sain ensimmäisen kerran edes työntää käden housuihin, todetakseni, että kyllä tämä minulle kelpaisi kun saisi vain. Yhdessä sitten kehiteltiin kivat leikit ja hyvin menee.
Älkää te pojat lannistuko, jos joku nauraa teidän pilille, niin se on vain merkki siitä ettei hän ymmärrä oikein asioita.
N32
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu meillä, alkuun oli todellinen ongelma. Ihan tosissaan sain houkutella että sain ensimmäisen kerran edes työntää käden housuihin, todetakseni, että kyllä tämä minulle kelpaisi kun saisi vain. Yhdessä sitten kehiteltiin kivat leikit ja hyvin menee.
Älkää te pojat lannistuko, jos joku nauraa teidän pilille, niin se on vain merkki siitä ettei hän ymmärrä oikein asioita.
N32
En epäile etteikö joku mukava ja avarakatseinen nainen voisi minunkin vehkeistäni tykätä. On vaan melko henkisesti raskasta etsiä tätä yksisarvista ja ottaa matkalla useita iskuja itsetuntoon. Kovinta on kun kaikki tuntuu olevan kunnossa ja sitten hylätäänkin syntymäominaisuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
En epäile etteikö joku mukava ja avarakatseinen nainen voisi minunkin vehkeistäni tykätä. On vaan melko henkisesti raskasta etsiä tätä yksisarvista ja ottaa matkalla useita iskuja itsetuntoon. Kovinta on kun kaikki tuntuu olevan kunnossa ja sitten hylätäänkin syntymäominaisuuden vuoksi.
Seurustele vähän vanhanaikasemmin. Tee itsesi niin tärkeäksi naiselle että hän lopulta on ihan itse aloitteellinen, niin ei ole niin tarkka sitten enää tuollaisesta pikkuasiasta.
Siinä vaiheessa kun tuntuu että tilanne menee intiimiksi, niin anna samantien näyte suuseksitaidoistasi, niin pienempikin kalu riittää kun nainen tietää olevan muutakin tarjolla.
N28
Voi olla, että kaikille naisille se kalu ei ole tärkein seksissä.
Voisin itsekin olla tyytyväinen pienemmän kanssa jos saisin hyvää käsi- ja suuseksiä. En kuitenkaan yhdynnässä laukea, sikäli sama. Mieluummin hiukan liian pieni kuin liian iso. Imho.
No kerro nyt, minkä kokoinen sinulla sitten on, jos olet oikea ihminen eikä provo?
Kun en ole valtavan kokoinen voimamies, enkä jaksa nostaa autosta toistapuolta sen vertaa, että saisin tuen alle ja renkaan vaihdettua. Niin otan tunkin ja nostan sillä. Kun en omista myöskään isoa kullia, enkä saa sillä naista tyydytetyksi. Niin otan hieromasauvan ja tyydytän sillä. Jes. Olen myös huono matematiikassa, käytän laskinta.
En tiedä kuka tätä katkis juttuu kysyi, mut mullakin on melko onneton. Levossa varsinkin, kuin prinssinakki. 5-7cm ja 2,8 paksu. Erektiossa 14 ja 3,5 cm.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka tätä katkis juttuu kysyi, mut mullakin on melko onneton. Levossa varsinkin, kuin prinssinakki. 5-7cm ja 2,8 paksu. Erektiossa 14 ja 3,5 cm.
Brittiläisen mukaan km peniksen pituus jäykkänä on 13 cm ja ympärysmitta 11 cm. Mikäli tarkoitat paksuudella peniksen halkaisijaa, niin olet juuri keskimääräisen kokoinen varustukseltasi. On isompia ja on pienempiä. Älä tee tuosta ongelmaa itsellesi. (Tutkimukseen oli mitattu n.15000 miestä)
Ei kaikkien tarvii olla hei panomiehii. Monet tytöt tykkää, jos miehet pitää vain kädestä ja jättävät housut jalkaan. Niin ja kaupasta saa tarvittaessa isojakin dildoja.
Pahinta mitä pienimunanen voi naiselle tehdä on alkaa rajoittaa tämän menemisiä. Joskus on päästävä tyttöjen iltaa viettämään eikä monikaan nainen pitkään katsele miestä, joka naisen tullessa neljältä yöllä alkaa mölyämisen.