Muistatte kun Melaniaa mollattiin siitä kun hän vei lahjan Michellelle virkaanastujaisissa. Siis Michellehän vei aivan samalla lailla paketin Laura Bushille Obaman virkaanastujaisissa!!
Sillä erolla että Laura Bush ei tehnyt siitä minkäänlaista numeroa vaan piti sen käsissään koko valokuvauksen ja kättelyjen ajan. Toisin kun Michelle joka käyttätyi kun Melania olisi ojentanut hänelle käsikranaatin sokkairti ja hänen oli saatava se käsistään.
Enkä todellakaan ole mikään Trumpin ihailija mutta tuli kyllä mieleen miten täälläkin moitittiin Melanian huonoa tilannetajua ja ylistettiin miten Michelle ei olisi ikinä sortunut moiseen "etikettimokaan". Ja Pah!!
Kattokaa yuotubesta jos ette muuten usko.
Kommentit (24)
Varmaan Michelle halusi tahallaan vähän nolata Melanian koska tiesi että itse on mediassa koskematon pyhimys.
Ei taidettu edes Bushia aikanaan morkata näin paljon kun Trumppia nykyään?
Noloa mammat noloa! Lampaita äidin oomme kaikki..
Täällähän keskustellaan oikeen päivänpolttamaa politiikkaa;)
No on kyllä epistä Melaniaa kohtaan.
Vaikuttaa että Michelellä on nykyään enemmän lämpösiä tunteita George Bushia kun omaa miestään kohtaan. Aina kun he nykyään näyttäytyvät julkisesti yhdessä Michelle halailee ja roikkuu Bushissa kiinni. Bush virnuilee punastuneena ja tyytyväisenä ja Obama ja Laura Bush vaikuttavat vaivaantuneilta aisankannattajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa että Michelellä on nykyään enemmän lämpösiä tunteita George Bushia kun omaa miestään kohtaan. Aina kun he nykyään näyttäytyvät julkisesti yhdessä Michelle halailee ja roikkuu Bushissa kiinni. Bush virnuilee punastuneena ja tyytyväisenä ja Obama ja Laura Bush vaikuttavat vaivaantuneilta aisankannattajilta.
Siis onko joku muukin huomannut saman:D Minä yllätyin kun näin filmin pätkän missä Michelle nappaa Bushin karhunhalaukseen takaapäin ja George painaa päätä tämän olkaa vasten kun ihastunut pikkupoika. Tämän jälkeen he jäävät seisomaan käsikädessä kun pariskunta samalla kun heidän puolisonsa vakavina kättelevät.
Siis mitäs helvettiä!? Tostahan tehtiin ihan hirveä numero ihan kun se olis ollut jotain ennenkuulumatonta ja itsekkin ihmettelin miksi Trumppien pitää aina sohlata omiaan kun muutenkin ovat suurennulasin alla. Mutta tämä nyt näköjään todella oli fake news.
Kyllä minä taas niin mieleni pahotin..
Onko kerrottu mitä noissa paketeissa oli?
Vierailija kirjoitti:
Onko kerrottu mitä noissa paketeissa oli?
Michelle kertoi haastattelussa että Melanian paketissa oli kaunis valokuvakehys Tiffanysiltä. Sitä en tiedä mitä hän antoi Laura Bushille.
Miksi hemmetissä tästä ei ole noussut kohua? Siis siitä miten juttu oikeasti meni?
Miksiköhän Michelle oikeasti käyttäyti noin? Aika jänskä.
Jooh. Uutisia Trumpista:
Joku sanoo Trumpista näin (emme voi kertoa kuka)
Trump söi epäterveellinen annoksen
Trumpilla oli lunttilappu puhetilaisuudessa
Näin Saarikoski kertoo jonkun sanoneen Trumpista
Ettetkö nyt kuitenkin olis joku Trumpin wt kannattaja Ap💩
Katoin nyt aikanikuluksi pätkän missä Michelle ojentaa pakettinsa Lauralle ja selostajat taustalla melkein itkevät onnesta. Siis oikeesti hyi v*ttu ja Michelleltä tosi kaksnaamanen temppu! Yleensä olen tykännyt hänen tyylistään mutta tämä oli pohjanoteeraus. Olivat kuitenkin vielä valkoisen talon isäntiä eikä toi ole tyylikäs tapa kohdella vierasta. Ja minkä takia? No kun mun kaikki filmitähti kaveritkin pilkkaa näitä?
Rakastan: Melaniaa, George W Bushia ja Obamaa💋
Not so much: Michelle, Laura ja Trump.
Minä en ymmärrä politiikasta mutta ihmisinä ja pariskuntana noista kolmesta minulle ehdottomasti lämpimin ja aidoin kuva on välittynyt Busheista.