BBC:ltä tuli dokkari jossa kerrottiin että kuningatar Elisabethin vaatteissa käytetään huuhteluainetta!
Kommentit (13)
Sanon, että Lontoossa on kova vesi ja suurimmassa osassa Suomea pehmyt. Pyykki pestään Lontoossa aivan eri tavalla!
Au-pair
Tottakai käytetään. Tuollaisen vanhan lehmän mummokalsareissa on tahatonta valkovuotoa ja pissatahroja, joten paras onkin kuurata ne kunnolla.
Ellu ei käyskentele pitkin prisman käytäviä missä hysteeriset hajuhannelet pohtii minkä mansikkalimekinuskimandariinikiiviananas-siiderin illalla jois. Kun ne ei jostain syystä haise?
Ei hirveästi kiinnosta kuningattaren tekemiset. Ihan sama vaikka käyttäisi snapchattiä, goji-marjoja tai tupakkaa, ei se vaikuttaisi millään lailla siihen mitä asioita itse haluan käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai käytetään. Tuollaisen vanhan lehmän mummokalsareissa on tahatonta valkovuotoa ja pissatahroja, joten paras onkin kuurata ne kunnolla.
Kunnianloukkauskamaa...
Vierailija kirjoitti:
Ellu ei käyskentele pitkin prisman käytäviä missä hysteeriset hajuhannelet pohtii minkä mansikkalimekinuskimandariinikiiviananas-siiderin illalla jois. Kun ne ei jostain syystä haise?
En itse käytä mitään hajustettuja siivousaineita, mutten myöskään esanssijuomia. En vain tykkää kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei hirveästi kiinnosta kuningattaren tekemiset. Ihan sama vaikka käyttäisi snapchattiä, goji-marjoja tai tupakkaa, ei se vaikuttaisi millään lailla siihen mitä asioita itse haluan käyttää.
Tämän mvijan mielestä huuhteluaine tappaa :)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän mvijan mielestä huuhteluaine tappaa :)))
Missä muka niin sanoin? Vai luuletko että pidän myös goji-marjoja ja snapchattiä tappavina? Vähän nyt luetun ymmärtämistä kehiin.
Käyttääkö hän hajustettua vai hajustamatonta huuhteluainetta?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö hän hajustettua vai hajustamatonta huuhteluainetta?
No ilman muuta hajustettua. Se toinen vaihtoehto aivan hänelle tuntematon.
Tuumaan, että hänen nimensä kirjoitetaan joko Elizabeth tai suomalaisittain Elisabet.
Käytän aina huuhteluainetta tekokuiduille.