Olen taas ihastunut narkkariin. Mikä niissä vetää puoleensa?
Apua. Olen taas ihastunut yhteen narkkiin.
Ei ole ensimmäinen. Vaikka edellisessäkin suhteessa kärsin masennuksesta ja menetin luottotietoni silloisen poikaystäväni vuoksi, kun se ei hoitanut osuuttaan vuokrista yms.. Olen taas ajautumassa samaan tilanteeseen.
Kommentit (29)
Ja ap:lle haluaisin vielä painottaa, ettei tuo huumemaailma todellakaan ole lopulta millään lailla kiehtova tai houkutteleva, kuten sisimmässäsi itsekin tiedät. Älä hyvä ihminen erehdy kuvittelemaan, että sieltä voisi löytyä vakavampi kumppani, jonka kanssa suunnitella tulevaisuutta. Huumeet tulevat käyttäjälle kuitenkin aina ykkösenä - myös sen kakkosen kiskominen (ainakin) henkiseen helvettiin on väistämätöntä. Ihastu pois, mutta tiedosta, ettei suhdetta kannata alkaa kehittämään vakavampaan suuntaan. Suojele itseäsi. Olet arvokas!
T:18
Mä olen 25-vuotias narkkari ja oon tosi ihastunu ei-narkkariin. Jopa niin paljo et olisin valmis lähtemään katkolle, yrittää saada omat asiat kuntoo koska en haluu tehä tätä lopun elämääni, haluun elää tylsää normaalia elämää tavallisen ”kunnon” miehen kanssa. Lopettaminen ei tuu olee mikää läpihuutojuttu tiiän sen itekki 6-vuotta päivittäistä käyttöä takana, viimiset 3-vuotta suonensisäsiä.
Mut mä pelkään et tekisin sen ”turhaa” mitä jos en kelpaa siltikää? Kukaa haluaa nistin tai entisen nistin vaimoksee, ei kukaa. Tiedostan sen et lopettaminen lähtee vaa ja ainoostaa susta itestäs, mut oon aina kokenu et en oo ihmisenä arvokas. Mä tarvin jonku et olisin jotain, et musta olis jotain hyötyä. Kaman vetäminen on mulle sitä ns tuttua ja turvallista puuhaa yksin, mitä oon tottunu tekemää päivästä toisee. Se ei jätä mua yksin. En tiiä miks avauduin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 25-vuotias narkkari ja oon tosi ihastunu ei-narkkariin. Jopa niin paljo et olisin valmis lähtemään katkolle, yrittää saada omat asiat kuntoo koska en haluu tehä tätä lopun elämääni, haluun elää tylsää normaalia elämää tavallisen ”kunnon” miehen kanssa. Lopettaminen ei tuu olee mikää läpihuutojuttu tiiän sen itekki 6-vuotta päivittäistä käyttöä takana, viimiset 3-vuotta suonensisäsiä.
Mut mä pelkään et tekisin sen ”turhaa” mitä jos en kelpaa siltikää? Kukaa haluaa nistin tai entisen nistin vaimoksee, ei kukaa. Tiedostan sen et lopettaminen lähtee vaa ja ainoostaa susta itestäs, mut oon aina kokenu et en oo ihmisenä arvokas. Mä tarvin jonku et olisin jotain, et musta olis jotain hyötyä. Kaman vetäminen on mulle sitä ns tuttua ja turvallista puuhaa yksin, mitä oon tottunu tekemää päivästä toisee. Se ei jätä mua yksin. En tiiä miks avauduin.
Minä toivon että löytäisit kuiville pääsyn syyn itsestäsi, siitä että olet arvokas ja ihana ihminen joka ansaitsee hyvän, huumeista vapan elämän pitäen sisällään kaikki maailman mahdollisuudet. Vaikka oletkin aina uskonut ettet ole ihmisenä arvokas niin muista, se on vain sinun käsityksesi ja ajatuksesi itsestäsi. Se ei ole totuus eikä fakta.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että toi on tekosyy sille, että ei tarvi lopettaa. Jos sä kerta haluat normaalin miehen ja tavallisen arjen niin sitä ennen sun on itse muovattava itestäs normaali ja elettävä sitä tavallista arkea.
On aika jo ottaa vastuu itestään ja omasta elämästä, johdata se kuka nyt olet.
Mä muistan vielä 5 vuotta sitten, ja joskus vieläkin kuvittelen, ettei muilla ole mitään salattavaa/ongelmia koskaan ollut.
Että kaikilla normityössäkävijöillä on vaan kaikilla ollut ihan tavallinen elämä. No tiedoks vaan sullekin, KAIKILLA on jotakin takataskussa, jotain ongelmia elämässä ollut, huono lapsuus tai päihdetaustaa, mielenterveysjuttuja jne. Kaupan kassalla, sosiaalityöntekijällä, pankkivirkailijalla, lääkärillä, taksikuskilla, huoltomiehellä ihan kaikilla! Joten ole hyvä ja hyppää elämäsi kyytiin. Et ole niin erityinen ettet "normaalille" miehelle kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo hoida itses ensin kuntoon ja sit mieti mitä haluat. Nyt olisit valmis katkolle kun olet niin ihastunut...selvästi toi kamanveto on jättänyt sut sinne 19-vuotiaan tasolle.
Ja kun se ihastumisen tunne laantuu ja tavallinen arki koittaa niin mitäs sitte..
En tiiä ootko vielä ikinä tosissas koittanu lopettaa, mutta voin sanoa, että kun sä niissä refloissa koitat pysyy hengissä niin siinä ei mitkää ihastumiset auta pysymään kuivilla.
Mene ja hae apua, vaihda kaupunkia, vaihda puhelinnumero yms. Muuten on aikat pienet mahdollisuudet ulos tosta touhusta.
Oma rikkonaisuutesi heijastuu siinä ja haluat siihen hoitoa ja parannusta.
Jos et tiennyt että käyttää ennen kuin ihastuit niin kai vaan sattumaa?
Ydin taitaa olla siinä, että ei tarvitse vaatia itseltäänkään mitään kun kämppäilee vielä surkeamman otuksen kanssa. Helppo olla.
Niin sitähän luulis, ettei se kuuluisa hiv ikinä omalle kohdalle sattuis. Tai c-hepatiitti...
No, se hiv on ihan todellinen juttu ja nimen omaan noissa piireissä sitä on Suomessa eniten. Ei tarvi sen sun narkkimiehes kun kerran painaa jotain pirih*oraa ja se tuo sen sullekkin kotiin. Ja kyllä, se pettää sua. Ei löydu helpompaa miestä kun narkkari.