Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaas kaikki vinkit miten exästä yli niin että sekin huomaa että hyvin menee!!

Vierailija
06.03.2018 |

Haluan näyttää sille että hyvin menee!! Voi olla ettei paskaakaan kiinnosta, mutta silti. Itseni vuoksi nyt eritoten. Kaikki hyvät vinkit kehiin!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa näpäyttää jollekkin exälle? Get a life!

Vierailija
2/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku 16 vuotias? Aikuistu nyt lapsikulta, ala elämään ihan omaa elämääsi ja älä roiku enää edes ajatuksissa exän perässä. Lopeta siis stalkkaaminen ja kaikki heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääääh. Haluan lähinnä itselleni jotain millä saan elämäni kuntoon ja elämäniloa. Olen ollut surullinen ja ahdistunut, ja miksi nyt ei samalla näpäyttää yhtä urpoa.

Vierailija
4/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et harrasta urheilua, aloita. Se on suoraviivaisin ja kätevin tapa saavuttaa jotakin, tuntea olonsa paremmaksi ja arvostaa itseään enemmän.

Muutenkin aseta itsellesi mielekkäitä realistisia tavoitteita ja sitoudu niihin. Toimii hitaasti mutta varmasti.

Panosta ystävyyssuhteisiisi.

Ei mulla muuta.

Vierailija
5/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huomaa sen siinä vaiheessa kun sinä et enää välitä paskaakaan mitä hän ajattelee. Väliinpitämättömyyden vaistoaa ihmisestä.

Vierailija
6/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääääh. Haluan lähinnä itselleni jotain millä saan elämäni kuntoon ja elämäniloa. Olen ollut surullinen ja ahdistunut, ja miksi nyt ei samalla näpäyttää yhtä urpoa.

Se elämä ei luultavasti parane sillä, että pohdit, miten saat näytettyä exällesi. Tee jotain muuta.

Vierailija
7/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et harrasta urheilua, aloita. Se on suoraviivaisin ja kätevin tapa saavuttaa jotakin, tuntea olonsa paremmaksi ja arvostaa itseään enemmän.

Muutenkin aseta itsellesi mielekkäitä realistisia tavoitteita ja sitoudu niihin. Toimii hitaasti mutta varmasti.

Panosta ystävyyssuhteisiisi.

Ei mulla muuta.

Kiitos. Harrastan kyllä urheilua mutta ajattelin että vois oikeesti muokata kroppaa, ottaa tavoitteita. Itseä varten. Pukeutua näyttävämmin. Ystäviä olenkin nähnyt koko ajan ja näen jatkossakin, he on mun elämän ilo.

Ap

Vierailija
8/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se huomaa sen siinä vaiheessa kun sinä et enää välitä paskaakaan mitä hän ajattelee. Väliinpitämättömyyden vaistoaa ihmisestä.

Tuo oliskin toivottavaa ja siis tällä hetkellä työstänkin kovasti sitä, että kaikki tunteet kuolisi. En näe enkä pidä yhteyttä. Mutta tiedän että tulen näkemään.

Ap

Vierailija
9/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsellinen

Vierailija
10/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus mies ja kihlat. Sitten hankitte lapsia ja lemmikin. Kaikki ei tapahdu hetkessä. Jos nyt nopeesti jotain täytyy keksiä niin uusi harrastus vaikka.

Vierailija
11/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet kuolee ajan kanssa. Siinä kestää...

Jos olette vielä kavereita sosiaalisessa mediassa, lopeta miehen seuraus. Et saa muistutuksia hänestä (missä on, mitä tekee). Postaile itse paljon kaikkea hauskaa mitä teet, tämä ei kuitenkaan yhtä tärkeää kun miehen unfollowaus.

Vierailija
12/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan ala Facebookissa levittelemään kuvia, joissa biletät, pidät hauskaa ja olet exälle tuntemattomien miesten seurassa.

Tiiätsä silleen ”WUHUU Aivan MAHTAVA ilta aivan UPEIDEN ihmisten kanssa, kiitti Mika, make, Joni ja erityisesti ”melamies” ;) ootte 💋

Tämän tyylistä päivityksiä sit min. joka päivä.

Vierailija
13/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan