Uusi miesystävä sulki minut "vitsillä" vessaan vaikka tiesi ahtaan paikan kammostani
Olen tapaillut miestä nyt puoli vuotta. Kävin hänen luonaan vessassa ja kun olin tulossa pois, hän piti ovea kiinni. Oli ilmeisesti laittanut jonkun pönkän oven eteen sillä kuulin hänen äänensä myös kauempaa. Menin paniikkiin joten en ole varma ajasta, mutta luulen että olin siellä jonkun 2-3 minuuttia. Kun puhkesin hysteeriseen itkuun mies tuli avaamaan. Hän ei edes pahoitellut vaan naureskeli kuinka herkkiä "akat" ovat. Olen nähnyt nyt tuon jälkeen painajaisia viikon enkä uskalla mennä enää miehen luo. Ties mitä tapahtuu seuraavaksi. Minun luonani ehdotti sitomista seksin aikana mutta kieltäydyin mikä oli ilmeisen hyvä ratkaisu näin jälkikäteen katsottuna.
Kommentit (49)
Siedätyshoito on nimenomaan oikea hoitokeino tuollaiseen kammoon. Minusta tuo oli hauska kepponen.
Minäkin toivon aloituksen olevan provon. Tee sinäkin hauska kepponen miehelle, sano, että tämä oli tässä. Vitsi on siinä, että sanomasi on totta. Kyllä mies yllättyy.
Minun ex jätti minut parvekkeelle pakkasella , kun olin hakemassa sieltä mattopiiskaa. Siis ilman sukkia ja pelkkä pitkä t- paita päällä.Se oli hänestä hauska vitsi. Nauroi oven takana ja meni sitten pois näkyvistä pariksi minuutiksi ja sitten tuli avaamaan oven. Sieltä parvekkeen puolelta ovea oa saanut auki. Tälläisiä ilkeitä temppuja teki muitakin - huumorimielessä muka.
Vierailija kirjoitti:
Siedätyshoito on nimenomaan oikea hoitokeino tuollaiseen kammoon. Minusta tuo oli hauska kepponen.
Minusta ei ole ollenkaan hauskaa, oli kammo tai ei. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tietäsin sinun lyijymyrkytykseen hyvän siedätyskeinon.
Pane sen kaveria ja polta sen kämppä - vitsillä.
Olipas kyllä niin hauska vitsi, että minä jättäisin tuon miehen leikkimään yksinään. Ens kerrallehan se voi vaikka hahhah haudata sunt elävältä. Oikeesti, jssap.
Sama provokumppani näkyy olevan kun se joka pudotti ap:n suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Siedätyshoidossa ei pelotella lisää ja aiheuteta traumoja, vaan totutellaan pikkuhiljaa turvallisesti pelottavaan tilanteeseen. Siinä tilanteessa, kun mokaat niin se on 10 askelta taaksepäin. Mutta provohan tuo sun juttus oli.
Mulle on myös tehty tuo parvekejuttu, sekä vessajutusta se versio, jossa mies räplää lukon auki ja avaa oven kun istun pöntöllä. Molemmat kahden eri miehen toimesta.
Miksi niin suuri osa miehistä on jotain helskutin apinoita?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on myös tehty tuo parvekejuttu, sekä vessajutusta se versio, jossa mies räplää lukon auki ja avaa oven kun istun pöntöllä. Molemmat kahden eri miehen toimesta.
Miksi niin suuri osa miehistä on jotain helskutin apinoita?
Älä?
Pitääkö miestä varten olla vanhanajan salpa vessassa? Ilmankos heitä sioiksi kutsutaan...
Mut oma mies sulki sisävaatteissa ulos pakkaseen kun en suostunut maksamaan yhtä remonttia miehen nimissä olevaan taloon (tarjouduin lainaamaan velkakirjan kanssa). Teki sen kanssa "vitsillä". Se oli alku väkivallalle.
Tarkkaile miestä ja jätä se jos näyttää pahenevan.
Minä putosin talvella jäihin n. 13 -vuotiaana ja tästä yllättäen jäänyt kammo kylmää vettä kohtaan. 17 -vuotiaana exän mielestä oli niin hehhehhohhoo -hauska vitsi heittää suihkussa tai saunassa päälleni jääkylmää vettä, tai kääntää suihkun hana kylmälle kun en katsonut siihen suuntaan.
Myöhemmin tämä tyyppi mm. solvasi ja pahoinpiteli, ja oli sairaalloisen mustasukkainen (tyyliä nyrkistä naamaan jos joku tuttu mies moikkasi kadulla).
Eli tällä pohjalla: JUOKSE!
Jos tämä on totta niin ymmärrät varmaan itsekin päätellä tuosta jotain.
Jätä vitsiniekka. Toi kertoo jo paljon, jos ei edes pahoitellut. Mä jättäisin kylmästi tekstarilla tai vain ghostaisin..
O/5