Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla on sylilapsi lennolla, kehtaatko tilata viinin tai kaksi?

Vierailija
06.03.2018 |

Niih, miten on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se eräs isäkin aloitti juomisen jo lennolla. Kerkes päivän juhliakin ennenkuin tapaturmaisesti kuoli.

Ehkä lapsesta ei niin kiva reissu.

En ymmärrä miksi tarvitset viiniä tuossa tilanteessa. Juo kotonas.

Vierailija
22/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsi sylissä voi juoda viiniä? Sylilapsen pitämiseenhän tarvitaan molempia käsejä.

Kyllä käsejä voi heilutella vapaasti kun piltti nukkuu sikeästi. Kyllä se sylissä pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa hankkia lapsia tähän maailmaan, enkä sellaista syliini ottaisi, mutta viiniä voisin ottaa. Enkä pahana pitäisi vaikka joku äitikin sitä ottaisi.

Vierailija
24/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sylilapsen iästä ja siitä, imetänkö vielä. Ihan pienen kanssa matkustaessa olen nauttinut yleensä lasillisen sopivaan aikaan, kun olen juuri imettänyt ja vauva nukahtanut. Lähes 2-vuotiaan kanssa matkustaessa voisin pitkällä lennolla hyvinkin nauttia myös sen toisen lasillisen. Mitä ihmeellistä tässä on? Voinhan ihan yhtälailla kotonakin nauttia pari lasia viiniä, eikä se tee minusta yhtään huonompaa äitiä. Suurempia määriä alkoholia en tietty käyttäisi, jos olisin yksin vastuussa pienestä lapsestani.

En jaksa ollenkaan ymmärtää tätä suomalaisten äitejä syyllistävää kulttuuria. Alkoholistit on asia erikseen, mutta yksi lasi viiniä silloin tällöin ei tee äidistä alkkista tai huonoa äitiä.

Vierailija
25/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaisi mitään alkoholipitoista enkä tilaa ilman lastakaan. Minulla kaikki alkoholi saa aikaan sen, että pissattaa tauotta ja joutuisin sit juokseen vartin välein vessassa.

Vierailija
27/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojelkaa lapsia kirjoitti:

Alkoholistiäitejä on liian paljon. Surullista, mutta totta.

Niin on. Mutta miten se liittyy tähän avaukseen??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan