Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelimiesten liikkeet - mitä "ovelaa" teihin on yritetty?

Vierailija
06.03.2018 |

Minkälaisia tosi viekkaita taktiikoita teihin on kokeiltu?
Multa yksi entinen säätö pyysi usein pieniä palveluksia. Oli selvästi jostain lukenut, että kun pyytää jotakin niin saa toiset pitämään itsestään enemmän. Tapahtui niin usein, että alkoi olla aika läpinäkyvää ja ärsyttävää :D tuo mulle samalla lasi vettä, pidätkö tätä hetken, anna mulle toi paita tosta... Sitten myös jotain lievästi mustasukkaiseksi tekemistä kehumalla erinäköistä naista kuin minä.
Yksi kaverini, jonka kanssa olin kerran harrastanut seksiä lähetti "vahingossa" mulle romanttisen biisin kun oli jonkun muun naisen seurassa. Ei paljon hetkauttanut, kun ei kiinnostanut minua enää.
Minkälaisia pelejä teihin on yritetty? Onnistuiko?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

En ole kyllä pelimies, mutta karaokessa varaan kaksi mikkiä tai laitan nimen sillä tavalla, että joku muukin voi tulla duettoon. Monesti joku nainen sitten tuleekin kysymään, että saako tulla laulamaan mukana.

Siihen se on jäänytkin, mutta mukavaa silti ja en tiedä onko kukaan muu tehnyt tuota.

Miten laitetaan nimi siten, että joku muukin voi tulla duettoon?

Vierailija
22/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

En ole kyllä pelimies, mutta karaokessa varaan kaksi mikkiä tai laitan nimen sillä tavalla, että joku muukin voi tulla duettoon. Monesti joku nainen sitten tuleekin kysymään, että saako tulla laulamaan mukana.

Siihen se on jäänytkin, mutta mukavaa silti ja en tiedä onko kukaan muu tehnyt tuota.

Miten laitetaan nimi siten, että joku muukin voi tulla duettoon?

Oman nimen perään + ja vaikka "joku muu", "vapaaehtoinen" tai "yksi vapaa mikki" tai mitä mieleen tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kyseessä erityisesti pelimiehet vai miehet yleensä, mutta ihan sitä klassista käytöstä on kyllä tullut vastaan, että mies esittää haluavansa parisuhteen, ja seksin jälkeen häivytään kuin pieru saharaan :D

Vierailija
24/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko kyseessä erityisesti pelimiehet vai miehet yleensä, mutta ihan sitä klassista käytöstä on kyllä tullut vastaan, että mies esittää haluavansa parisuhteen, ja seksin jälkeen häivytään kuin pieru saharaan :D

Olenko ainoa, kenelle ei ole koskaan käynyt näin? :o

Ehkä sitten en ole vaikuttanut haluavan sitä parisuhdetta.

Vierailija
25/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies oli pyytänyt jollain verukkeella työnantajaltani yhteystietoni. Olin siis eräässä työtilaisuudessa pitänyt esitelmän ja siinä tilanteessa olimme pikimmiten tavanneet.

Mies oli Helsingistä kotoisin, mutta kävi säännöllisen usein työn vuoksi kotikaupungissani. Hän pyysi minua tapaamiseen töihin liittyen, mutta tapaamisella sanoikin ihastuneensa.

No, tapasimme kaksi kertaa, kun hän oli täällä päin. Hän alkoi puhua siitä, miten mieluummin majoittuisi minun luokseni kuin hotelliin. Sanoin, että ei ihan vielä.

Sitten minulle tuli asiaa Helsinkiin. Sovimme treffit illaksi. Mies alkoi ehdottaa, että tulisin hänen luokseen yöksi. En suostunut, olihan aamulla työpäivä. No, jos tulisin vaan piipahtamaan kahville. Siihen suostuin.

Tehdessämme lähtöä mies alkoi selittää, että en saa sitten ihmetellä, kun hänen luonaan on naisen ja lapsen tavaroita ja kuvia. Olin äimänä, että miehellä olikin siis perhe. Ei, lun kuulemma nainen on extyttöystävä, joka asuu viikot Tukholmassa ja joka teki lapsen hunsvotille, joka lähtikin karkuun. Ja tämä hyväntekijämies sitten otti naisen ja lapsen kattonsa alle. Mutta ei heillä suhdetta ole.

Totesin vaan, että justiinsa juu ja lehmätkin lentää. Sanoin, että varatut ei kiinnosta eikä valehtelijatkaan ja lähdin seuraavalla junalla kotiin.

Mies laittoi vielä kuukauden päästä viestiä, että voisiko tulla luokseni yöksi, säästyisi hotellirahat. En enää vastannut.

Uskoikohan joku toinen hänen selityksiään? Naista ja lasta käy sääliksi.

Vierailija
26/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin pelimiestä vähän aikaa ihan vain hauskanpitomielessä vaikka olinkin salaa ihastunut häneen. Miehen todellinen luonne tuli vasta esiin kun kerran pyysi minut luokseen. Olin juuri kuntosalilla ja sanoin että pääsen tulemaan vasta parin tunnin päästä ja hänelle se oli ok.

Matkalla miehen luokse hän ei enää vastanut viesteihin tai soittoihin. Kun saavuin hänen talonsa pihalle, rivarin päätyhuoneisto, pimpotin ovikelloa ja huomasin että valot laitettiin pois ja sain samantien viestin mieheltä ettei hän olekaan kotona ja tapaamisemme pitää siirtää :D Siinä vaiheessa tiesin että mua on kusetettu ja odotinkin ulkona niin kauan, että valot laitettiin takaisin päälle. Kurkkasin ikkunasta sisälle ja siellä olikin kylässä joku toinen bimboblondi. Kyllä otti päähäni oma tyhmyyteni!

Mies siis vissiin laittanut viestiä kaikille naisilleen ja katsonut kuka pääsee ensimmäisenä paikalle!

Ööh.. Siis tapailit pelimiestä, mutta silti todellinen luonne tuli yllätyksenä? Pieni ristiriita tuossa ajattelussa. Vai iskikö sinuun vanha kunnon "minun rakkauteni poistaa pelin pelimiehestä" -ansa?

Vierailija
27/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sfdasdsfasdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin pelimiestä vähän aikaa ihan vain hauskanpitomielessä vaikka olinkin salaa ihastunut häneen. Miehen todellinen luonne tuli vasta esiin kun kerran pyysi minut luokseen. Olin juuri kuntosalilla ja sanoin että pääsen tulemaan vasta parin tunnin päästä ja hänelle se oli ok.

Matkalla miehen luokse hän ei enää vastanut viesteihin tai soittoihin. Kun saavuin hänen talonsa pihalle, rivarin päätyhuoneisto, pimpotin ovikelloa ja huomasin että valot laitettiin pois ja sain samantien viestin mieheltä ettei hän olekaan kotona ja tapaamisemme pitää siirtää :D Siinä vaiheessa tiesin että mua on kusetettu ja odotinkin ulkona niin kauan, että valot laitettiin takaisin päälle. Kurkkasin ikkunasta sisälle ja siellä olikin kylässä joku toinen bimboblondi. Kyllä otti päähäni oma tyhmyyteni!

Mies siis vissiin laittanut viestiä kaikille naisilleen ja katsonut kuka pääsee ensimmäisenä paikalle!

Ööh.. Siis tapailit pelimiestä, mutta silti todellinen luonne tuli yllätyksenä? Pieni ristiriita tuossa ajattelussa. Vai iskikö sinuun vanha kunnon "minun rakkauteni poistaa pelin pelimiehestä" -ansa?

Tuo kai haki ihan draamaa, kun sanoi molemmille ok eikä perunut toista tapaamista itse, niin että lopulta molemmat oli samaan aikaan pyrkimässä kämpille. Tai sitten oli vaan tyhmä. onhan toi jo kusipäistä käytöstä, eikä pelkästään naisten keräilyä. Ap

Vierailija
28/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on soitettu laskelmoidusti rakkauslauluja, ne on ainakin toimineet. Sitten jollain kierolla tavalla ihastuin sellaiseen mieheen joka osasi olla sopivalla tavalla hassu, ystävällinen, mutta vittuili mulle myös tosi paljon. yleensä disautti vitsillä musta jotain typerää ja sehän herätti kiinnostusta, kun ei tullut ilmeistä "ootpas kaunis" kommentointia. Toimi pitkään, mutta ei tullut parisuhdetta. Olin harmissani kyllä.

Vierailija
29/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha nää on hauskoja, kertokaa lisää! :D Mulla ei oo mitään näin hölmöjä ollut, mutta niin tiedän tämän miestyypin. Sinkkuaikoina tapailin useamman kerran ihan hauskanpitomielessä joitakin pelimiehiä, osasin kuitenkin onneksi olla aika varovainen heidän kanssaan. 

Se mun "tunteettomuus" taisi kuitenkin haitata joitakin miehiä, he olisivat kai halunneet uuden sulan hattuunsa mun ihastumisen myötä. Miehethän tunnetusti puhuvat tyyliin "voi hitsi, sekin nainen nyt meni ihastumaan muhun, en kestä, onpa rasittavaa kun toinen ei usko etten halua mitään vakavampaa blaa blaa..." Joo, onpa kamalaa :D tuontyylisen vaikerruksen taustallahan on vaan muka ohimennen brassailla omalla viehätysvoimallaan "voi ei kun kaikki ihastuu muhun"-tyylisesti.

Huomasin useamman kohdalla, että näillä miehillä oli tapana yrittää saada mua mm. soittelemaan heidän peräänsä. Minun olisi esim. pitänyt soittaa johonkin tarkkaan kellonaikaan, kun mies on kavereidensa kanssa, mut "sori en tiiä voinko vastata" jne. No miksi mun sitten pitää soittaa?? Yksi sankari taas kalasteli ihan selvästi, että olisin kutsunut hänet mm. asumaan luokseni. Vihjaili siihen suuntaan, että muutetaan yhteen (vaikkei edes seurusteltu). Mies ei tiennyt, että olin sattumoisin kuullut eräältä tutun tutulta, että mies oli ennen minun näkemistään kehuskellut samansuuntaisia juttuja eräästä toisesta naisesta...että hän voi muuttaa sinne milloin haluaa jne. Eli siis tällaisia ovat ihan aikuiset miehet kuulkaa...

Vierailija
30/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kukasta kukkaan mies (jatkuvasti siis parisuhteissa, tyyliin läpystä vaihtoa ollut viimeiset 10 vuotta) oli männän vuosina yhden illan vapaa, ja baarissa, lähestyi ekaa kertaa minuakin, oikein suutelemalla kättäni ja olemalla yli kohtelias, iloinen ja flirtti. Aikaisemmin olin saanut hänestä tylyn ja ylpeän vaikutelman, eikä hän ollut huomioinut minua mitenkään ikinä. En langennut, vaikka vaikutuksen tekikin. Ehkä itse koin, että tämä on showta.

Vierailija
31/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vasta tämän tapauksen jälkeen selvisi että kyseessä on pelimies. Hän oli osoittanut paljon kiinnostusta ja laitteli usein viestiä, joten olin tosi pettynyt omaan tyhmyyteeni... Mieli olisi ollut tehdä isompikin numero, mutta tosiaan mies olisi voinut vedota toiselle naiselle hulluun eksään ja kun kuitenkaan ei sen vakammasta suhteesta ollut kyse, niin annoin olla. 

Vierailija
32/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry tämä vastaus 26:n kommenttiin