Mies ei käytä hänelle ostamaani korua mutta käyttää eksän antamaa?
Korut ovat lähes samanlaiset, eksän ostama hopeinen paksuhko kaulaketju ja minun ostamani kultainen ja paljon kalliimpi. Mies keksi selkeästi tekosyyn ettei muka raaski käyttää sitä minun ostamaani ettei se huku.
Kommentit (17)
Tykkää eksän antamasta, sinun ei. Case closed.
P.S. Hanki itseluottamusta.
"Lähes samanlaiset" = toinen hopeaa ja toinen kultaa = täysin erilaiset.
Tykkää enemmän hopeista kuin kultaisesta. Ja oikeassahan mies on. Kultainen koru miehellä on wt merkki.
Hopeinen on miehekkäämpi.. ja kultainen ehkä vähän liian ”bling” miehen makuun?
Jos mulla olisi sekä hopeinen että kultainen ketju, niin mielummin käyttäisin sitä hopeista. Näyttää minusta kivemmalta.
Hanki itseluottamus.
Kuka wt laittaisi paksuhkon kultaisen korun?
Itekki käyttäisin mielummin hopeista korua. Eli käyttää sitä mistä tykkää enemmän (ilman mitään taka-ajatusta siitä keneltä koru saatu).
Vierailija kirjoitti:
Kuka wt laittaisi paksuhkon kultaisen korun?
Pakko olla provo :D Ei kukaan nainen osta miehelleen mitään sikaniskawhitetrashkoruja.
Miksi h*lvetissä sä edes ostat miehelle toisen "samanlaisen" korun, jos kerran miehellä on jo koru josta tykkää ja jota käyttää? Olisit ostanut vaikka kellon.
Se tykkää ex:än antamasta korusta enemmän. Eiköhän se miehen viesti mene jo vähemmälläkin perille? Koita nyt tajuta.
Meillä mies ei käytä leijonakorua jonka ostin vuosipäivä lahjaksi, sanoi vain päin naamaa ettei pidä siitä ja ettei se ole hänen tyyliään.
Vierailija kirjoitti:
Korut ovat lähes samanlaiset, eksän ostama hopeinen paksuhko kaulaketju ja minun ostamani kultainen ja paljon kalliimpi. Mies keksi selkeästi tekosyyn ettei muka raaski käyttää sitä minun ostamaani ettei se huku.
Ostit sitten korun ihan vaan siksi, ettei mies enää käyttäisi exän antamaa? Muutenkin tuollainen ihanan pyyteetön, mietitty ja ihan vaan lahjan saajaa ajatellen ostettu koru, kun mies tykkää hopeasta (valkokullasta) ja sä menet ostamaan keltakultaisen korun.
Mikään paksu ketju ei sovi kenenkään miehen kaulaan, toivottavasti ei vielä leijonalla... Kultainen paksu on vielä karseampi. On kahdesta rumasta valinnut sen vähemmän ruman. Uusille ketjukaupoille mars.
Oletko 6-vuotias? "Tää mun ostama on siis paljon kalliimpikin"
Ihan kuin se olisi lahjassa tärkeintä.
Heheh,
Kävikö mielessäsi, että mies ei ehkä tykkää kultakoruista? Paksu kultainen koru miehen kaulassa näyttää vastenmieliseltä saa miehen itsensä vaikuttamaan juppiwannabeltä, joka on kuitenkin täysjuntti. Ehkä hän tietää sen, ja yrittää säästää sinua mielipahalta. Onneksi täällä ei tarvitse säästellä ketään mielipahalta ja voin sanoa suoraan: kuka käski ostaa miehelle susiruman korun?
Heitä roskiin se exän ostama koru.