On ollut ihanaa vihdoin tajuta se, että haluaa lapsia!
Olen siis vasta 23v nainen, mutta olen nyt tullut siihen tulokseen että lapsia haluan. Oikeastaan halunnut jo useamman vuoden ja Se ajatus vahvistuu vuosi vuodelta. Pitäisin jo nyt lapsen jos raskaaksi tulisin.
Jotenkin ihanaa saada täysi varmuus tähän ja omat fiilikset on niin selkeät. :)
Kommentit (32)
Mulle iski toi kun sisko sai vauvan. Sillon se asia tuli jotenkin tosi lähelle, minä ja sisko ollaan kuin kaksi marjaa. Lisäksi siskon vauva on aivan valtavan ihana ❤️
Ja kun näin siskon hehkun. Miten onnellinen hän oikeasti oli. Sillä hetkellä tiesin, että minäkin haluan joskus lapsen/lapsia. :)
Minun ei pitänyt koskaan yrittää lapsia. Tai en ollut koskaan ajatellut itseäni äitinä, kunnes sitten yhtenä aamuna tikkuun tuli kaksi viivaa.. se sitten muutti ihan kaiken eikä millään muulla ollut enää mitään väliä. Oli vaikka mitä suunnitelmia.. hautasin ne kaikki ja siirsin myöhemmälle. Ei millään vaan enää ollut merkitystä sen näyn jälkeen. Nyt mulla on täällä parin vuoden ikäinen pieni tyttö. 😊❤️
Mieti vielä. Menetät kaiken vapauden. Elämäsi voisi olla aivan erilaista ilman lapsia. Saisit elämästä kaiken irti.
Vierailija kirjoitti:
Mieti vielä. Menetät kaiken vapauden. Elämäsi voisi olla aivan erilaista ilman lapsia. Saisit elämästä kaiken irti.
Sinulla selkeästi ei ole lapsia, kun luulet, että elämä on hienompaa ilman. Olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla selkeästi ei ole lapsia, kun luulet, että elämä on hienompaa ilman. Olet väärässä.
No ei se ainakaan lasten myötä parane. Lapsista on tosiaan vain vaivaa, ja huolta ja lisäksi ne ovat aina sitten vanhemman vastuulla, kävi heille kuinka ikävästi tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ja jäisit ilman niitä kaikkein mahtavimpia kokemuksia. Ihan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi jos lapsille tulee oltua ilkeä, tulee ihan hirveä olo, mutta sitä oloa parantamaan ei ole ketään, koska oletkin itse se vanhempi jne... Ihan hirveää siis. Lapsille myös. Ei kannata ainakaan olla se lapsi tuossa vanhempien lastenhaluamishöyryssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtavia kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ei pitänyt koskaan yrittää lapsia. Tai en ollut koskaan ajatellut itseäni äitinä, kunnes sitten yhtenä aamuna tikkuun tuli kaksi viivaa.. se sitten muutti ihan kaiken eikä millään muulla ollut enää mitään väliä. Oli vaikka mitä suunnitelmia.. hautasin ne kaikki ja siirsin myöhemmälle. Ei millään vaan enää ollut merkitystä sen näyn jälkeen. Nyt mulla on täällä parin vuoden ikäinen pieni tyttö. 😊❤️
Kyllä olisi tullut lähtö aborttiin aika äkkiä jos itselle olisi sattunut.
Se, jota luulet ap omaksi päätökseksesi onkin pelkkää biologiaa. Erität hormoneja, jotka saavat sinut ajattelemaan noin.
Ei ne mahtavat kokemukset ole mitään, mitä lapsi tekee, sellainen typer@ vaja@ @äliö. Vaan ne syntyvät ihmisten päissä, jotka narsistisesti katselevat omia valtansa alla piipertäviä typeryksiä.
Mahtavia kokemuksia voi siis syntyä muidenkin kuin vanhemmaksi ruvenneiden päässä.
Minä en koskaan ollut varma koska en erityisesti pidä lapsista. Sitten tapasin miehen jonka näin myös heti hyvänä isänä! Silti meni muutama vuosi ennenkuin varmistuin asiasta: halusin että ensin voimme matkustella kahdestaan ja olen valmis luopumaan itsekkäästä elämästä. Lapset sain yli 35- vuotiaana mikä minulle oli juuri sopiva ikä :) Minusta siinä ei silti ole mitään outoa että joku haluaa nuorempana lapsia! Sitä ehtii sitten vanhempana myös matkustella ilman lapsia jos niin haluaa. Kiva että olet onnellinen asiasta :)
Tai siis laittakaa nyt niitä mahtavia kokemuksia lapsista, joihin ei liittyisi oma narsisminne!
Aika kuvaavaa, ettei kukaan vastannut tuohon mitä mahtavia kokemuksia. Ketjun lopputulos siis on, että lapsista on vain vaivaa eikä niitä kannata hankkia.
Niinpä. Olen äiti, enkä voi kertoa yhtään niin mahtavaa kokemusta, että voisin sanoa tuntevani iloa lapsista. Vain huolta ja sen sellaista.
Mulle se tunne iski kans 23 veenä kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun tapasin erään oikein suloisen vauvan. Se oli hyvä tunne.