Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa miehiin tutustuminen

Vierailija
05.03.2018 |

Olen kolmekymppinen ja erosin viime syksynä pitkästä, teininä alkaneesta suhteesta. Päätin tammikussa aloittaa jälleen treffailun yli kymmenen vuoden tauon jälkeen ja olen järkyttynyt. Oletteko muut naiset sitä mieltä, että deittisovelluksessa on ihan ok aloittaa keskustelu heti seksistä? Minusta on kummalista ettei mies tiedä mitään harrastuksiani tai muita mielenkiinnonkohteita vaan ennen tällaisia peruskysymyksiä aletaan heti tentata pidänkö seksistä? Mistä asiosta tykkään seksissä yms. Minusta tosi ahdistavaa alkaa täysin vieraan ihmisen kanssa heti puhumaan mieltymyksistäni sängyssä. En edes ollut itse ehtinyt kysyä mieheltä mitään. Profiilissa kuitenkin kertoi etsivänsä vakavaa parisuhdetta. Olenko ainoa jonka mielestä tämä on kummallista? Yhdelle miehelle tästä sitten sanoinkin kun useamman kanssa olin tästä syystä lopettanut viestittelyn. Lopetti sitten seksistä jankkaamisen ja olemme viestitelleet nyt kahtena iltana. Nyt sitten äsken tuli viesti: Hei rakas, miten on päivä menny? Ei olla tavattu kasvotusten. Olenko ainoa jolla vaisto sanoo, että juokse ja lujaa jos kahden illan viestittelyn jälkeen alkaa käyttämään hellittelynimiä? Miehet ovat olleet iältään 30-35 vuotiaita ja ainakin tällä lyhyellä otannalla taidan pysyä loppuelämäni sinkkuna.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset iltapalalle ja nukkumaan. Huomenna on koulua.

Ja sitten vähän isompina voitte keskutella vaikka äidin kanssa mistä asioista kannattaa keskutella jos tahdotte jonku tytön kanssa treffeille.

Vierailija
22/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset iltapalalle ja nukkumaan. Huomenna on koulua.

Ja sitten vähän isompina voitte keskutella vaikka äidin kanssa mistä asioista kannattaa keskutella jos tahdotte jonku tytön kanssa treffeille.

Valitettavasti netissä näkee näitä joille kukaan ei opettanut sitä normaalia kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa.

Ne vaan pitää ohittaa ja jatkaa matkaa. Jos hyvä tuuri käy kohtaa sen ihmisen jonka kanssa haluaa itse olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen ja erosin viime syksynä pitkästä, teininä alkaneesta suhteesta. Päätin tammikussa aloittaa jälleen treffailun yli kymmenen vuoden tauon jälkeen ja olen järkyttynyt. Oletteko muut naiset sitä mieltä, että deittisovelluksessa on ihan ok aloittaa keskustelu heti seksistä? Minusta on kummalista ettei mies tiedä mitään harrastuksiani tai muita mielenkiinnonkohteita vaan ennen tällaisia peruskysymyksiä aletaan heti tentata pidänkö seksistä? Mistä asiosta tykkään seksissä yms. Minusta tosi ahdistavaa alkaa täysin vieraan ihmisen kanssa heti puhumaan mieltymyksistäni sängyssä. En edes ollut itse ehtinyt kysyä mieheltä mitään. Profiilissa kuitenkin kertoi etsivänsä vakavaa parisuhdetta. Olenko ainoa jonka mielestä tämä on kummallista? Yhdelle miehelle tästä sitten sanoinkin kun useamman kanssa olin tästä syystä lopettanut viestittelyn. Lopetti sitten seksistä jankkaamisen ja olemme viestitelleet nyt kahtena iltana. Nyt sitten äsken tuli viesti: Hei rakas, miten on päivä menny? Ei olla tavattu kasvotusten. Olenko ainoa jolla vaisto sanoo, että juokse ja lujaa jos kahden illan viestittelyn jälkeen alkaa käyttämään hellittelynimiä? Miehet ovat olleet iältään 30-35 vuotiaita ja ainakin tällä lyhyellä otannalla taidan pysyä loppuelämäni sinkkuna.

Mitä jos kokeilisit edes hetken elämässäsi elää yksin.

Vierailija
24/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, miten voi miehet olla noin sosiaalisesti taidottomia. Hyvin tekevät kyllä selväksi heti alussa että ovat pelkkää pillua vailla.

Ja täällä vielä jotkut ressukat jaksavat selitellä miten pitää heti alussa kysellä seksimieltymyksistä kun sehän on parisuhteessa tärkeintä :D Kaikista ei kyllä ole parisuhteeseen...

Vierailija
25/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haet uutta miestä riesaksesi kun edellisestä juuri pääsit. Jotain vikaahan siinäkin oli kun erositte. Miehistä ei ole muuta kuin haittaa harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Ole nyt vuosi pari yksiksesi niin huomaat, että yksinolo voi olla parasta, mitä sulle on tapahtunut.

Vierailija
26/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mä toimin kun samassa (isossa työpaikassa huom, ei olla vierustovereita mutta sama työnantaj) on kiinnostava mies, jonka kanssa moikkaillaan ja pari sanaa on vaihdettu. tänään törmäsin taas ja tajusin et haluaisin sen kanssa kahville juttelee töiden jälkeen. se moikkaa usein ensin, katselee pitkään mun mielestä ja on semmonen positiivisen oloinen mulle, mutta en tiiä onko kaikille yhtä kiva.. no mitä täs voi tehdä? tuntuis mahdottomalta pyytää sitä mihinkään. tänään tuli tilanne mis oltiin sattumalta kahdestaan ja tajusin et nyt tää vois edetä ja puhua jotain. mut olin itse niin väsynyt töist etten jaksanu enk uskaltanu sanoo mitään. voinko mä tehdä mitään arvon miehet, vai pitääkö mun jatkaa tällä ja toivoa että jotain edistystä tapahtuis? ärsyttää! haluisin olla sen frendi.

Vierailija
27/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten mä toimin kun samassa (isossa työpaikassa huom, ei olla vierustovereita mutta sama työnantaj) on kiinnostava mies, jonka kanssa moikkaillaan ja pari sanaa on vaihdettu. tänään törmäsin taas ja tajusin et haluaisin sen kanssa kahville juttelee töiden jälkeen. se moikkaa usein ensin, katselee pitkään mun mielestä ja on semmonen positiivisen oloinen mulle, mutta en tiiä onko kaikille yhtä kiva.. no mitä täs voi tehdä? tuntuis mahdottomalta pyytää sitä mihinkään. tänään tuli tilanne mis oltiin sattumalta kahdestaan ja tajusin et nyt tää vois edetä ja puhua jotain. mut olin itse niin väsynyt töist etten jaksanu enk uskaltanu sanoo mitään. voinko mä tehdä mitään arvon miehet, vai pitääkö mun jatkaa tällä ja toivoa että jotain edistystä tapahtuis? ärsyttää! haluisin olla sen frendi.

...jatkuu..

olo on ku lukiossa teinillä ja ikää on yli 30vee :D tää on ilmeisesti yhtä "vaikeeta" aina :D

Vierailija
28/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...jatkuu..

olo on ku lukiossa teinillä ja ikää on yli 30vee :D tää on ilmeisesti yhtä "vaikeeta" aina :D

ja hänellä ei ole sormusta ja vaikuttaa huolettomalta vapaalta sinkulta, ja utelin työkaverilta vähän kautta rantain hänestä niin vapaa pitäs olla

mitä mä täällä kyselen, nyt on juttu se, että seuraaval kerralla kun se moikkailee ja katselee pyydän sitä sivummalle ja kerron että musta ois kiva lähteä joskus töiden jälkeen sen  kans kahville :) se itse asiassa viimeksi kertoi itse moneen se on töissä ja nyt vasta tajusin että ehkä toivottavasti tarkoitti sillä jotain :)

Vierailija
29/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoiset perwot iskee ensimmäisinä kiinni.

Unohda ne.

Tinderissä saat hetkessä 100 mätsiä, valitset vaan ne asialliset.

Älä ota liian vakavasti, käy monen kanssa useilla treffeillä.

Ota pitkän ajan projekti, ehdota sellaisia paikkoja, joissa viihdyt, esim itse tykkään taidenäyttelyistä, klassisista konserteista, jazz-bändeistä, leffoista.

Nettitreffailussa menee keskimäärin 2v ennenkuin sopiva löytyy. Mutta, tutustut monenlaisiin ihmisiin. Ota rennosti ja älä loukkaannu, jos saat ikävää palautetta joltain idiootilta. Kuuluu pelin henkeen.

Vierailija
30/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaako miehet oikeasti että kiinnostava nainen lähestyy esim salilla? miten ihmiset tutustuu toisiinsa kun aina pitäs olla viileä eikä näyttää mitään tunteita kellekään ja silti joka päivä näkee mukavia kiinnostavia potentiaalisia miehiä. sattuman kauppaa koko elämä!

Vierailija
31/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda ne.

Ota pitkän ajan projekti, ehdota sellaisia paikkoja, joissa viihdyt, esim itse tykkään taidenäyttelyistä, klassisista konserteista, jazz-bändeistä, leffoista.

Nettitreffailussa menee keskimäärin 2v ennenkuin sopiva löytyy. Mutta, tutustut monenlaisiin ihmisiin. Ota rennosti ja älä loukkaannu, jos saat ikävää palautetta joltain idiootilta. Kuuluu pelin henkeen.[/quote

Vaikutat kiinnostavalta mieheltä. Toivottavasti törmätään joskus jossain 

T. jazz-diggari nainen

Vierailija
32/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta Tinder, ei pätkääkään. Toivon mieluummin että elämä tuo rohkeutta toimia niissä tilanteissa missä tapaa hyviä tyyppejä eikä liika ujous ja estyneisyys pilaisi kaikkea. 

Vierailija
33/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda ne.

Nettitreffailussa menee keskimäärin 2v ennenkuin sopiva löytyy. Mutta, tutustut monenlaisiin ihmisiin. Ota rennosti ja älä loukkaannu, jos saat ikävää palautetta joltain idiootilta. Kuuluu pelin henkeen.

Vau kaksi vuotta? Onko tuo joku tutkittu tieto? Ei kyllä itse jaksaisi kaikkea sitä sontaa kahlata niin kauan vaan lähtisin ihan muualle etsimään missä ei tarvitse niin sankoin joukoin nöihin pervoihin hyypiöihin törmätä.

Vierailija
34/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan ok kun olen parikymppinen.Tulee seksistä puhuttua jo aikasin.Toisaalta se onkin pääasia mitä miehistä haluan.Yleensä johdattelen itse puheen siihen.Vähän tyylitöntä jos mies alkaa heti siitä puhua.En tykkäisi.Aika usein näihinkin törmää.

Vierailija
35/35 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut vaikeutta löytää sopivaa seura

Toki pakko arvioida ja katsoa millaisia miehiä tarjolla. Vaikka olen varattu ja sopimuksella liikenteessä niin ei ole vaikeutta löytää sopivaa.

Olen huomannut että kaikkein helpointa on löytää sopivaa ravintolasta.

Kun tanssii miehen kans niin tuntee housujen läpi onko mies naisen tarpeessa.

Vaikka olen jo 42v ja rouva niin miehet on kiinnostuneet vaikka olisivat parikymppisiä.

Joskus kun oikein onnistuu niin saa armeijaa käyvän kaverin leikkimään.

Huomannut kun nuori kaveri on pari viikkoa

On halut ja paineet aika kivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi