Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskauden aikana juoda kofeiinitonta kahvia?

Vierailija
05.03.2018 |

Siinä se kysymys sitten tulikin. Olen kiitollinen jos jollain on asiasta tietoa.

Jostain joskus luin, että kofeiinittomassa kahvissa on jotain muita haitallisia aineita, mutta varmaa tietoa asiasta minulla ei ole. 646

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt googlaamalla asiasta oikein mitään tietoa, joten olen kiitollinen jos joku tietää asiasta jotakin.

Vierailija
2/5 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toi voideltu anaaliseksi on jo niin tavanomaista niin tuumattiin yhdessä mieheni kanssa että sitähän voisi kokeilla myös kuivana.onko mitään erityistä mitä pitäs huomioida jos kuiviltaan meinataan sekstata anaaliin.no ei tietenkäään ihan kuivana, ukkoni saa luvan pikkusen kostuttaa mulkkuaan pillussani mutta kuitenkin ilman glidejä anaaliin saa luvan työntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, neuvosta kannattaa kysyä ihan kirjalliset ohjeet ravitsemuksesta raskauden aikana, niin saat tuoreimmat suositukset.

Vierailija
4/5 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no minä join kyllä ihan tavallista kahvia raskaana ollessani, terveitä täyspäisiä lapsia on siunaantunut. No oma asennekin oli aika lailla maalaisjärki edellä kulkien, raskaus ei ole sairaus.

Vierailija
5/5 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista kahvia voi juoda, mutta kofeiinittomasta en ole varma voiko sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan