Miksi mies seuraa Instassa seksikkäitä tyttöjä?
Tai siis kyllä mä sen tiedän, että kyseiset mimmit ovat miehelle ilmaista runkkumateriaalia, mikä on täysin OK. Mutta miksi mies seuraa noita täysin avoimesti omalla henkilökohtaisella tilillään? Miksi hän ei tee erillistä runkkutiliä? Onko hän niin tyhmä, ettei hän tajua, kuinka typerältä vaikutelman hän antaa itsestään? Tai eikö hän välitä, kuinka loukkaavaa se on hänen deittikumppaniensa, tyttöystäviensä tai puolison mielestä?
Tutustuin muuten täysin asialliseen tyyppiin netissä, mutta mikäli meillä olisi jotain yhteistä, niin mua hävettäisi hänen nettikäyttäytymisensä ja nimenomaan julkinen seksikkäiden tyttöjen kuolaaminen. En paheksu toimintaa minkäänlaisena seksuaalisena ahdisteluna, koska sitä noilla kuvilla nimenomaan haetaan. Mua vaan hävettää, että mies tekee siitä julkista ja henkilökohtaista. Mikä on se logiikka, millä mies perustelee toimintansa itselleen?
Saako hän jotain kiksejä siitä, että muut mahdollisesti paheksuvat hänen toimintaansa? Kuvitteleeko hän, että toimimalla avoimen seksuaalisesti hän vaikuttaa miehekkäämmältä? Mitä ihmettä?
Miksi ei seuraisi?