Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsamakkaroiden aiheuttamat pysyvät punaiset viivat vatsalla - kokemuksia??

Vierailija
05.03.2018 |

Vai olenko ainut, jolle vatsamakkarat ovat jättäneet punaiset jäljet ihoon...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarvet?

Vierailija
2/14 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko on siitä kun laihduit makkarattomaksi? Itselläni ainakin kadonneet ajan myötä. En muista missä ajassa.. iho ei palaudu lopullisesti koskaan mutta pikkuhiljaa "sopeutuu" niin silmä kuin ihokin muutoksiin.

Eniten ärsyttää selkänahkat. Selässä semmoiset sivuttaiset pussit nahkaa ja läskiä. Aina kun on rintaliivit päällä, pullottaa semmoiset makkarat kainaloissa ja kyljissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ne raskausarpia? Vai mitä? Jos arpia, niin ne vaalenee vuosien myötä, ei ne ihan kokonaan koskaan lähde koska ne on arpia, iho on repeytynyt kuten raskaana ollessa kun iho venyy nopeasti.

Vierailija
4/14 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venymisarpia tai ns raskausarpia ja oikeastaan jokaisella on niitä. Niin miehillä kuin naisillakin. Mieti nyt... kasvupyrähdys on yksi asia joka niitä tekee. Toinen on se että ihmiset istuu aikapaljon elämästään. Nahka venyy ja taipuu sinne sun tänne.

Vierailija
5/14 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös makkarat, varsinkin niiden syönti, aiheuttaa kummia muutoksia vatsaan. Housut kiristää ja vyö loppuu.

Vierailija
6/14 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole raskausarpia vaan punaisia viivoja

Vierailija
7/14 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Vierailija
8/14 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole raskausarpia, minulla on samanlaisia. Kuvitelkaa viikattuun vaatteeseen jäävä vekki vaikka vaatteen suoristaisi.

Vierailija
9/14 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
10/14 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/14 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko on siitä kun laihduit makkarattomaksi? Itselläni ainakin kadonneet ajan myötä. En muista missä ajassa.. iho ei palaudu lopullisesti koskaan mutta pikkuhiljaa "sopeutuu" niin silmä kuin ihokin muutoksiin.

Eniten ärsyttää selkänahkat. Selässä semmoiset sivuttaiset pussit nahkaa ja läskiä. Aina kun on rintaliivit päällä, pullottaa semmoiset makkarat kainaloissa ja kyljissä.

Lymfahieronta saattaisi auttaa selkääsi.

Vierailija
12/14 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lymfahieronta saattaisi auttaa selkääsi.

Ei se nahka kutistu vaikka kuinka hierois.. t.selkäläski

Vierailija
13/14 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
14/14 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tällainen vaikka olen laihaläski enkä koskaan ole ollut lihava. Ärsyttävä, mutta osa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä