Vatsamakkaroiden aiheuttamat pysyvät punaiset viivat vatsalla - kokemuksia??
Vai olenko ainut, jolle vatsamakkarat ovat jättäneet punaiset jäljet ihoon...
Kommentit (14)
Kauanko on siitä kun laihduit makkarattomaksi? Itselläni ainakin kadonneet ajan myötä. En muista missä ajassa.. iho ei palaudu lopullisesti koskaan mutta pikkuhiljaa "sopeutuu" niin silmä kuin ihokin muutoksiin.
Eniten ärsyttää selkänahkat. Selässä semmoiset sivuttaiset pussit nahkaa ja läskiä. Aina kun on rintaliivit päällä, pullottaa semmoiset makkarat kainaloissa ja kyljissä.
Siis onko ne raskausarpia? Vai mitä? Jos arpia, niin ne vaalenee vuosien myötä, ei ne ihan kokonaan koskaan lähde koska ne on arpia, iho on repeytynyt kuten raskaana ollessa kun iho venyy nopeasti.
Venymisarpia tai ns raskausarpia ja oikeastaan jokaisella on niitä. Niin miehillä kuin naisillakin. Mieti nyt... kasvupyrähdys on yksi asia joka niitä tekee. Toinen on se että ihmiset istuu aikapaljon elämästään. Nahka venyy ja taipuu sinne sun tänne.
Minulla myös makkarat, varsinkin niiden syönti, aiheuttaa kummia muutoksia vatsaan. Housut kiristää ja vyö loppuu.
Ei ole raskausarpia vaan punaisia viivoja
Ei ne ole raskausarpia, minulla on samanlaisia. Kuvitelkaa viikattuun vaatteeseen jäävä vekki vaikka vaatteen suoristaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko on siitä kun laihduit makkarattomaksi? Itselläni ainakin kadonneet ajan myötä. En muista missä ajassa.. iho ei palaudu lopullisesti koskaan mutta pikkuhiljaa "sopeutuu" niin silmä kuin ihokin muutoksiin.
Eniten ärsyttää selkänahkat. Selässä semmoiset sivuttaiset pussit nahkaa ja läskiä. Aina kun on rintaliivit päällä, pullottaa semmoiset makkarat kainaloissa ja kyljissä.
Lymfahieronta saattaisi auttaa selkääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää selkänahkat. Selässä semmoiset sivuttaiset pussit nahkaa ja läskiä. Aina kun on rintaliivit päällä, pullottaa semmoiset makkarat kainaloissa ja kyljissä.Lymfahieronta saattaisi auttaa selkääsi.
Ei se nahka kutistu vaikka kuinka hierois.. t.selkäläski
Mulla on yksi tällainen vaikka olen laihaläski enkä koskaan ole ollut lihava. Ärsyttävä, mutta osa minua.
Raskausarvet?