Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet tänään?

Vierailija
05.03.2018 |

Minulla alkoi vuosiloma ja tänään tiedossa hiihtolenkkiä ja salia. Mistä suunnitelmia sinulla?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvit ja älyämpäriä perään. Sitten vain chillailen ja nautin työttömän leppoisasta elämästä. Jos siltä tuntuu, niin voi halutessaan vaikka palstailla koko päivän.

Vierailija
2/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää aamulkahvia sinne kakkonen, mulla vielä keittämättä.. Ehkäpä mäkin palstailen tänään..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää aamulkahvia sinne kakkonen, mulla vielä keittämättä.. Ehkäpä mäkin palstailen tänään..

Ap

Kiitos. Kahvi oli mainiota, mutta nyt parvekkeelle pumppaamaan älyämpäriä, niin seuraava kahvi maistuukin jo taivaalliselta.

-kakkonen

Vierailija
4/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mukava työpäivä edessä, sen jälkeen lupasin lähteä 11 vuotiaani kanssa taas hiihtämään. Ruokaa ei tarvitse tänään tehdä, kun teimme viikonloppuna isot satsi sitä. Olen yrittäjä ja pidän työstäni ja asiakkaistani paljon, joten töihin on enemmän kuin mukava mennä aina. Myös kotona on lasten kanssa leppoisaa ja arki sujuu hyvin. Voi olla, että en jaksa tänään enää av:lle tullakaan.

Vierailija
5/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun, kauppaan, kouluhommia ja sitten varmaan siivoilen, kuten tyyliin aina. Olen aina ihmetellyt ihmisten siivouspäiviä. Miten voi vain antaa sotkujen olla ja siivota kirjaimellisesti yhden kerran viikossa?

Itselleni täysin normaali asia on siivoilla päivittäin sen verran, ettei koskaan ole mikään hirveä kaaos. Esim. Hyvin harvoin menen nukkumaan jos keittiössä on kaikki mullin mallin kokkailun jälkeen.

Vierailija
6/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin saikkarille kotiin. Ajattelin linnottautua sohvalle Netflixin kanssa. Jotain ruokaa täytynee taikoa jossain vaiheessa tai sitten pyydän teiniä tuomaan kun tulee koulusta. Pyykit laitoin pyörimään.

Vierailija
7/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin.

Vierailija
8/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan toimeentulotukihakemuksen, ehkä käyn kaupassa

Vierailija
9/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ja mulla talviloma.

Kunhan tuo ukkelikulta herää, lähdemme shoppailemaan.

Tapettia, maalia yms..tehdään makkariin pientä pintaremonttia :)

Vierailija
10/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FLASH GORDON!

Vierailija
11/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töihin kuuteen ja nyt väsyttää ja on vielä vähän flunssainen olo, viime viikolla olin sairauslomalla kolme päivää. En siis tullut ketään tartuttamaan, ainakaan tahallisesti. 😏

Töiden jälkeen käyn kaupassa ja jos olo on vielä kipeä niin katon netflixistä jotain sarjaa. Jos olo sallii niin imuroida pitäis ja kävelylenkki olis ihana tehdä! 😊

Kivaa päivää sulle ap, sali ja hiihtolenkki kuulostaa niin kivalta. ☺️

Vierailija
12/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kolmeen asti. Töiden jälkeen käyn kaupassa, kotiin, vien pullot ja käyn Lidlissä, kotiin lataamaan uusin jakso KUWTK, suihku. KUWTK katsominen, iltapala ja nukkumaan. Nolife olen.

Vierailija
13/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaana kotona. Onneksi on vapaapäivä töistä. Illalla laitan lämmintä mehua. Ei muita suunnitelmia. 

Vierailija
14/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Band of brothersin yhteen putkeen.

Vierailija
15/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä. Pitää siivoilla ja pestä pyykkiä. Kaunis ilma, niin ulkoilen myös paljon koiran kanssa.

Vierailija
16/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäsen päiväkännit.

Vierailija
17/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä, jos tulee. Käyn viemässä kohta kuopuksen päiväkotiin, samalla reissulla käyn kaupassa. Jos ei tule töitä, käyn päivällä hiihtämässä. Iltapäivällä menen purkamaan kirpparipöydän ja illalla on ratsastustunti.

Vierailija
18/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivää Tässä vietän. 6 vuotias jäi tänään eskarista kotiin. Hänen Varpaan kynteen on tullut ilmeisesti tulehdus, ei kotihoidolla parane lainkaan. Edessä siis lääkärissä käynti iltapäivästä.

Vierailija
19/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän vapaata vielä keskiviikkoon. Lapset laitoin aamulla kouluun ja kun sieltä tulevat niin sitten vietän aikaa niidenkin kanssa. Muuten varmaan lähinnä keskityn meitin karvavauvaan, joka on juuri sisäsiistiksiopetusvaiheessa, eli ulkona rampataan noin kerran tunnissa välillä pidempiä tuokioita välillä pikapissityksiä. Nyt juon aamukahvit ja sitten taas ulos, jahka pentuvauva heräilee nokosiltaan. Samalla pyykkikonetta vahditaan ja täytellään ja vähän siivoillaan. Iltapäivällä sitten laitetaan ruokaa ja jatketaan ulkoiluja. Jossain välillä käyn tytön kanssa hevoset hoitamassa.

Vierailija
20/35 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän lapset kouluun, juon vaimon kanssa aamukahvit ja lähden töihin. Illaksi ei ole kyllä mitään harrastusmenoa, joten jotain kotityötä (pyykinpesua tai muuta) teen, jos tulen aiemmin töistä. Kuukausitilikirjanpito pitäisi saattaa myös ajantasalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän