Mitä mieltä olette Feeder-miehistä? (naisten lihottajista)
Näistä jotka tarkoituksella lihottaa kumppania? Ostaa makkaraa ja suklaata heille.
En tarkota mitään jenkkisarjojen 300 kiloisiksis syötettyjä naisia.
Tälläsiä "mini-feedereitä" voi olla oikeesti aika monen kumppanit täällä.
Lihottavat kumppanin niin ettei se kelpaa muille.
Kommentit (45)
En tiedä onko mieheni tällainen, mutta tykkää ostella yllätykseksi minulle herkkuja, joista pidän. Ostelee kyllä muutenkin minulle yllätykseksi tavaroita joista pidän, esim. sukkalankoja ja -puikkoja, käsitöitä jne. Minun mielestäni hän vain tykkää yllättää minut ja ajattelee minua kaupassa =)
Uskon, että liittyy vallankäyttöön. Monella varmaan tarkoituksena juuri se, että kumppani lihoo ja itseluottamus madaltuu, jolloin on mahdollisesti helpommin ohjailtavissa.
nainen tuppaa lihomaan parisuhteessa keskimäärin 5-10 kiloa.
Minä olen laihtunut parisuhteessa 15kg normaalipainoisena.
Jokainen on vastuussa itse omista syömisistään, liikkumisistaan, painostaan jne. Yrittääkö naiset kaataa lihavuuteensa miesten syyksi? 😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissä parisuhteessa ja avioliitossa olevat ovat hoikempia kuin sinkut..
Olen ollut 10v parisuhteessa ja paino ollut koko tämän 10v 55-57kg. Olen 175cm pitkä. Mies tosin on lihonut kyllä jonkin verran.
Vallankäyttöä ja kontrolloimista. Nimenomaan tarkoituksella lasketaan toisen itsetuntoa, jotta tulee asetelma, jossa toinen tuntee kiitollisuutta, että kumppani on niin lösähtäneen ihmisen kanssa, koska muille ei enää kelpaisi. Varmasti myös halutaan tuntea paremmuutta kumppaniin nähden: kannustetaan itsekontrollin puutteeseen ruokailujen suhteen. Kun toinen mässäilee ja lihoaa, niin se on samalla myös oikeutus itselle harjoittaa omia riippuvaisuuksiaan. Jos toinen on läski possu ja syömishäiriöinen, niin miten kehtaa valittaa, jos minä vähän tissuttelen. Esimerkiksi. Varmistellaan siis omaa selustaa. Jos kumppani sietää läskiä, niin läskin pitää sietää alkoholistia.
Vierailija kirjoitti:
T: katkera sinkkunainen
Parisuhde ei lihota yhtään ketään. Liikkumattomuus ja huono ruokavalio lihottaa.
Onko tällaisia feeder-naisiakin olemassa?
Mikä pakko se on mätätä suuhun kaikki herkut saman tien? Ihan on omalla vastuulla lihominen eikä kenenkään muun vastuulla! Naiset on joka asiassa uhreja, vihaan sukupuoltani.
T: nainen
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laihtunut parisuhteessa 15kg normaalipainoisena.
Kyse oli feedereistä. Sun mies ei sitten varmaan ole tällainen. Eli miten sinun mielestä tämä kommenttisi liittyy aiheeseen?
Entäs mummot ja sukulaiset? Tuovat aina suklaata ja herkkuja tuliaisena!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko tällaisia feeder-naisiakin olemassa?
On, todellakin! Vaimo kokkaa ja "hellii" miestään ruualla. Ota vaan lisää kulta. Osoitetaan sillä mukamas rakkautta, mutta todellisuudessa taka-ajatuksena on myös se, että mies ei ole niin viehättävä muiden naisten silmissä. Eli ei ole yhtä lailla pelkoa siitä, että mies alkaisi pettämään.
Kyllähän suominaiset lihottavat itse itsensä, ei siihen feedereitä tarvitse.
Hommaa itsekuri niin ei tarvi täällä palstalla vinkua. Pakkosyöttääkö se ukkos sua? Ihan taidat itse syödä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko se on mätätä suuhun kaikki herkut saman tien? Ihan on omalla vastuulla lihominen eikä kenenkään muun vastuulla! Naiset on joka asiassa uhreja, vihaan sukupuoltani.
T: nainen
Vaihda sukupuolesi?
Et siis olisi hyvä uhri feederille. He varmaan haluavat jo valmiiksi heikkoitsetuntoisen ihmisen, joka on vieläpä herkkujen perään. Monet lapset muuten kasvatetaan/palkitaan samalla mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 10v parisuhteessa ja paino ollut koko tämän 10v 55-57kg. Olen 175cm pitkä. Mies tosin on lihonut kyllä jonkin verran.
Eli oletko sä sitten teidän suhteen feederi? Vai miten liittyy aiheeseen tämä kommentti?
Monet laihduttajat muuten tykkäävät sabotoida muiden syömisiä. Itse eivät kakkuun koske, mutta leipovat ja tyrkyttävät kyllä muille. Sitten loukkaannutaan jos ei varta vasten muille hankitut herkut kelpaa. Myös vanhukset ovat aika usein tällaisia. Itse eivät syö herkkuja, mutta kyllä pahastutaan jos vieraat eivät maista joka ikistä pullapitkoa, keksiä ja pasteijaa.
Onko tosiaan tutkittu juttu, että nämä feederit sen takia syöttävät kumppaniaan, jotta tämä lihoisi ja itsetunto murenisi, olo olisi huono ja valta feederillä? Itse olen aina ajatellut, että feederillä on fetissi isokokoisiin naisiin ja sen takia kannustavat syömään, ostelevat herkkuja jne, koska haluavat nähdä kumppaninsa muhkeana, kiihottuvat esim. isosta takapuolesta ja paksuista reisistä jne.
Oma mieheni ei ole feeder (kai), mutta ostelee epäterveellistä ruokaa (lihapiirakoita, einespitsoja jne) kotiin aina kaupassa käydessään ihan vain siksi, ettei ole pätkääkään itse kiinnostunut ruoasta ja ruoanlaitosta, hyvä jos osaa kananmunan keittää. Ei itse syö ikinä kasviksia ja salaattia. Hänelle tuo epäterveellinen pikaruoka on tietämättömyyttä ja välinpitämättömyyttä.
Olen itse ylipainoinen nainen. En ole ikinä törmännyt feeder-miehiin, mutta useamman kerran sellaisiin, jotka "syttyvät" just isosta pepusta, paksuista reisistä, pehmeästä kropasta jne. Siis tällaisiin ns. läskifetisseihin Oudolta tuntuu olla sellaisen kohde.
feeder saattaa tietoisesti ostella naiselle suklaalevyjä, ja antaa ne sille iltasin.