Miks te miehet annatte sydäntä, mutta mätsin jälkeen
ette sit tee aloitetta? Miksi tykätä, jos ei se sit johda mihinkään? Mulla vielä sama mätsi uudelleen, mut pitääkö mun sit kokeilla kepillä jäätä? Onko se nolouden huippu?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se on just sitä että en halua olla yks miljoonasta.. että miehen pitää tietää jos haluaa olla muhun yhteydessä...
ApEhkä se on siinä ettei mieskään halua olla yksi miljoonasta.
Niin, ja mies kun käytännössä *on* yksi miljoonasta siellä naisen puhelimessa. Miehellä ehkä muutama match jos hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin kerran naiselle asiallisen aloitusviestin että mitä hänelle kuuluu ja mitä hän harrastaa niin hän vastasi siihen että "kysyppä joku muu, harrastusten kysyminen on niin mielikuvituksetonta"
Siis miten äärettömän ylimielinen kusipää voi nainen olla? Miksi vitussa ei nainen itse kysynyt mitään, pelkästään kritisoi minun kysymyksiäni?
Olisit sanonut että kysypä itse jotain, kysymysten odottelu prinsessana on niin mielikuvituksetonta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se on just sitä että en halua olla yks miljoonasta.. että miehen pitää tietää jos haluaa olla muhun yhteydessä...
Yksi suttuinen selfie vessassa tai baarissa? Tai siinä ainoassa kuvassa yhdessä kaverinsa kanssa niin ettei edes tiedä kumpi on kumpi? Ja täydellisen tyhjä profiiliteksi niin ettei tiedä edes millä kielellä pitäisi tämä loistelias avaus tehdä?
Periaate: Sata tykkäystä riman ylittäville -> ehkä kymmenen mätsiä -> näistä kolme parasta kentälle jatkoon, muut vaihtopenkille odottelemaan ja ihmettelemään.
Jos tähtipelaajat eivät tee tulosta, otetaan joku vaihtopelaaja kentälle.
Eli jos yhteydenotto ei tule melko pian mätsin jälkeen, vaan joskus paljon myöhemmin, tiedät olevasi varalla. Oma asiasi, lähdetkö ollenkaan mukaan peliin näistä asetelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi suttuinen selfie vessassa tai baarissa? Tai siinä ainoassa kuvassa yhdessä kaverinsa kanssa niin ettei edes tiedä kumpi on kumpi? Ja täydellisen tyhjä profiiliteksi niin ettei tiedä edes millä kielellä pitäisi tämä loistelias avaus tehdä?
Lisäyksenä edelliseen yleensä painan kyllä tuollaisille ruksia, koska ihan mahdoton kiinnostua pelkästään tuon perusteella, mutta joskus tulee lipsuttua.
hfdhdfhgfh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin kerran naiselle asiallisen aloitusviestin että mitä hänelle kuuluu ja mitä hän harrastaa niin hän vastasi siihen että "kysyppä joku muu, harrastusten kysyminen on niin mielikuvituksetonta"
Siis miten äärettömän ylimielinen kusipää voi nainen olla? Miksi vitussa ei nainen itse kysynyt mitään, pelkästään kritisoi minun kysymyksiäni?
Olisit sanonut että kysypä itse jotain, kysymysten odottelu prinsessana on niin mielikuvituksetonta.
Hyvin sanottu, harmi kun ei tullut mieleen. Poistin vain naisen heti mätseistä.
Tää on valtataistelua. Se, joka ottaa ekana yhteyttä, luovuttaa suhteessa vallan toiselle. The only winning move is not to play.
Ehkä se on siinä ettei mieskään halua olla yksi miljoonasta.