Masterchef Suomi! Kilpailija Outi, missä muussa ohjelmassa on ollut joskus? Nimi ja naama tutut...
Kommentit (10)
Outi on ollut arvostele mun illallinen ohjelmassa
Nettisivujen mukaan on ollut Arvotele mun illallinen - ohjelmassa
Outi, en tiedä missän ollut. Mutta miten joku voi olla noin ärsyttävä tyyppi? Tietää kaiken kaikesta ja asettaa itsensä jopa tuomareiden yläpuolelle. Jos perustaa joskus kuppilan tai on töissä jossaim ravintolassa niin kierän paikan kaukaa hänen takia, vaikka paikalla olisi 10 tähteä.
Tosi rasittavan oloinen. Tuo puhetyyli saa karvat nousemaan pystyyn välittömästi
Hyvä! Sä vaikutat muutenkin niin Ale-pupi muijjalta! Joten ISO kolmonen ja punanen nortti!
Mä en voi kestää tota hygieniatasoa mikä tuol masterchefissä on. Outi nuolee sormiaan, joillain sormuksia sormissa ja joku haroo tukkaa. Hygienia on keittiössä perusasia ja sen ylläpitämisessä pitäisi olla ehdottoman tarkka.
Terveisin: kukkahattutäti, mutta syystä!
Elsu kirjoitti:
Mä en voi kestää tota hygieniatasoa mikä tuol masterchefissä on. Outi nuolee sormiaan, joillain sormuksia sormissa ja joku haroo tukkaa. Hygienia on keittiössä perusasia ja sen ylläpitämisessä pitäisi olla ehdottoman tarkka.
Terveisin: kukkahattutäti, mutta syystä!
On kyllä aivan kauhea. Sitten tuo yksi tuomari aina jaksaa nuolla veitseä. Eikö tuo opeteta jo ala-asteella, ettei veistä nuolla? Sama kokki pätee espanjan taidoilla ja menee sanomaan naistiiminvetäjällä "mitäs EL CAPITANO". Ei osaa edes muuttaa muotoon la capitana.. ärsyttää katsoa tuollaista idioottien pätemistä ja aina muka mennään uudelle tasolle.. paskat mä sanon.
Mutta joo.. tuo Outi on aivan kauhea.. niin ärsyttävä
Onko siis hän, joka kiroilee. "Mitä vttua näistä tekisi"
Tomi on suuren maailman kokkipoika.
Entä Susanna?