Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogiväite: Putous-näyttelijä syyllistyi röyhkeään kopiointiin - varasti vitsit perheenäidin blogista

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Ei tuo kuulosta plagioinnilta.

Samat jutut on joka mammaporukalla. Ja jokainen kokee ne uusiksi ja omiksi jutuiksi. Äideillä nyt vaan on samantyyppisiä kokemuksia ja siksi ne jutut kulkee samoja raiteita.

Ja ne synttärit tuntuu olevan suurinpiirtein joka kuukausi 😝

Vierailija
42/50 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki joiden kutsumanimi on Kikka, niin raivoomaan nimen "varastamisesta", varsinki jos ootte oulusta tai edes sieltä päin.

Mä oon asunu hönttämäen vieressä.

Siis se on plagioinu mun kotini 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki joiden kutsumanimi on Kikka, niin raivoomaan nimen "varastamisesta", varsinki jos ootte oulusta tai edes sieltä päin.

Mä oon asunu hönttämäen vieressä.

Siis se on plagioinu mun kotini 😭

Nonii.. :)

Vierailija
44/50 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja kokosi yleisiä, vanhojakin mamma-läppiä sivulleen, teki niistä memejä, joita on ilmeisesti tarkoituskin jakaa (ainakin mun faceen tulee päivittäin paljon erilaisia kun ihmiset jakaa hauskoja, osuvia tms juttuja)

Nyt suuttui kun niitä lainattiin ja miehen nimikin sattui olemaan sama, kuitenkin tosi yleinen nimi.

Eri asia jos hänen omia ajatuksiaan olisi lainattu, poimittu jostain tekstistä vaik kokemuksia tms.

Vierailija
45/50 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen näyttelijätär omaa venäläiset geenit.

Plagiointi ja kopiointi on sille väestönryhmälle ihan luonteenomaista (ladasta lähtien)…

Vierailija
46/50 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varsinkin tää bloggaajan aforismi; kaikki paitsi kusi on paskaa. Sen hän on kopannut multa! Varmasti moni muukin teistä jos käytätte tota!

Vierailija
47/50 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa alinan vastine. Myönsi, että on ottanut blogista.

Pakkohan sen on myöntää, vaik ei olis ottanutkaan niitä (kaikkia) siitä blogista, koska muuten syytetään ettei ota vastuuta.

Vierailija
48/50 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo varsinkin tää bloggaajan aforismi; kaikki paitsi kusi on paskaa. Sen hän on kopannut multa! Varmasti moni muukin teistä jos käytätte tota!

Häh? Niin ikivanha juttu ettei enää edes naurata.

Sekinkö on muka blogistin "omia ajatuksia"????

Vierailija
49/50 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut koskaan kuullut tuosta bloggaajasta, mutta kaikki nuo lausahdukset oli silti tuttuja ja itsekin "keksinyt" samoja juttuja. Hahmo ei ollut hauska ja vitsit oli huonoja. Mutta kyllä nyt bloggaajalla on vähän suuret luulot itsestään.

Vierailija
50/50 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näyttelijä itse myönsi ja pyysi anteeksi https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/putous/uutiset/artikkeli/osa-alina-t…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi