Asun miljoonakämpässä, kuljen rikkinäisissä sukissa. Ei varaa ostaa uusia kuukauteen.
Kommentit (9)
Osta sukat velaksi. Niin kuin kämpänkin.
Kämppä maksettu. Ei lainaa. Äijä osti just uuden Teslan, mä kituutan pienellä budjetilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kämppä maksettu. Ei lainaa. Äijä osti just uuden Teslan, mä kituutan pienellä budjetilla. Ap
Mikset etsi töitä?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Ota porukkaa nurkkiin pientää korvausta vastaan.
Miljoonalukaalissa luulis tilaa riittävän.
Olen vakiduunissa. Rahat menee yhteisten lasten tarpeisiin, vaatteet, harrastukset jne. Ap
Mä erosin taannoin hieman vastaavanlaisesta miehestä. Suostuin kyllä itse siihen, että koska minulla oli pienet tulot ja hänellä suuret, ja itsekin olisin voinut halutessani valita hyvätuloisen ammatin mutta halusin ennemmin kutsumusammattiini, hän sai nauttia rahoistaan itse. Asumis- ja muut peruskulut jaettiin tulojen suhteessa mutta käyttörahaa miehelläni oli kymmeniä kertoja se määrä, mikä minulle palkasta jäi. Erosimme lopulta muista syistä (ei lapsia).
Nyt olen miehen kanssa, jonka tulotaso on murto-osa edellisen miehen tuloista, mutta koska hän suhtautuu rahaan paljon rennommin, elämänlaatuni on parantunut. Jos minulla vaikkapa ei olisi rahaa ostaa sukkia, mieheni ostaisi minulle niitä oitis muovikassin täydeltä.
Pitäiskö vaihtaa kämppää? On selvästi liian kallis sulle.