Blogiväite: Putous-näyttelijä syyllistyi röyhkeään kopiointiin - varasti vitsit perheenäidin blogista
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803042200787384_vd.shtml
Keskustelua tästä.
Kommentit (50)
Ihmettelin samaa, ihan tuttuja hokemia jo pitkän ajan takaa.
Nythän Maikkarin sivuilla on sitten anteeksipyyntö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin vedestä perkele. Jos gimma nyt sattuu olemaan 100-prosenttinen kaunotar, alkaa kateelliset eukot heti ajojahdin.
Kateuskortti vedetty! Soiri mutta kasvonpiirteillään ja 168cm pituudellaan hän on kyllä korkeintaan ihan perus nätti nainen.
Miten pituus liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin vedestä perkele. Jos gimma nyt sattuu olemaan 100-prosenttinen kaunotar, alkaa kateelliset eukot heti ajojahdin.
Kateuskortti vedetty! Soiri mutta kasvonpiirteillään ja 168cm pituudellaan hän on kyllä korkeintaan ihan perus nätti nainen.
Miten pituus liittyy tähän?
No ollakseen jumalainen kaunotar jota kaikki kadehtii ja miehet kuolaa hän on noin yleisesti ottaen kyllä alamittainen.
Nyt kaikki joiden kutsumanimi on Kikka, niin raivoomaan nimen "varastamisesta", varsinki jos ootte oulusta tai edes sieltä päin.
Puolet noista on yleisiä letkautuksia ja loput on niin hiton epämääräisiä, että ei kyllä onnistu nekään:
"Esikoisen synttärit huomenna. Miten ne voi olla joka penteleen päivä"
Apu saatana! Esikoisen jokavuotiset synttärit! Miten nekin voi olla joka vuosi?
Mitenkä tää nyt sitten on plagiointia? Mitä UUTTA tuossa bloggaajankaan versiossa on? Ei mitään.
"Onko ok, jos syön salaa yksin pimeässä kokonaisen täytekakun ja itken sen jälkeen itseni uneen"
Hieno homma, olen sanonut aika sanasta sanaan näin ystävälleni. Vau. Ei mitään uutta.
Jos haluaa syyttää muita plagioinnista, kannattaa ehkä tehdä jotain uniikkia. Jos vaan kasaa sata ylikulutettua paskaa samaan blogiin, ei kannata ihmetellä jos joku muu tekee saman..
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt lukenut vain tuon linkatun jutun ja aika ympäripyöreitähän noi lainatut jutut on. Kuultu jo parikytä vuotta sitten, kun omat muksut olivat pieniä.
Saipahan Laura 15 minuuttisensa.
Vai pitäiskö nyt blogin kirjoittajaa alkaa syyttää siitä että esitti toisten läppiä ominaan?
Lukekaa alinan vastine. Myönsi, että on ottanut blogista.
Noloa bloggaajalta. En olisi kehdannut lähteä ulisemaan yleisesti tunnettujen lausahdusten takia muka ominaan.. Voi apua. Olisi hoitanut asian tyylikkäästi Tomnikovin kanssa kulisseissa. Mutta silloin surkea blogi ei tietenkään olisi saanut klikkauksia..
Vierailija kirjoitti:
Puolet noista on yleisiä letkautuksia ja loput on niin hiton epämääräisiä, että ei kyllä onnistu nekään:
"Esikoisen synttärit huomenna. Miten ne voi olla joka penteleen päivä"
Apu saatana! Esikoisen jokavuotiset synttärit! Miten nekin voi olla joka vuosi?
Mitenkä tää nyt sitten on plagiointia? Mitä UUTTA tuossa bloggaajankaan versiossa on? Ei mitään.
"Onko ok, jos syön salaa yksin pimeässä kokonaisen täytekakun ja itken sen jälkeen itseni uneen"Hieno homma, olen sanonut aika sanasta sanaan näin ystävälleni. Vau. Ei mitään uutta.
Jos haluaa syyttää muita plagioinnista, kannattaa ehkä tehdä jotain uniikkia. Jos vaan kasaa sata ylikulutettua paskaa samaan blogiin, ei kannata ihmetellä jos joku muu tekee saman..
Ja jos joku heittää läpän, että joulu on joka vuosi mut juhannus vaan kerran vuodessa, niin syytän plagioinnista...eiku..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa nyt sitten joku 180-senttinen nainen vetäisi tämän pituuskortin, jolla perustelee aina itsellensä, että "Minä olen kauniimpi kuin tuo, koska olen 180cm ja se on mallin pituus ja tuo on vain 168cm, googlasin. Hahaa eipäs siis tuokaan ollut minua nätimpi vaikka naama siltä hetken näytti!" xD Oikeasti tuo Tomnikov on kyllä paljon kauniimpi kuin valtaosa suomalaisista mammoista, oli sitten pituutta heillä vaikka 2 metriä, sillä ei oo merkitystä. Ja olen itsekin nainen, mutta uskallan silti olla rehellinen itselleni. Olen paljon rumempi kuin Tomnikov, mutta mitä sitten, en ole kateellista ihmistyyppiä.
Vaikutteiden ja ideoiden ottaminen muilta on ok. On kuitenkin hölmöä, että sketsihahmossa lähes kaikki oli otettu sellaisenaan tuosta blogista.
Eikä se ollut edes hauska.
Alina Tomnikov on upea ja kaunis nainen mutta en kyllä koskaan ymmärtänyt, että miksi tämä ärsyttävä sketsihahmo selvisi niin monesta pudotuksesta??????
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa alinan vastine. Myönsi, että on ottanut blogista.
Eikös sen blogin nimi oo joku metelimutsi tai joku, en jaksa muistaa, mut kuitenkin tuli fiilis, että oli tehty hahmo tuon nimen perusteella, siis siitä nimestä tehty oikein kunnon ylilyönti, niinkun sketsihahmon täytyykin olla, kärjistetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa nyt sitten joku 180-senttinen nainen vetäisi tämän pituuskortin, jolla perustelee aina itsellensä, että "Minä olen kauniimpi kuin tuo, koska olen 180cm ja se on mallin pituus ja tuo on vain 168cm, googlasin. Hahaa eipäs siis tuokaan ollut minua nätimpi vaikka naama siltä hetken näytti!" xD Oikeasti tuo Tomnikov on kyllä paljon kauniimpi kuin valtaosa suomalaisista mammoista, oli sitten pituutta heillä vaikka 2 metriä, sillä ei oo merkitystä. Ja olen itsekin nainen, mutta uskallan silti olla rehellinen itselleni. Olen paljon rumempi kuin Tomnikov, mutta mitä sitten, en ole kateellista ihmistyyppiä.
Ihan hyvä jos uskallat olla rehellinen mutta ei se tarkoita että muutkin olsivat automaattisesti rumia.
Itse olen kaunis joten onhan se vähän hassua lukea että vain kateuksissaan mollataan.
Ai onko tämä Alina venäläinen? Olen luullut suomalaiseksi. No, joka tapauksessa hän joutui nyt pyytämään anteeksi. Löytyy mtv3:n sivuilta. Oli varastanut vitsejä.
"Haluan myös korostaa, että jokainen Putous-hahmo esityksineen on aina näyttelijän omaa käsialaa, ei Putouksen käsikirjoitustiimin." sanoo Tomnikov. AV-raati kuitenkin päätti jo että ei ne näyttelijät mitään käsikirjoita.
Alina on järjettömän kaunis omana itsenään, mutta Kikka Vaarana ihan helvetin ruma ja paska hahmo. Kuka sitä äänesti? Hyi htto, kuka sitä röhkivää vammaista hahmoa edes äänesti? Jutut oli niin huonoja että ihan itketti.
Bloggaaja ideoinut nuo kaikki lausahdukset muka itse? Osahan on ikivanhoja, kuka tässä on kopioinut ja ketä?
Oli kyllä melko yleisluontoista läppää, mikä oli "kopioitu".
En nyt ihan vielä syyttäis suoranaisesta kopioinnista.
Vai oliko nää blogistin omia originaaleja ajatuksia, ettei vaan itse olis myös kopioinut ajatuksiaan muualta??